2008-12-21, 19:17
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makt-Pengar-Bos
Hur fan kan du jämföra ZLATAN och marcus berg?

Hur dåligt läser du egentligen?

Var jämför jag Zlatan med Berg?

/feldgrau
Citera
2008-12-21, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Han spelar bättre i Holland än vad Zlatan gjorde
Det snurar i huvudet på dig!
Citera
2008-12-21, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Hur dåligt läser du egentligen?

Var jämför jag Zlatan med Berg?

/feldgrau
Du vet inte vad du skriver!
Citera
2008-12-21, 19:29
Medlem
DonDrapers avatar
Makt-Pengar-Bos fortsätter att briljera
Citera
2008-12-21, 19:30
Medlem
Langhams avatar
Jonas Olsson och Martin Olsson i WBA respektive Blackburn är jag lite nyfiken på. Hur bra är dessa spelarna egentligen? Finns det något framtidspotential i dem? Landslagsklass?
Citera
2008-12-21, 19:46
Medlem
sagolikasoppors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Langham
Jonas Olsson och Martin Olsson i WBA respektive Blackburn är jag lite nyfiken på. Hur bra är dessa spelarna egentligen? Finns det något framtidspotential i dem? Landslagsklass?

Föredrar Martin isf, återstår och se hur bra han kan bli.
Citera
2008-12-21, 21:19
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makt-Pengar-Bos
Det snurar i huvudet på dig!

Han har gjort fler mål i Holland än Zlatan, på färre matcher.

Citat:
Ursprungligen postat av Langham

Jonas Olsson spelade bra idag mot City. Kanske bästa försvararen i WBA i dagsläget. Bra i luften och bra uppspel.

Martin Olsson fick mycket speltid under Ince. Han satt på bänken igår när Blackburn äntligen vann. Har inte direkt imponerat och verkar ha svårt mot snabba motståndare. Har dragits med skador nu, bl.a. någon tumör och problem med anklarna.
Citera
2008-12-24, 17:38
Medlem
Quasys avatar
hur går det egentligen för Fredrik stoor är han långt ifrån att få göra sin debut?
Citera
2008-12-24, 22:49
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
hur går det egentligen för Fredrik stoor är han långt ifrån att få göra sin debut?

Roy Hodgson sade väl att han inte var så snabb och kunde inte direkt passa, vad jag hörde så, svaret på din fråga är väl nej och nej. Ett stoort misstag att gå dit .
Citera
2008-12-24, 22:53
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy

Läste om Hodgson i DN imorse, han sa att han gillade Stoors offensiva kvalitéer, men just nu har han ett så offensivt mittfält att han prioriterar John Pantsils defensiva kvalitéer framför Stoors offensiva.
Citera
2008-12-24, 23:15
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Läste om Hodgson i DN imorse, han sa att han gillade Stoors offensiva kvalitéer, men just nu har han ett så offensivt mittfält att han prioriterar John Pantsils defensiva kvalitéer framför Stoors offensiva.

Trist för en av våra svenskar som ändå var på gång.. Med i EM truppen, på väg in i landslaget, valde ett lagom stort PL-lag, allt såg bra ut. Men så blir han superbänkad å får knappt en minut. Lite trist, det var väl knappast detta som han förväntat sig, tror nog att han kunde gått till en lite större klubb, men valde Fulham för att han räknade med att få speltid.. Men det back fired ju totalt :P
Citera
2008-12-25, 23:08
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Trist för en av våra svenskar som ändå var på gång.. Med i EM truppen, på väg in i landslaget, valde ett lagom stort PL-lag, allt såg bra ut. Men så blir han superbänkad å får knappt en minut. Lite trist, det var väl knappast detta som han förväntat sig, tror nog att han kunde gått till en lite större klubb, men valde Fulham för att han räknade med att få speltid.. Men det back fired ju totalt :P
Kanske att gå på lån över våren vore något? Birmingham eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in