2023-11-12, 15:37
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Du verkar köra med mycket damage control.

Har du inte tittat på siffrorna för utländsk bakgrund på de som är 0-10 år? Dessutom redovisas inte tredje generationens invandrare som utländska eftersom båda deras föräldrar föddes i Sverige.

Faktum är att pursvenskar inte ens föder lika mycket barn. Invandrare skaffar minst 3 barn. Pursvenskar ska ens ha tur om deras kvinnor föder 1 vitt barn.

Inte alls.

Har jag absolut följt och det sedan 1990-talet. Men jag vet också vilka som är närande och tärande i samhället, inte ens fjärde generationens kolonisatörer har en samhällsbärande funktion.

Att tro att samhället är statiskt är en naiv inställning. Framtidens samhällen kommer inte bli framgångsrika i fråga av mängd, utan kvalitet.
Citera
2023-11-12, 15:37
Medlem
Citat:

Har du inte tittat på siffrorna för utländsk bakgrund på de som är 0-10 år? Dessutom redovisas inte tredje generationens invandrare som utländska eftersom båda deras föräldrar föddes i Sverige.

Faktum är att pursvenskar inte ens föder lika mycket barn. Invandrare skaffar minst 3 barn. Pursvenskar ska ens ha tur om deras kvinnor föder 1 vitt barn.

Sen steriliserar sig ju svenska ”män” gärna självmant och skryter om sin egen sterilisering och om hur många av ens vänner som gjort samma, och påtalar hur enkelt och smärtfritt det är för att locka andra till detta. För inte ska frugan behöva ”skydda sig”. Herregud.
Citera
2023-11-12, 15:39
Bannlyst
Citat:

Ja, då är det bara att kasta ut deras avkomma också. Mindre brott, tryggare land, mer bostäder för ungdomar, så att dom slipper stå 30 år i bostadskön för att få en etta i Rinkeby.

Etnisk hemflyttning. Svårare än så är det inte.
Citera
2023-11-12, 15:49
Medlem
Det känns bittert, förfärligt och ångestfullt.
Finns inget att vara lojal mot eller till längre.
Jag mår inte bra. Jag saknar det Sverige jag blixten upp i. Jag saknar de svenskar som levde då och mentaliteten.

Jag känner mig som en främling i mitt eget land.
Jag känner mig bortvald bortprioriterad icke önskvärd.

Det finns ingen sammanhållning mellan svenskarna. Det anses rasistiskt. Olika invandrargrupper har stark sammanhållning.

Det finns numera så många onödiga konflikter mellan svenskarna i tramsfrågor.

HBTQ könstillhörighet klimatet invandringen islam mm.
Citera
2023-11-12, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Inte alls.

Har jag absolut följt och det sedan 1990-talet. Men jag vet också vilka som är närande och tärande i samhället, inte ens fjärde generationens kolonisatörer har en samhällsbärande funktion.

Att tro att samhället är statiskt är en naiv inställning. Framtidens samhällen kommer inte bli framgångsrika i fråga av mängd, utan kvalitet.
Du svarar inte på det faktumet att svensken håller på att bli en minoritet i rask takt.

Varför försöker du dribbla bort det med att prata om något helt annat?
Citera
2023-11-12, 15:54
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Jag hade respektera deras folks vilja, eftersom jag alltid är en gäst där. Och mina avkomlingar är svenskar oavsett fru. Om dom sa att dom inte vill ha oss, så skulle min familj åka hem till vårt land Sverige. För jag respekterar varje etno-nationalistiska länder. Jag vore hycklare om det inte inte gällde mig i Japan. Men som jag sa så vill varje land ha oss. Emedans inga länder villa ha negrer och blattar som araber.

Mina barnbarn följer med mig hem, vi respekterar rena folks länder. Jag kommer hylla dom med en salut när dom slänger ut mig. För att mitt land är bäst - Sverige.

Jo jag hänger med i hela den biten men dina barn är halvjapaner. De ser inte ut som dig eller andra svenskar. Varför är det ok att de får bo i Sverige men inte i Japan? Varför är det ok att de i sin tur får barn i Sverige och beblandar sig med svenskar?

Du skriver att du respekterar varje etno-nationalistiska länder men samtidigt tar med dig dina barn japanska barn hit.

Du är en hycklare
Citera
2023-11-12, 15:54
Avslutad
Citat:
Ja, då är det bara att kasta ut deras avkomma också. Mindre brott, tryggare land, mer bostäder för ungdomar, så att dom slipper stå 30 år i bostadskön för att få en etta i Rinkeby.

Etnisk hemflyttning. Svårare än så är det inte.
Jaha, och hur ska det gå till när svensken är en minoritet om bara en generation?

Tror knappast blattarna som är i majoritet kommer rösta på alternativ för sverige eller NMR.
Citera
2023-11-12, 15:58
Bannlyst
Citat:
Jaha, och hur ska det gå till när svensken är en minoritet om bara en generation?

Tror knappast blattarna som är i majoritet kommer rösta på alternativ för sverige eller NMR.

Då får vi vi använda oss av militärpolis för att kasta ut dom med våld. Jag röstade på AfS, och dom är mellanmjölk om man jämför med dom riktiga hårdingarna i den nationella rörelsen.
Citera
2023-11-12, 16:08
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Du svarar inte på det faktumet att svensken håller på att bli en minoritet i rask takt.

Varför försöker du dribbla bort det med att prata om något helt annat?

Om utvecklingen skulle fortsätta som den gör kommer svensken bli minoritet i rask takt. Men redan nu vänder utvecklingen. Vad tror du nationalister kämpat för i alla år?

Att du inte förstår är inget argument.
Citera
2023-11-12, 16:38
Medlem
Jogubbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Hur känner oftast kristna konservativa, främlingsfientliga eller bara nationalister att inse och nu rimligtvis förstå att Sverige aldrig igen kommer att bli svenskt, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Snarare tvärtom då landet redan har flera miljoner icke svenskar och även om all fortsatt invandring hade upphört att ni ändå kommer att bli till en etnisk minoritet. Vilka är era känslor kring detta? Hur känner ni såtillvida ni inte lever i förnekelse?
Det känns frustrerande att många så kallade nationalister vägrar förstå att de inte kommer få någon förändring i det svenska samhället när de fortsätter rösta på partierna i riksdagen. Sluta mesa om ni vill ha förändring
Citera
2023-11-12, 17:19
Avslutad
Citat:
Då får vi vi använda oss av militärpolis för att kasta ut dom med våld. Jag röstade på AfS, och dom är mellanmjölk om man jämför med dom riktiga hårdingarna i den nationella rörelsen.
Vem ska använda det? Makten kommer ligga hos blattarna i framtiden.
Citera
2023-11-12, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Om utvecklingen skulle fortsätta som den gör kommer svensken bli minoritet i rask takt. Men redan nu vänder utvecklingen. Vad tror du nationalister kämpat för i alla år?

Att du inte förstår är inget argument.
Det spelar ingen roll hur mycket nationalister kämpar. Tiden går emot dem.

Den vanliga svensken är inte nationalist

Och snart är alla väljare blattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in