• 5
  • 6
2023-11-18, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Du missförstår. Hela vitsen med en bil är att kunna sitta kvar i den tills man kommer dit man ska. Om man måste lämna bilen och tvingas fysiskt umgås med folk, tårgas och pisshinkar kunde man ju lika gärna ta tunnelbanan.

Jag är inte sugen på att bråka med miljövänner. Skulle de blockera vägen för mig skulle jag lyssna på p1 på radion och vänta till de antingen tröttnar eller polisen leder bort dom. Skulle jag ha brådis till nåt när det hände Skulle jag ringa och säga att jag blir sen.
Årtionden av sportfiske har gett mig ett ordentligt tålamod.

Jag ville bara ge lite råd till de andra i tråden som verkar drömma om att härja med folk som blockerar trafiken.
Senast redigerad av lallisen 2023-11-18 kl. 19:49. Anledning: Glömde en grej
Citera
2023-11-20, 23:59
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Jag är inte sugen på att bråka med miljövänner. Skulle de blockera vägen för mig skulle jag lyssna på p1 på radion och vänta till de antingen tröttnar eller polisen leder bort dom. Skulle jag ha brådis till nåt när det hände Skulle jag ringa och säga att jag blir sen.
Årtionden av sportfiske har gett mig ett ordentligt tålamod.

Jag ville bara ge lite råd till de andra i tråden som verkar drömma om att härja med folk som blockerar trafiken.

Ponera att du verklgien måste ta dig någonstans. en bekant ligger på dödsbädden, du har glömt stänga plattan, ditt barn har gått vilse etc, och du befinner dig längst fram i kön. Du måste helt enkelt ta dig förbi så snabbt du kan. Hur agerar du bäst för att få bort dem?
Citera
2023-11-21, 00:20
Medlem
Tyvärr får man väl i stort sett inte göra nånting. Att dom gör fel ger inte dig rätt att också begå ett brott.

Lite som om du ser din cykel som nyligen stals på stan låst vid nån stolpe så får du inte ta tillbaka den. Det räknas som att du då stjäl cykeln
Citera
2023-11-21, 00:42
Medlem
Det roligaste är ju att de stillastående köerna de skapar sprutar ut ännu mer koldioxid i luften, samt skapar ett behov av att återfylla det fossila bränslet i tanken som gått åt när man suttit fast 🤣🤣
Citera
2023-11-21, 02:42
Bannlyst
Man tar björn sprayen man köpte på senaste USA resan och spruta i ansiktet på miljömuppen, och sedan löser sej problemet av sej.
Citera
2023-11-21, 02:46
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes89
Tyvärr får man väl i stort sett inte göra nånting. Att dom gör fel ger inte dig rätt att också begå ett brott.

Lite som om du ser din cykel som nyligen stals på stan låst vid nån stolpe så får du inte ta tillbaka den. Det räknas som att du då stjäl cykeln

Du får visst ta tillbaka cykeln.
Citera
2023-11-21, 10:10
Medlem
För att förhindra fortsatt brottslighet så har man rätt att fysiskt avlägsna personerna från
körbanan. Tips: Ha buntband i bakluckan så du kan fängsla personen i avvaktan på att Polis
tar över.
Citera
2023-11-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Ponera att du verklgien måste ta dig någonstans. en bekant ligger på dödsbädden, du har glömt stänga plattan, ditt barn har gått vilse etc, och du befinner dig längst fram i kön. Du måste helt enkelt ta dig förbi så snabbt du kan. Hur agerar du bäst för att få bort dem?

Jag ringer väl polisen och väntar, skulle det vara nåt extra viktigt skulle jag kanske snacka med dom och se om det skulle vara ok att köra runt, typ om jag hade en flödande kvinna i baksätet.

Hur skulle du göra?
Hur skulle du göra om det vore 3000 fotbollssupportrar som spärrade av din väg istället för några miljövänner?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in