Citat:
Ursprungligen postat av
Benny98
Till att börja med så måste man förstå att om vi har tagit emot utomeuropeiska invandrare i 50 år så har dessa naturligtvis skaffat barn, barnbarn och i vissa fall barnbarnsbarn. Utvecklingen är exponentiell. Länderna som deras farfar kom ifrån för många år sedan är inte som Sverige. De tar inte emot folk som inte kan försörja sig. Och de har naturligtvis inget juridiskt ansvar för människor som aldrig har befunnit sig i landet.
För att uppfylla visionen om att återskapa Sverige till 1980-talet så måste vi bli en diktatur som kör ut våra infödda svenskar och/eller genomför ett folkmord på bred skala. Det är bara sjuka fantasier och helt orealistiskt.
Som jag har skrivit förut, så om jag bodde i japan och skaffade barn. Så skulle jag respektera om när japanerna slängde ut mig, även om jag mot förmodan hade halvjapaner som barn, även barnbarn. Ett land måste skydda sitt folk och nation. Det respekterar jag, och hade flyttat utan att dom behövde sätta in militären på mig.
SÅ ska det var i Sverige också. Jag vill att vi ska kunna älska vår nationalism ännu mer än vi gör med främmande folket japanernas nationalism. Nåt har gått sönder i Europeiska folkens nationalism. Menar du att det krävs en militärdiktatur? Det menar inte jag. Bara en stark MP, Polis (För utkastningen) somt en regering (Eller direktdemokrati) som tar beslut för det svenska folket. Naturligtvis stängda gränser för apistan.
Men nu är vi svenskar som en tillgång till varje land vi åker till. Det är därför vi oftast inte blir utslängda. Men kriminella blattar som är en invasiv art i Europa, som skadar oss. Där måste vi ta i med hårdhandskarna. Japan skulle aldrig drömma om att ta in en en blatte eller neger i sitt land. Skärpning Europa.