Elmander är klasser bättre än Henke: så mycket bättre i spelet, starkare, snabbare, mer kreativ. Henke hade bra tajming i löpningarna och bättre huvudspel (på att göra mål), det är allt.
Zlatan-Elmander är det bästa svenska anfallspar jag sett och kanske världens bästa landslagsanfallspar just nu.
Elmander är klasser bättre än Henke: så mycket bättre i spelet, starkare, snabbare, mer kreativ. Henke hade bra tajming i löpningarna och bättre huvudspel (på att göra mål), det är allt.
Zlatan-Elmander är det bästa svenska anfallspar jag sett
Kennet Andersson-Martin Dahlin i VM '94 är väl det enda som kommer i närheten.
El Mandero är kung, men det är svårt att jämföra med Henke; spelstilarna är så totalt olika.
Berg nätade igen för Groningen idag. Kom in strax efter halvtidsvilan och gjorde 2-1 mot Excelsior i den 55 matchminuten. Geert den Ouden gjorde 1-0 för motståndarna men matchen slutade 3-1 till Groningen.
EDIT: Att han inte startade antar jag beror på att han varit borta ett tag nu p g a den lätta hjärnskakning han fick i den senaste U-21-matchen.
Vet inte var jag ska posta det här riktigt, men Holmén är ju drabbad
Han valde verkligen rätt klubb...
Citat:
Enligt Ekstrabladet har fansen nämligen tagit kontakt med mångfaciterade sierskan Sosha Lillielys Gornitzka för att kunna besegra Viborg i nästa bortamatch den 6 oktober.
Det går tydligen bra för Concha i Tyskland. Det vore onekligen bra om han lyckades ta ett steg till. Micke Nilsson känns ju inte allt för stabil när han huserar som högerback.
Citat:
Ursprungligen postat av AB
På sina sex matcher från start har Concha ett snittbetyg på 2,90 på en omvänd 1-6-skala.
Betyget gör honom till Bochums bäste spelare och sjunde bäste back i hela Bundesliga.