2007-05-06, 23:03
  #409
Medlem
Treehorns avatar
Vet inte om tränare räknas som utlandsproffs... Men Svennis kan vara på väg till Newcastle.
http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/england/547273.html

Är det någon som vet hur det går för Shaaban? är det inte dags att han kommer till en bättre klubb? Finns det någon klubb som vill ha honom utanför skandinavien?
Citera
2007-05-07, 09:18
  #410
Medlem
erikbes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=1EMub6vS-h8

Rosenbergs mål
Citera
2007-05-07, 12:09
  #411
Medlem
Frostnatts avatar
Vad trevligt at Rosenberg börjar få lite självförtroende och börjar en göra en hel del mål om nu Zlatan är trasig till danmarksmatchen så behövs ju en anfallare och Elmander Rosenberg låter inte helt fel.
Citera
2007-05-07, 22:26
  #412
Medlem
bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://www.youtube.com/watch?v=1EMub6vS-h8

Rosenbergs mål

Imponerande. Kul om det lossnar för honom nu efter en tung tid.
Citera
2007-05-10, 18:16
  #413
Medlem
williamwallaces avatar
Enligt fotbollskanalen.se så är det bara en läkarundersökning kvar innan Kennedy är klar för Ajax.

http://www.fotbollskanalen.se/548247.html
Citera
2007-05-10, 18:49
  #414
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Enligt fotbollskanalen.se så är det bara en läkarundersökning kvar innan Kennedy är klar för Ajax.

http://www.fotbollskanalen.se/548247.html

Kul om det blir så. Kan se holländska ligan och Ajax är ju ett klassiskt lag även om de inte nått långt i CL på ett bra tag nu.
Citera
2007-05-10, 19:08
  #415
Medlem
Treehorns avatar
Någon som vet hur det gårr för chippen? Roma vill tydligen inte betala dom 30 miljonerna han kostar, känns ju billigt för en klubb som slutat tvåa i Serie A...
Är det några andra klubbar som vill ha honom?
Citera
2007-05-10, 19:19
  #416
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Någon som vet hur det gårr för chippen? Roma vill tydligen inte betala dom 30 miljonerna han kostar, känns ju billigt för en klubb som slutat tvåa i Serie A...
Är det några andra klubbar som vill ha honom?

Enligt fotbollskanalen.se så gick lånekontraktet ut siste april, men efter som han spelade i helgen så har man väl förlängt kontraktet eller köpt honom.

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/italien/545960.html

http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/italien/547224.html
Citera
2007-05-11, 11:35
  #417
Medlem
Elmander nominerad till Franska Ligans bästa spelare, extremt stort ändå. Har ingen länk, läste Metro i morse.
Citera
2007-05-11, 11:54
  #418
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Elmander nominerad till Franska Ligans bästa spelare, extremt stort ändå. Har ingen länk, läste Metro i morse.

Det är stort och det är ännu större eftersom det är spelarna själva som har röstat!

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.674691
Citera
2007-05-11, 11:56
  #419
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Det är stort och det är ännu större eftersom det är spelarna själva som har röstat!

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.674691

Men han har väl knappt gjort några mål, eller?
Citera
2007-05-11, 12:45
  #420
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Men han har väl knappt gjort några mål, eller?

Nu är det väl inte alltid så att den som gör flest mål per definition är den bästa spelaren. Elmander har gjort 8 mål hittills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in