• 1
  • 2
2023-11-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Ta din autistmedicin så förstår du det nog bättre.
Tog den för 2h sen, tycker fortfarande samma. Teori?
Citera
2023-11-13, 01:30
Bannlyst
Min mamma säger att jag hade världens bästa pappa. Jag tycker att de gör upp till oss att avgöra faktiskt. Han är ju pappa till oss inte inte till henne. Narcissist haha.

Han var inte bra som pappa på alla sätt. Han hade agressionsproblem och tog ut den påvisa fysiskt och verbalt. Som vuxen blir jag fortfarande stressad i hans närvaro.
Citera
2023-11-13, 18:47
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Idag är det fars dag. Och då är helt plötsligt alla pappor där ute, inklusive mig själv, världens bästa pappa. Jag undrar hur det är möjligt? Vad jag vet är det bara 1 som kan vara bäst.

Ljuger alla om att just deras pappa är bäst?

Din unges pappa är bäst för h*n. Din egen pappa är förmodligen den bästa. För andras ungar är deras pappa bäst i världen. Fattar du?
Citera
2023-11-14, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Din unges pappa är bäst för h*n. Din egen pappa är förmodligen den bästa. För andras ungar är deras pappa bäst i världen. Fattar du?
Ja, självklart! Men då skriver man väl "För oss är du världens bästa pappa" och inte "Bästa pappan i världen".
Citera
2023-11-14, 11:54
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagolydig
Ja, självklart! Men då skriver man väl "För oss är du världens bästa pappa" och inte "Bästa pappan i världen".

Ja kanske 🙂
Citera
2024-11-09, 16:43
Fars Dag Söndag 10 November.
Blir att besöka graven en extra gång.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto