2006-10-01, 20:16
Medlem
Åter till Hedmans proffsrykten: Har han kommenterat Newcastles utspel i TV4/Fotbollskanalen nu i helgen? Jag har inte sett sändningarna, och hittar inget på 4ans webtv.

Nu kanske inte detta platsar i tråden längre, men det gjorde ju å andra sidan inte Hedman heller.

Ah, lite letande kan göra underverk: http://tv4.se/fotbollskanalen/492663.html
Citera
2006-10-01, 22:19
Medlem
Fula Gubbens avatar
Hedman är en idiot. Varje gång jag ser honom blir jag lite mer irriterad.

Passar perfekt på den blonderade vindsurfar-kanalen TV4, där 1985 är året framför andra.

- F.G
Citera
2006-10-15, 18:49
Medlem
erikbes avatar
Källström hoppade in och fixade en straff för Lyon igår. Straffen brände dom men dom vann med 2-1 ändå

Elmander spelade 90 minuter när Tolouse vann med 3-0, har för mig att jag läste att han var delaktig i ett av målen

Chippen satt på läktaren

Berglund gjorde mål när FCK vann

M Lindström gjorde mål för Ålborg och M Åslund för Viborg
Citera
2006-10-15, 19:25
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Källström hoppade in och fixade en straff för Lyon igår. Straffen brände dom men dom vann med 2-1 ändå

Elmander spelade 90 minuter när Tolouse vann med 3-0, har för mig att jag läste att han var delaktig i ett av målen

Chippen satt på läktaren

Berglund gjorde mål när FCK vann

M Lindström gjorde mål för Ålborg och M Åslund för Viborg

Nära succéinhopp, spela fram till en som blir fälld och de missar straffen.
Citera
2006-10-17, 16:24
Medlem
Morientess avatar
Hur går det för Björn Runström? Har han fått lämna läktaren ännu?
Citera
2006-10-17, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morientes
Hur går det för Björn Runström? Har han fått lämna läktaren ännu?

Är inte speciellt insatt i engelsk fotboll men har för mig att han kommit till bänken ett par matcher.
Citera
2006-10-17, 17:23
Medlem
erikbes avatar
FCK möter Man Utd ikväll. Blir det stortorsk. Wendt mot C Ronaldo kan ju bli intressant
Citera
2006-10-17, 21:47
Medlem
Frostnatts avatar
Källström gjorde ett ganska snyggt mål i första halvlek, trots att det regnar...
Citera
2006-10-22, 22:53
Medlem
Frostnatts avatar
Svenskarna i Frankrike fortsätter spela ganska bra.

Källström gjorde mål i både Champions League och i ligan den här veckan och Elmander fick också göra sitt första mål (han är Toulouses bästa framspelare men han hade inte gjort mål tidigare) och Rennes och Edman verkar äntligen fått fart på försvarsspelet. Chippen är som vanligt i frysboxen, frågan är varför, han spelar ju hyfsat i landslaget och Nates mittfältare är knappast bättre.
Citera
2006-10-22, 23:02
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Svenskarna i Frankrike fortsätter spela ganska bra.

Källström gjorde mål i både Champions League och i ligan den här veckan och Elmander fick också göra sitt första mål (han är Toulouses bästa framspelare men han hade inte gjort mål tidigare) och Rennes och Edman verkar äntligen fått fart på försvarsspelet. Chippen är som vanligt i frysboxen, frågan är varför, han spelar ju hyfsat i landslaget och Nates mittfältare är knappast bättre.

Nantes tränare har väl stirrat in i Le Chips själ och sett en idiot stirra tillbaka

Elmander är kung. Jag sa det redan i våras, han är på väg mot stora saker... och Kongo kanske blir ordinarie trots allt, i topp-laget Lyon...

Djurgårn regerar

- F.G
Citera
2006-10-22, 23:13
Medlem
Frostnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Nantes tränare har väl stirrat in i Le Chips själ och sett en idiot stirra tillbaka

Elmander är kung. Jag sa det redan i våras, han är på väg mot stora saker... och Kongo kanske blir ordinarie trots allt, i topp-laget Lyon...

Djurgårn regerar

- F.G

Chippen må vara mongo men han får gärna vara det så länge han spelar bra i landslaget, men det kan nog ligga något i din teori . Elmander är verkligen bra nu, såg att Real Betis var intresserad av honom men varför skulle han flytta till ett dåligt spanskt lag när han spelar i ett topplag i frankrike. Finns inte en chans att Zlatan kan komma och konkurera ut Elmander nu (om han nu vill komma tillbaka) i en startplats (speciellt inte nu efter ytterligare en mållös match, hur många minuter är han uppe i nu utan mål i tävlingsmatcher?) och Allbäck skulle inte ens en spelare som Rooney kunna flytta på så länge lagerbäck bestämmer... Zlatan får nog hoppas att Allbäck lägger av snart och att inte någon ny anfallare etablerar sig annars kommer han få det svårt.
Citera
2006-10-23, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Finns inte en chans att Zlatan kan komma och konkurera ut Elmander nu (om han nu vill komma tillbaka)

Är du ironisk eller idiotisk? Om Zlatan sätter några baljor i Inter (och vill komma), så är han självklart given i start-elvan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in