Är det någon som vet hur det går för Shaaban? är det inte dags att han kommer till en bättre klubb? Finns det någon klubb som vill ha honom utanför skandinavien?
Vad trevligt at Rosenberg börjar få lite självförtroende och börjar en göra en hel del mål om nu Zlatan är trasig till danmarksmatchen så behövs ju en anfallare och Elmander Rosenberg låter inte helt fel.
Någon som vet hur det gårr för chippen? Roma vill tydligen inte betala dom 30 miljonerna han kostar, känns ju billigt för en klubb som slutat tvåa i Serie A...
Är det några andra klubbar som vill ha honom?
Någon som vet hur det gårr för chippen? Roma vill tydligen inte betala dom 30 miljonerna han kostar, känns ju billigt för en klubb som slutat tvåa i Serie A...
Är det några andra klubbar som vill ha honom?
Enligt fotbollskanalen.se så gick lånekontraktet ut siste april, men efter som han spelade i helgen så har man väl förlängt kontraktet eller köpt honom.