Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Låter som ett onödigt högt bud men om det stämmer så hade det ju varit coolt med en svensk i Viola!
http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=267853
Känns som totalt fel klubb. Den enda positionen, tillsammans med målvaktspositionen möjligen, som Viola inte behöver förstärka på, är just anfallspositionen, de har redan tonnvis med potential i; Gilardino, Mutu, Osvaldo, Jovetic, Pazzini, Semioli, Santana...
Tror iofs att Berg skulle kunna vara ett skönt tillskott där, men Viola skulle verkligen behöva förstärka på andra ställen istället, och en rejäl summa handlar det om också..
Har Berg deltagit i europacupspel, eller får man gå rakt in i typ CL om ett av de aktuella lagen köper honom?