2023-11-12, 15:05
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Som jag har skrivit förut, så om jag bodde i japan och skaffade barn. Så skulle jag respektera om när japanerna slängde ut mig, även om jag mot förmodan hade halvjapaner som barn, även barnbarn. Ett land måste skydda sitt folk och nation. Det respekterar jag, och hade flyttat utan att dom behövde sätta in militären på mig.

SÅ ska det var i Sverige också. Jag vill att vi ska kunna älska vår nationalism ännu mer än vi gör med främmande folket japanernas nationalism. Nåt har gått sönder i Europeiska folkens nationalism. Menar du att det krävs en militärdiktatur? Det menar inte jag. Bara en stark MP, Polis (För utkastningen) somt en regering (Eller direktdemokrati) som tar beslut för det svenska folket. Naturligtvis stängda gränser för apistan.

Men nu är vi svenskar som en tillgång till varje land vi åker till. Det är därför vi oftast inte blir utslängda. Men kriminella blattar som är en invasiv art i Europa, som skadar oss. Där måste vi ta i med hårdhandskarna. Japan skulle aldrig drömma om att ta in en en blatte eller neger i sitt land. Skärpning Europa.

Hahah du skulle låta Japanerna slänga ut dig? Med dina halvjapanska barn? Nej gubben, du hade inte låtit japanerna slänga ut dig från Japan? Du hade gjort motstånd.
Om japanerna hade velat rövknulla dig för att som du beskriver det, för att skydda sitt folk och nation. Hade du böjt dig och låtit de köra in den?

Till topic
Har svennar röstat för de här? Ja.
Har svenskar röstat för demokrati? Ja.

Jaa då blir det såhär .. det är bara o gilla läget.
Citera
2023-11-12, 15:07
Moderator
MrFishboys avatar
För varje kraft som verkar så finns det alltid motkraft, som verkar med samma kraft men i motsatt riktning.

Så länge etniska svenskar är majoritet finns det möjligheter att skapa en bestående förändring. Ser vi till de senaste 5-10 åren så har det redan lagts en grund för framtida förändringar. Det fler och fler svenskar ser ut att märka är att deras identitet och värde blir viktigare och viktigare. De vill ha samhörighet, vi människor blir ju trots allt människor bland andra människor. Behovet av identitet och samhörighet blir tillgodosett genom nationalism. Därför är jag övertygad om att trådstartens premisser samt slutsats är felaktiga.

Fler och fler drar intuitivt slutsatsen att Sverige som nation gynnats av en homogen befolkning, 200 år av fred, samförstånd och samarbete kring stora och viktiga frågor. När majoriteten av etniska svenskar inser det och väljer det kommer det som idag är Sverige förändras och man kommer se tillbaka på åren som vi nu lever i med en oförstående attityd.
Citera
2023-11-12, 15:11
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Och den nya generationen är typ 50 procent blattar som kommer rösta S+V+Nyans

Lycka till...

Nja, mer 20-30%. Vilket inte är speciellt oroväckande. Sen är ju inte de etniska främlingarna på något sätt en homogen grupp, tvärtom så om det blir inbördeskrig i Sverige så kommer det vara konflikter kolonisatörerna tagit med sig från sina hemländer. Kan man ju se i muslimernas påtagliga judeförföljelser.

Segregation är naturlig och fungerar som garant för att det samhället som Olof Palme hade visioner om aldrig kommer bli en realitet.
Citera
2023-11-12, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Hahah du skulle låta Japanerna slänga ut dig? Med dina halvjapanska barn? Nej gubben, du hade inte låtit japanerna slänga ut dig från Japan? Du hade gjort motstånd.
Om japanerna hade velat rövknulla dig för att som du beskriver det, för att skydda sitt folk och nation. Hade du böjt dig och låtit de köra in den?

Till topic
Har svennar röstat för de här? Ja.
Har svenskar röstat för demokrati? Ja.

Jaa då blir det såhär .. det är bara o gilla läget.

Jag hade respektera deras folks vilja, eftersom jag alltid är en gäst där. Och mina avkomlingar är svenskar oavsett fru. Om dom sa att dom inte vill ha oss, så skulle min familj åka hem till vårt land Sverige. För jag respekterar varje etno-nationalistiska länder. Jag vore hycklare om det inte inte gällde mig i Japan. Men som jag sa så vill varje land ha oss. Emedans inga länder villa ha negrer och blattar som araber.

Mina barnbarn följer med mig hem, vi respekterar rena folks länder. Jag kommer hylla dom med en salut när dom slänger ut mig. För att mitt land är bäst - Sverige.
Citera
2023-11-12, 15:18
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Slutat titta på all form av nyheter sista tiden pga det bara är extremt negativa sådana både inrikes och utrikes. Fast naturligtvis sanna i hög utsträckning. Skärmat av mig från detta. Det finns ingen anledning sänka tid på detta. Visst ibland slänger de in lite små nyheter för godhetsknarkare. Men det är ju bara PK.

Bra! Lägg din tid på Flashback i stället där extrem negativitet inte existerar.
Citera
2023-11-12, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Skandinavier har frodats i motgångar och numerära underlägen sedan bronsåldern. Ingenting är förlorat.
Du har rätt i sak, jag har bara svårt att se det med tanke på hur barn hjärntvättas i skolorna och hur alla som höjer varningens röst straffas.

Det går inte att backa tillbaka till hur det var innan, hur gärna jag än önskat att samhället idag bara var en mardröm.

Skulle önska att all budget till svt och sr skärs bort och att enbart sr får en liten budget för minimalt antal anställda som enbart får rapportera om nationellt relaterade ämnen som direkt berör invånarna.
Citera
2023-11-12, 15:21
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenenPaRyggen
Vi behöver skapa en religion som håller ihop oss. Oavsett var vi än är i världen så måste rasen stå i centrum och gruppens bästa gå före individens. Indoktrinering från ung ålder. Var inte Hitler inne på att vi ursprungligen kom från Atlantis? Kanske bygga vidare på det?

Gruppens bästa före individens? COMMIE!!
Citera
2023-11-12, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Hur känner oftast kristna konservativa, främlingsfientliga eller bara nationalister att inse och nu rimligtvis förstå att Sverige aldrig igen kommer att bli svenskt, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Snarare tvärtom då landet redan har flera miljoner icke svenskar och även om all fortsatt invandring hade upphört att ni ändå kommer att bli till en etnisk minoritet. Vilka är era känslor kring detta? Hur känner ni såtillvida ni inte lever i förnekelse?
Är såpass gammal och rik att jag inte bryr mig, men skall bli kul att se hur sådana som du kommer att leva ett fattigt skitliv
Citera
2023-11-12, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Bra! Lägg din tid på Flashback i stället där extrem negativitet inte existerar.

Du har rätt, man ska ut på gatan och göra revolt eller träffa fru. Men det är bättre att vara en influenser än att sitta och spel TV-spel eller hur?
Citera
2023-11-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har tysk media, franska militären, franska inrikesministern, svenska nationalekonomer som i decennier jobbat i statlig tjänst talat om inbördeskrig i 30 år? Det har jag missat. Nåväl, de som talade om inbördeskrig för 30 år sedan kunde nog inte ens i deras värsta mardrömmar föreställa sig det vansinne våra politiker skapat.

Jodå, vi som varnade för 25-30 år sen kunde mycket väl föreställa oss, vi föreställde oss till och med värre (vilket lär bli rätt). Men det var ju ingen som ville lyssna, tvärtom så skulle det förklaras för oss att vi hade så fel, så fel, så därför är det som det är nu och det är bara för mig att gratulera det svenska folket till att de får vad de förtjänar.
Citera
2023-11-12, 15:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Du har rätt, man ska ut på gatan och göra revolt eller träffa fru. Men det är bättre att vara en influenser än att sitta och spel TV-spel eller hur?

Man ska göra det man mår bra av. Jag gillar flashback för när jag läser alla bittra idioters inlägg så mår jag bättre själv.

Men det är viktigt att motionera också. Drar strax ner till gymmet.
Citera
2023-11-12, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Nja, mer 20-30%. Vilket inte är speciellt oroväckande. Sen är ju inte de etniska främlingarna på något sätt en homogen grupp, tvärtom så om det blir inbördeskrig i Sverige så kommer det vara konflikter kolonisatörerna tagit med sig från sina hemländer. Kan man ju se i muslimernas påtagliga judeförföljelser.

Segregation är naturlig och fungerar som garant för att det samhället som Olof Palme hade visioner om aldrig kommer bli en realitet.
Du verkar köra med mycket damage control.

Har du inte tittat på siffrorna för utländsk bakgrund på de som är 0-10 år? Dessutom redovisas inte tredje generationens invandrare som utländska eftersom båda deras föräldrar föddes i Sverige.

Faktum är att pursvenskar inte ens föder lika mycket barn. Invandrare skaffar minst 3 barn. Pursvenskar ska ens ha tur om deras kvinnor föder 1 vitt barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in