2008-11-29, 17:18
  #985
Medlem
the head honchos avatar
Älgen tvåmålsskytt nu!
Citera
2008-11-29, 17:21
  #986
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Älgen tvåmålsskytt nu!
"Innan halvtid fick formstarke Johan Elmander sätta sitt andra mål på lika många matcher. Han löpte sig fri och placerade behärskat in 3-1 till Bolton. I andra halvlek höll sig svensken framme igen. Han fick en passning i boxen och dunkade upp bollen i nättaket med vänstern. 4-1 till Bolton."

Källa: Fotbollskanalen.se
Citera
2008-11-29, 17:28
  #987
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Låter som ett onödigt högt bud men om det stämmer så hade det ju varit coolt med en svensk i Viola!

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=267853

Känns som totalt fel klubb. Den enda positionen, tillsammans med målvaktspositionen möjligen, som Viola inte behöver förstärka på, är just anfallspositionen, de har redan tonnvis med potential i; Gilardino, Mutu, Osvaldo, Jovetic, Pazzini, Semioli, Santana...

Tror iofs att Berg skulle kunna vara ett skönt tillskott där, men Viola skulle verkligen behöva förstärka på andra ställen istället, och en rejäl summa handlar det om också..

Har Berg deltagit i europacupspel, eller får man gå rakt in i typ CL om ett av de aktuella lagen köper honom?
Citera
2008-11-29, 17:29
  #988
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
"Innan halvtid fick formstarke Johan Elmander sätta sitt andra mål på lika många matcher. Han löpte sig fri och placerade behärskat in 3-1 till Bolton. I andra halvlek höll sig svensken framme igen. Han fick en passning i boxen och dunkade upp bollen i nättaket med vänstern. 4-1 till Bolton."

Källa: Fotbollskanalen.se


Aah, inte så tokig värvning ändå som jag antytt tidigare, men då fått de flesta emot mig :P
Citera
2008-11-29, 18:32
  #989
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
"Innan halvtid fick formstarke Johan Elmander sätta sitt andra mål på lika många matcher. Han löpte sig fri och placerade behärskat in 3-1 till Bolton. I andra halvlek höll sig svensken framme igen. Han fick en passning i boxen och dunkade upp bollen i nättaket med vänstern. 4-1 till Bolton."

Källa: Fotbollskanalen.se

Två riktigt fina mål Dock höll Sunderlands försvar typ djif-klass
Citera
2008-11-29, 19:16
  #990
Medlem
Skvallerkärringen i mig vaknade när jag såg att Seb Larsson avstod dagens match av personliga skäl. Dödsfall i familjen, slut med tjejen?
Citera
2008-12-02, 19:08
  #991
Medlem
LikeAGloves avatar
Vet inte om det platsar här men jag rotade i några lådor idag och hittade ett gammalt tidningsurklipp från när jag spelade Gothia cup, runt tio årsedan

I alla fall så var en viss Dulee Johnson, Floda BOIS uttagen till Gothia laget som ensam forward. Kom inte Dulee som proffs från Liberia till Häcken? Men han har alltså även varit pojklagsspelare i Floda av alla ställen?
Citera
2008-12-02, 19:11
  #992
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
Vet inte om det platsar här men jag rotade i några lådor idag och hittade ett gammalt tidningsurklipp från när jag spelade Gothia cup, runt tio årsedan

I alla fall så var en viss Dulee Johnson, Floda BOIS uttagen till Gothia laget som ensam forward. Kom inte Dulee som proffs från Liberia till Häcken? Men han har alltså även varit pojklagsspelare i Floda av alla ställen?

Jo, dedär känner jag faktiskt till när du säger det.. Kan inte Dulles historia, men tror bestämt att han varit i Floda, och att han dessutom var anfallare när han som 17:åring debuterade för Häcken
Citera
2008-12-02, 19:23
  #993
Medlem
CharlieSimmss avatar
Floda hade ett helt gäng Liberianer, vet inte om alla kom via Gothia Cup. De bästa slussades vidare till Häcken och senare till andra klubbar. Det var ett reportage i Offside om detta för några år sen.
Citera
2008-12-02, 19:28
  #994
Medlem
feldgraus avatar
Dulee, Jimmy Dixon och Dioh Williams är de tre som gått längst. Alla via Floda och Häcken.

/feldgrau
Citera
2008-12-02, 22:44
  #995
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersmurfigt
Skvallerkärringen i mig vaknade när jag såg att Seb Larsson avstod dagens match av personliga skäl. Dödsfall i familjen, slut med tjejen?
Tjejen var sjuk, eller något liknande, har jag för mig att jag läste någonstans.
Citera
2008-12-20, 22:37
  #996
Medlem
Marcus Berg 4 målsskytt idag mot Roda. Några minuter kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in