2008-11-22, 13:03
  #973
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
FC Nordsjälland känns ju som ett riktigt brögäng, han borde väl kunna komma till en bättre klubb?

http://fotbollskanalen.se/1.733141/2008/11/22/grahn_har_ny_klubbadress_klar

Det finns ingen annan klubb som vill ha den snubben. Han straffar ju ut sig var han än spelar. Större klant har inte Sverige producerat på år och dar.
Citera
2008-11-22, 13:06
  #974
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Det finns ingen annan klubb som vill ha den snubben. Han straffar ju ut sig var han än spelar. Större klant har inte Sverige producerat på år och dar.

Grahn känns verkligen jätteointressant.. Absolut ingen framtid inom svensk fotboll.
Citera
2008-11-22, 17:41
  #975
Medlem
the head honchos avatar
Älgen gör sitt andra mål för Bolton. 1-3 målet borta mot Boro.
Citera
2008-11-22, 17:48
  #976
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Älgen gör sitt andra mål för Bolton. 1-3 målet borta mot Boro.

Superkonstigt resultat.. Vad sysslar Boro med!? ;S
Citera
2008-11-22, 19:38
  #977
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Superkonstigt resultat.. Vad sysslar Boro med!? ;S

Sjukt ojämnt lag, ibland riktigt bra, ibland helkassa. När dom vinner beror det oftast på att enskilda spelare gör riktigt bra matcher.

Elmanders mål var riktigt stiligt. Ett klassmål
Citera
2008-11-23, 13:48
  #978
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Det finns ingen annan klubb som vill ha den snubben. Han straffar ju ut sig var han än spelar. Större klant har inte Sverige producerat på år och dar.
Att Grahn jämt och ständigt, utan att förvåna någon, sabbar för sig själv genom att antagligen vara en svår jävel är ju ingen nyhet. Men har det framkommit i media vad det är som fattas pojken, exakt vad är det han gör för att bli så illa omtyckt var han än hänger sin hatt?
Citera
2008-11-23, 14:12
  #979
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Att Grahn jämt och ständigt, utan att förvåna någon, sabbar för sig själv genom att antagligen vara en svår jävel är ju ingen nyhet. Men har det framkommit i media vad det är som fattas pojken, exakt vad är det han gör för att bli så illa omtyckt var han än hänger sin hatt?

"Invalider. Ni är invalider allihopa!" Som han skrek till sina lagkamrater i Malmö FF. Han verkar rätt störd i huvet. Synd, då han besitter en jävla talang.
Citera
2008-11-23, 18:17
  #980
Medlem
Pumpkings avatar
Sticker in med Arí da Silva Ferreira i denna tråden. Hann han fixa något svenskt pass under tiden han var här? Så vitt jag vet har han inte fått spela i något U23-landslag för Brasilien iaf..

I vilket fall som, efter problem med att få speltid i AZ Alkmaar, så fick han iaf spela idag, och var tillsammans med Rasmus Lindgren inblandad i situationen som ledde till straff för AZ mot Ajax och resulterade i 1-0.. och gjorde själv 2-0.

Har varit lite skriverier om att han skulle vara påväg tillbaka till Kalmar, men det är självklart man hoppas att han fortsätter utvecklas och lyckas i Holland istället!

Tack vare segern för AZ mot Ajax med 2-0, leder de nu serien.


Någon som vet om han blev svensk eller inte?
Citera
2008-11-23, 18:57
  #981
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Sticker in med Arí da Silva Ferreira i denna tråden. Hann han fixa något svenskt pass under tiden han var här? Så vitt jag vet har han inte fått spela i något U23-landslag för Brasilien iaf..

I vilket fall som, efter problem med att få speltid i AZ Alkmaar, så fick han iaf spela idag, och var tillsammans med Rasmus Lindgren inblandad i situationen som ledde till straff för AZ mot Ajax och resulterade i 1-0.. och gjorde själv 2-0.

Har varit lite skriverier om att han skulle vara påväg tillbaka till Kalmar, men det är självklart man hoppas att han fortsätter utvecklas och lyckas i Holland istället!

Tack vare segern för AZ mot Ajax med 2-0, leder de nu serien.


Någon som vet om han blev svensk eller inte?

Har inte svaret på din fråga men jag slötittade lite på matchen du kommenterar. Ajax är verkligen inte det storlag dom en gång i tiden varit, otroligt krystat spel och en Suarez på topp som inte gör någon lycklig. Han har skaplig form men i dagens match var han klipskt värdelös. Sköt i omöjliga lägen där han borde spelat sina fristående spelare, gnällde och såg allmänt ointresserad ut. Svenskarna då? Ingen verkar vilja spela Kennedy och jag förstår varför. Han står fri hela tiden men får inga passningar då han är klipskt värdelös. Sinkar ner spelet, kan inte slå enkla sidledspassningar och är allmänt piss. Lindgren var sämre än vanligt men levererade bra bollar och vann mycket avgörande närkamper.

Nu var inte spelförhållandena helt gyllene då det blåste storm och snöade något kopiöst i andra halvlek. Tyckte AZ trummade på bra och De Zeeuw, Hamdaoui och Mendes da Silva ägde matchen totalt. Ari klackade påpassligt in sitt mål på ett inspel från sistnämnda spelare. Lite imponerande att Alkmaar inte släppt in mål på hemmaplan sen den 31:e Augusti. Rock solid.
__________________
Senast redigerad av 4522 2008-11-23 kl. 19:00.
Citera
2008-11-23, 23:11
  #982
Medlem
feldgraus avatar
Groningen förlorade överraskande med 0-3 mot Willem II, och Berg blev utvisad i slutminuterna.

/feldgrau
Citera
2008-11-29, 16:44
  #983
Medlem
the head honchos avatar
Älgen återigen målskytt för sitt Bolton!
Citera
2008-11-29, 16:54
  #984
Medlem
Treehorns avatar
"Marcus Berg till Viola för 17 miljoner euro"

Citat:
Bland annat ”eurpesoccer.nl”, skriver att Fiorentina har lagt ett bud om 17 miljoner euro på Gröningens anfallstjärna. Enligt dessa sidor ska Fiorentina vara ute efter ytterligare en anfallare då Adrian Mutu är den ende (!?) farliga offensiva kraften i Fiorentina.

Låter som ett onödigt högt bud men om det stämmer så hade det ju varit coolt med en svensk i Viola!

http://www.svenskafans.com/italien/artikel.asp?id=267853
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in