2006-09-30, 14:51
Medlem
Ariess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Enbart för att Le Equipe rankar honom som nummer tre efter Mailda och tiago för att citera Expressens namn på spelarna.. (de heter Florent Malouda och Tiago), så innebär de inte att han är någon världsstjärna och han kommer om jag får sia aldrig att lyckas riktigt i landslaget, han är för hämmad av tränaren och har för höga krav på sig själv.

Man får hoppas på Ishizaki, Djuric eller någon annan spelare som kan ta den rollen i framtiden.

nänä en världstjärna är han inte men menar bara att ser hellre att källsröm än tacon spelar. finns ju risk om inte tacon får röra bollen att han sätter sig i mittcirkelen och bölar sen talar han ut aftonhoran om mobbingen mot honom att ingen vill ge han bollen...
Citera
2006-09-30, 15:24
Medlem
Fula Gubbens avatar
Akta dig så du inte får Kongo på hjärnan, det har drabbat många Flashbackare (dock mest från Väst-Sverige). Landslaget är en sak, nu snackar vi utlandsproffskarriären, och där ser det ut att gå fortsatt bra för Kimpa.

Spelsystemet i landslaget för närvarande gynnar inte honom, helt sant.

- F.G

Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Enbart för att Le Equipe rankar honom som nummer tre efter Mailda och tiago för att citera Expressens namn på spelarna.. (de heter Florent Malouda och Tiago), så innebär de inte att han är någon världsstjärna och han kommer om jag får sia aldrig att lyckas riktigt i landslaget, han är för hämmad av tränaren och har för höga krav på sig själv.

Man får hoppas på Ishizaki, Djuric eller någon annan spelare som kan ta den rollen i framtiden.
Citera
2006-09-30, 16:02
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will play
Rasmus Lindgren då? vad jag förstår så har han nu skrivit på ett kontrakt hos fc groningen, dit han var utlånad till förra säsongen från ajax.
får han lira något alls? kan han bli något?
Rasmus Lindgren är alldeles för långsam för att någonsin kunna bli en riktigt bra spelare.
Citera
2006-09-30, 16:02
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmören
Läste att han startat i 4/9 och hoppat in i 2
OK, då är han inte ute i kylan iallafall, skönt att höra.
Citera
2006-10-01, 10:16
Medlem
Meanmachines avatar
Källström var tillbaka till sitt vanliga jag i går, betyg 4 av 10.
Citera
2006-10-01, 10:20
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Källström var tillbaka till sitt vanliga jag i går, betyg 4 av 10.

Du följer inte fotboll särskilt mycket va? Och när du väl följer det så förstår du inte så jättemycket eller hur?

Ditt djurgårdskomplex lyser igenom i varje inlägg du skriver...

"Källström var tillbaka till sitt vanliga jag"

Du måste du mena att han var riktigt bra då hans vanliga jag fått genomgående höga betyg i Frankrike de senaste två säsongerna (och framförallt förra säsongen) i Rennes. Vilket även var anledningen till att han hamnade i storklubben Lyon.
Citera
2006-10-01, 11:13
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Du följer inte fotboll särskilt mycket va? Och när du väl följer det så förstår du inte så jättemycket eller hur?

Ditt djurgårdskomplex lyser igenom i varje inlägg du skriver...

"Källström var tillbaka till sitt vanliga jag"

Du måste du mena att han var riktigt bra då hans vanliga jag fått genomgående höga betyg i Frankrike de senaste två säsongerna (och framförallt förra säsongen) i Rennes. Vilket även var anledningen till att han hamnade i storklubben Lyon.

Att han haft ok snittbetyg i Lyon hittils känns knappast relevant då han oftast får starta mot de mindre bra lagen. I Lyons viktiga matcher får man leta länge innan man hittar hans namn i laguppställningen.

Att Kim kan prestera i mindre klubbar som Rennes, Häcken och Djurgården är allmännt kännt så det behöver ingen ytterligare diskussion.
Citera
2006-10-01, 11:28
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Att han haft ok snittbetyg i Lyon hittils känns knappast relevant då han oftast får starta mot de mindre bra lagen. I Lyons viktiga matcher får man leta länge innan man hittar hans namn i laguppställningen.

Att Kim kan prestera i mindre klubbar som Rennes, Häcken och Djurgården är allmännt kännt så det behöver ingen ytterligare diskussion.

Men du menar ju att han var tillbaka i sitt vanliga jag och med tanke på hur länge han varit i Lyon så måste man ju räkna sitt vanliga jag som tiden i Rennes där han varit outstanding, vilket du nu erkänt. Och i Rennes fick han spela mot klubbar som Marseille, Lyon, PSG m.fl så att han klarar av det har han redan visat. Och att han skulle göra det sämre i en mycket bättre klubb? Eller om man nu ska räkna in tiden i Lyon som sitt vanliga jag så har han fortfarande varit riktigt bra. Och han har ju redan spelat för Lyon i CL och större/svårare matcher än så får du inte i en fotbollskarriär (och han gjorde inte bort sig där). Så hur ska du ha det?

Sen lyssnar man ju inte alltför mycket på dina fotbollskunskaper, särskilt inte vad gäller gamla djurgårdsspelare.

Dina faktiska kunskaper om saker och ting göms ineffektivt bakom ditt djurgårdskomplex.
Citera
2006-10-01, 11:59
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Men du menar ju att han var tillbaka i sitt vanliga jag och med tanke på hur länge han varit i Lyon så måste man ju räkna sitt vanliga jag som tiden i Rennes där han varit outstanding, vilket du nu erkänt. Och i Rennes fick han spela mot klubbar som Marseille, Lyon, PSG m.fl så att han klarar av det har han redan visat. Och att han skulle göra det sämre i en mycket bättre klubb? Eller om man nu ska räkna in tiden i Lyon som sitt vanliga jag så har han fortfarande varit riktigt bra. Och han har ju redan spelat för Lyon i CL och större/svårare matcher än så får du inte i en fotbollskarriär (och han gjorde inte bort sig där). Så hur ska du ha det?

Sen lyssnar man ju inte alltför mycket på dina fotbollskunskaper, särskilt inte vad gäller gamla djurgårdsspelare.

Dina faktiska kunskaper om saker och ting göms ineffektivt bakom ditt djurgårdskomplex.

Menar du att han efter totalt 27 Champions League-minuter mot bla Steua Bukarest visat att han håller på den nivån?

Så fort tidningarna hyllar Kim och skriver upp honom inför landskamper för hans spel i Frankrike brukar Kims svar som oftast och även denna gång vara en plattmatch. Ska bli intressant att se hans "storform" mot Spanien.
Citera
2006-10-01, 12:34
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Menar du att han efter totalt 27 Champions League-minuter mot bla Steua Bukarest visat att han håller på den nivån?

Så fort tidningarna hyllar Kim och skriver upp honom inför landskamper för hans spel i Frankrike brukar Kims svar som oftast och även denna gång vara en plattmatch. Ska bli intressant att se hans "storform" mot Spanien.

Jag skrev att han inte gjorde bort sig. Jag skrev också att han tidigare klarat sig utmärkt mot tufft motstånd i ett sämre lag, och de allra flesta här i världen blir bara bättre med en bättre omgivning. Oavsett vad du tycker så har han i franska ligan visat att han håller en hög nivå, och har som sagt inte gjort bort sig i Lyon än.

Ps1 Lyssna aldrig på vad svenska tidningar skriver

Ps2 Han kommer att göra "en plattmatch" mot Spanien. Precis som vanligt, eftersom jag med flera anser att hans roll i landslaget inte passar honom.

Ps3 Hela jävla laget kommer att göra bort sig mot Spanien, kom med något nytt.

Ps4 Hela landet borde hoppas på att Källström lyckas ordentligt då vi bara har en annan mittfältare med hög klass (visserligen med högre klass än Källström).
Citera
2006-10-01, 13:57
Medlem
will plays avatar
Citat:
Ps4 Hela landet borde hoppas på att Källström lyckas ordentligt då vi bara har en annan mittfältare med hög klass (visserligen med högre klass än Källström).
per zetterberg?
Citera
2006-10-01, 14:59
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av will play
per zetterberg?

Andrej Komac.

- F.G
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera