• 1
  • 2
2023-11-12, 16:46
Medlem
Idag är det fars dag. Och då är helt plötsligt alla pappor där ute, inklusive mig själv, världens bästa pappa. Jag undrar hur det är möjligt? Vad jag vet är det bara 1 som kan vara bäst.

Ljuger alla om att just deras pappa är bäst?
Citera
2023-11-12, 17:01
Medlem
Det är individuellt för en vilken pappa som är bäst. Man behöver inte krångla till det. Fika och var glad
Citera
2023-11-12, 17:03
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Idag är det fars dag. Och då är helt plötsligt alla pappor där ute, inklusive mig själv, världens bästa pappa. Jag undrar hur det är möjligt? Vad jag vet är det bara 1 som kan vara bäst.

Ja det gör dom.
Citera
2023-11-12, 17:07
Medlem
Nnics avatar
Citat:

Bara en kan vara bäst. För just det barnet.
Så teoretiskt sätt finns det lika många bästa pappor dom det finns barn.
Citera
2023-11-12, 17:56
Medlem
Onanikrems avatar
Bäst för mig var min far, tyvärr är han nu bortgången..
Citera
2023-11-12, 18:04
Medlem
Citat:

Min pappa firas ALDRIG!
Gubbjäveln lät mig växa upp utan vinterkläder, utan födelsedagspresenter, listan är så lång på hur illa han gjorde mig!
Citera
2023-11-12, 20:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Min pappa firas ALDRIG!
Gubbjäveln lät mig växa upp utan vinterkläder, utan födelsedagspresenter, listan är så lång på hur illa han gjorde mig!
Han ville väl inte ha dig, skyll i stället på din ömma moder att hon inte gjorde en skrapning när hälften av föräldraskapet inte ville bli förälder..

"Önskar av hela mitt hjärta du varit önskad"
Citera
2023-11-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Han ville väl inte ha dig, skyll i stället på din ömma moder att hon inte gjorde en skrapning när hälften av föräldraskapet inte ville bli förälder..

"Önskar av hela mitt hjärta du varit önskad"
Ömma modern fick cancer och dog när jag var fem år. Jag har svultit och fryst under hela min uppväxt.
Citera
2023-11-12, 21:00
Medlem
Citat:

Jag tycker också att du är världens bästa pappa
Citera
2023-11-12, 21:04
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Ömma modern fick cancer och dog när jag var fem år. Jag har svultit och fryst under hela min uppväxt.
Ledsen för du drog två nitlotter av två möjliga..
Citera
2023-11-12, 21:10
Medlem
Citat:

Ta din autistmedicin så förstår du det nog bättre.
Citera
2023-11-12, 21:19
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:

Var glad att du blir uppmärksammad. Jag är gift med en kvinna från Filippinerna och de verkar inte fira fars dag. Minns första gången fars dag och min son var 6 månader förväntade jag mig nånting men nej det var tvärtyst så jag åkte och köpte tårta själv . Åren därefter var jag mentalt förberedd fars dag inte var nåt för familjen. Jag tror på jämlikhet så jag har slutat fira mors dag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in