2023-11-12, 02:36
Medlem
Det känns horribelt.

Jag är mot alla typer av folkmord, så även det på svenskar.

Mänskligheten blir fattigare och mindre mångfacetterad i framtiden då skillnaderna suddats bort genetiskt och kulturellt.

Svenskar(mfl) är i absolut minoritet i ett globalt perspektiv men det är det ingen som pratar om.
.
Man får ge de ansvariga folkmördarna hatten av att de lyckats så bra med hjärntvättningen och fått folk att betala för sin undergång och samtidigt profitera på den.

Jag önskar alla andra folk och länder lycka till. Använd oss som varnande exempel i era historieböcker.
Citera
2023-11-12, 02:56
Medlem
Beta-Bums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravensheld
Sverige går att bevara svenskt ändå, om SD får mer makt i regeringen.
...vilket aldrig någonsin kommer att hända.

Svensken är en självdestruktiv varelse som inte ens inser att den är självdestruktiv. Den egna kulturen och det egna identiteten får inte existera. Vissa går så långt som att "Svenska kulturen har aldrig existerat. Det är ett påhitt från högersidan"
Visst finns det ett fåtal som inte befinner i den självdestruktiva bubblan. Men de är i minoritet och den andelen blir bara mindre med tiden.

Det är långväga försent att göra något åt det nu. Hade man velat göra något åt det, skulle man ha agerat för över 20 år sedan. Nu är det försent.
Citera
2023-11-12, 02:57
Bannlyst
Det kommer visst bli svenskt igen. Invandrarna från främlingstan har bara kommit de sista 60-åren. Dom har inte hunnit rota sig här. Därför är det viktigt att vi ger tillbaka dessa och deras barn tillbaka till ursprungsländer NU. Innan de hinner rota sig här om om 200 år. Det är bråttom nu. Defaister är incels.

Män samt kloka/sunda kvinnor kör återvandring av främlingar

Det är bråttom nu, för att bevara Sverige. Vi har bara kanske 50 år på oss. Innan att det kommer bli mycket mer komplicerat och svårt.
Citera
2023-11-12, 02:59
Medlem
Beta-Bums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Njutningsfullt att läsa svaren. Folk vill inte ha er unkna skit och ni rasister förlorade. Härligt att se ångesten drypa mellan raderna.

Sverige är ett mångkulturellt land och det går inte att ändra på.
Så den svenska kulturen och den svenska identiteten skall flytta på sig och upphöra att existera för utländsk kultur och utländsk identitet? Är det ditt Sverige?
Citera
2023-11-12, 03:00
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Jag är inte ute efter att provocera någon eller ens nationalismen som sådan. Däremot efter att få slut på den nationalistiska pöbeln. Det gäller även vänstern i den mån de inte respekterar människovärdet.
Endast goda människor, goda i hjärtat, får mina sympatier och mitt stöd. Resten kan förvänta sig vad jag kanske känner för en dag.

Du verkar ha en oerhört grandios självbild. Närmast patologisk.

Tror du på allvar att någon bryr sig om din vänskap eller ditt stöd? Du är inte i position att förändra någonting.
Citera
2023-11-12, 03:11
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Vad är det här för dum fråga? Sverige är inte mindre svenskt nu än förr i tiden och tippar på att Sverige kommer fortsätta vara precis lika svenskt i framtiden.

Det beror på hur man definierar en svensk. Om man med svenskar menar vita människor med ursprung i Europa så kommer Sverige inte att vara en monokultur längre. Det särpräglade folkslaget Svenskar kommer inte att finnas. Vi har redan passerat the point of no return.

Vi kommer däremot att ha miljoner människor som talar Svenska, tänker på Svenska och i viss mån lever efter Svenska normer och värderingar. En Brasiliansk sammansättning på befolkningen. Vi har det vi har, och får göra det bästa av det.
Citera
2023-11-12, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Det beror på hur man definierar en svensk. Om man med svenskar menar vita människor med ursprung i Europa så kommer Sverige inte att vara en monokultur längre. Det särpräglade folkslaget Svenskar kommer inte att finnas. Vi har redan passerat the point of no return.

Vi kommer däremot att ha miljoner människor som talar Svenska, tänker på Svenska och i viss mån lever efter Svenska normer och värderingar. En Brasiliansk sammansättning på befolkningen. Vi har det vi har, och får göra det bästa av det.

Dessa främlingar har bara kommit i massor till Sverige sista 50 åren. Om vi släppte in deras etnicitet. Då kan vi även kasta ut dom på 50 år. Vad är problemet? Varför skulle det vara lättare att få en fristad här än att åka ut sen? Det är balanserat. Lätt in, lika lätt ut. Eller är du nyliberal eller? Eller kanske en ett subversivt troll emot Europa?
Citera
2023-11-12, 03:36
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMS-Halland
Hur känner oftast kristna konservativa, främlingsfientliga eller bara nationalister att inse och nu rimligtvis förstå att Sverige aldrig igen kommer att bli svenskt, allt medan brottsvågorna sköljer över land och rike?
Snarare tvärtom då landet redan har flera miljoner icke svenskar och även om all fortsatt invandring hade upphört att ni ändå kommer att bli till en etnisk minoritet. Vilka är era känslor kring detta? Hur känner ni såtillvida ni inte lever i förnekelse?

Jag är inte alls nationalist, men jag tycker det är tråkigt att all invandring och all islamism, inklusive alla brottsliga nätverk, fördärvat landet.

Mina tankar är att jag bor kvar ett tag till (barn mitt i skola), men att på sikt så måste vi lämna landet för att det är helt kört. Går tyvärr inte att backa bandet.
Citera
2023-11-12, 03:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quackenbush
Njutningsfullt att läsa svaren. Folk vill inte ha er unkna skit och ni rasister förlorade. Härligt att se ångesten drypa mellan raderna.

Sverige är ett mångkulturellt land och det går inte att ändra på.

Du är nog inte lika styv i korken när du själv drabbas en dag. Sverige har varit mångkulturellt och svenskt i många år men det är ju inte det som är det egentliga problemet med landet, utan vart det är på väg.
Citera
2023-11-12, 03:53
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyxzopol
Dessa främlingar har bara kommit i massor till Sverige sista 50 åren. Om vi släppte in deras etnicitet. Då kan vi även kasta ut dom på 50 år. Vad är problemet? Varför skulle det vara lättare att få en fristad här än att åka ut sen? Det är balanserat. Lätt in, lika lätt ut. Eller är du nyliberal eller? Eller kanske en ett subversivt troll emot Europa?

Till att börja med så måste man förstå att om vi har tagit emot utomeuropeiska invandrare i 50 år så har dessa naturligtvis skaffat barn, barnbarn och i vissa fall barnbarnsbarn. Utvecklingen är exponentiell. Länderna som deras farfar kom ifrån för många år sedan är inte som Sverige. De tar inte emot folk som inte kan försörja sig. Och de har naturligtvis inget juridiskt ansvar för människor som aldrig har befunnit sig i landet.

För att uppfylla visionen om att återskapa Sverige till 1980-talet så måste vi bli en diktatur som kör ut våra infödda svenskar och/eller genomför ett folkmord på bred skala. Det är bara sjuka fantasier och helt orealistiskt.
Citera
2023-11-12, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Till att börja med så måste man förstå att om vi har tagit emot utomeuropeiska invandrare i 50 år så har dessa naturligtvis skaffat barn, barnbarn och i vissa fall barnbarnsbarn. Utvecklingen är exponentiell. Länderna som deras farfar kom ifrån för många år sedan är inte som Sverige. De tar inte emot folk som inte kan försörja sig. Och de har naturligtvis inget juridiskt ansvar för människor som aldrig har befunnit sig i landet.

För att uppfylla visionen om att återskapa Sverige till 1980-talet så måste vi bli en diktatur som kör ut våra infödda svenskar och/eller genomför ett folkmord på bred skala. Det är bara sjuka fantasier och helt orealistiskt.

Som jag har skrivit förut, så om jag bodde i japan och skaffade barn. Så skulle jag respektera om när japanerna slängde ut mig, även om jag mot förmodan hade halvjapaner som barn, även barnbarn. Ett land måste skydda sitt folk och nation. Det respekterar jag, och hade flyttat utan att dom behövde sätta in militären på mig.

SÅ ska det var i Sverige också. Jag vill att vi ska kunna älska vår nationalism ännu mer än vi gör med främmande folket japanernas nationalism. Nåt har gått sönder i Europeiska folkens nationalism. Menar du att det krävs en militärdiktatur? Det menar inte jag. Bara en stark MP, Polis (För utkastningen) somt en regering (Eller direktdemokrati) som tar beslut för det svenska folket. Naturligtvis stängda gränser för apistan.

Men nu är vi svenskar som en tillgång till varje land vi åker till. Det är därför vi oftast inte blir utslängda. Men kriminella blattar som är en invasiv art i Europa, som skadar oss. Där måste vi ta i med hårdhandskarna. Japan skulle aldrig drömma om att ta in en en blatte eller neger i sitt land. Skärpning Europa.
Senast redigerad av xyxzopol 2023-11-12 kl. 04:08.
Citera
2023-11-12, 04:09
Medlem
Miffotmorgans avatar
Äntligen finns det fiender som skall bekämpas.
Som vi har väntat!
Alla Européer kommer ansluta sig till kriget som avgör västvärlden och mänsklighetens fortlevnad.
Svartskallarna springer som villebråd när det blänker till i mörkret.
Sinnen förhöjda, syn, lukt och hörsel.
Jaktens tid nalkas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in