• 1
  • 2
2023-11-16, 14:58
Medlem
Nu har jag från flera olika oberoende av varandra fått höra att de legat med Ulf Kristersson.
Alla som berättar är unga, snygga bögar.

Det snackas en helt del om detta i hbtq-sammanhang och har gjort det ett tag. Främst i Stockholm.

Vad tror ni?

(obs har märkt att en hel del heterosnubbar blir otrooooligt provocerade av detta, ta ett djupt andetag, det är inte fel att va gay)
2023-11-16, 14:59
Avstängd
Jag tror du trollar, annars får du lägga fram bevisen.
2023-11-16, 15:01
Medlem
namnskylts avatar
Vem bryr sig liksom 😐🤷
2023-11-16, 15:35
Medlem
ProfessorAs avatar
Det skriiiiiker ju bög om honom, så ja!
2023-11-16, 15:42
Medlem
Har så svårt att se att "unga snygga bögar" skulle vilja ligga med honom? Okej makt, absolut. Men måste ju finnas snyggare män.
2023-11-16, 15:46
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
Nu har jag från flera olika oberoende av varandra fått höra att de legat med Ulf Kristersson.

Det snackas en helt del om detta i hbtq-sammanhang och har gjort det ett tag. Främst i Stockholm.

Vad tror ni?

(obs har märkt att en hel del heterosnubbar blir otrooooligt provocerade av detta, ta ett djupt andetag, det är inte fel att va gay)
Ingen aning -men om så är fallet så fattar jag inte varför han inte kommer ut? Bara fördelar att vara avvikande från normerna i Sverige och så gott som i hela väst. Nu anses han ju vara det värsta man kan vara i media och av de lättledda massorna dvs en vit heterosexuell man och makthavare. Det ger inga plus alls men har många nackdelar ju.😎🤣
2023-11-16, 15:56
Medlem
holmiums avatar
Det är en bög
2023-11-16, 16:05
Medlem
Klas-Vegass avatar
Vi vet att hans fru inte tagit hans namn och barnen är adopterade.

Jag har genom åren förvånats att vi har så få sexskandaler i Sverige med våra riksdagsmän jämfört med england. Kan det var så enkelt att vår press är snällare (tidningen Z publicerade efter palmes död en artikel där en journalist berättade att Palme suttit och druckit sprit i tv-huset innan en morgonsändning, men man skrev inte om sådant då).

Jag säger inte att detta gäller dvärgen. Men när det är så uppenbart att många riksdagsmän har autism, federley, strömmer, palme, bildt m.fl. är det häpnadsväckande att vi har så få skandaler. "Asexuell" var nämligen ett diagnoskriterie för den äldre aspergerdiagnosen, och vid en undersökning att människor med autism-diagnos identifierade sig 50% som antingen bi- eller -homsexuella (över 2000 deltagare).
2023-11-16, 16:19
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Det viktigaste är att ha ett rykte.
Att det finns diverse skit på sig som ingen kan bevisa.

Så är det för alla kungar och politiker och kändisar överlag.
2023-11-16, 16:59
Medlem
Radonhattens avatar
Framstår för mig som en knepig man med tillsynes utmärkande familj. Tre adopterade döttrar från Kina. Han var ju styrelseordförande i Adoptionscentrum under skandalen med kidnappade kinesiska barn som sålts till svenska familjer (därav epitetet Barnhandlaren).
2023-11-16, 17:12
Medlem
FedupFlorences avatar
Min första tanke var varför bögar ska joxa gammal med ung.
2023-11-16, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated

Vad tror ni?

Hur fick du informationen och är dina källor trovärdiga?
Varför umgås du med det du kallar snygga bögar? Du är bög själv antar jag?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in