2007-09-17, 00:03
  #565
Medlem
Frostnatts avatar
Inte många svenskar som spelade i franska ligan den här omgången men dessa fick betyg iallafall (kan ha glömt någon)

Edman 5.5
Källström 6.5
Elmander 7
Citera
2007-09-17, 00:10
  #566
Medlem
Elmander är klasser bättre än Henke: så mycket bättre i spelet, starkare, snabbare, mer kreativ. Henke hade bra tajming i löpningarna och bättre huvudspel (på att göra mål), det är allt.

Zlatan-Elmander är det bästa svenska anfallspar jag sett och kanske världens bästa landslagsanfallspar just nu.
Citera
2007-09-17, 11:29
  #567
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue
Elmander är klasser bättre än Henke: så mycket bättre i spelet, starkare, snabbare, mer kreativ. Henke hade bra tajming i löpningarna och bättre huvudspel (på att göra mål), det är allt.

Zlatan-Elmander är det bästa svenska anfallspar jag sett

Kennet Andersson-Martin Dahlin i VM '94 är väl det enda som kommer i närheten.

El Mandero är kung, men det är svårt att jämföra med Henke; spelstilarna är så totalt olika.
Citera
2007-09-18, 09:30
  #568
Medlem
erikbes avatar
Både Kibebe och Aubynn gjorde mål igår i norska ligan. Aubynn blev matchhjälte med sitt 3-2 i slutminuten
Citera
2007-09-23, 16:43
  #569
Medlem
feldgraus avatar
Berg nätade igen för Groningen idag. Kom in strax efter halvtidsvilan och gjorde 2-1 mot Excelsior i den 55 matchminuten. Geert den Ouden gjorde 1-0 för motståndarna men matchen slutade 3-1 till Groningen.

EDIT: Att han inte startade antar jag beror på att han varit borta ett tag nu p g a den lätta hjärnskakning han fick i den senaste U-21-matchen.

EDIT 2: Han spelade tydligen visst från start...

/feldgrau
Citera
2007-09-25, 18:54
  #570
Medlem
Treehorns avatar
Vet inte var jag ska posta det här riktigt, men Holmén är ju drabbad
Han valde verkligen rätt klubb...


Citat:
Enligt Ekstrabladet har fansen nämligen tagit kontakt med
mångfaciterade sierskan Sosha Lillielys Gornitzka för att kunna besegra Viborg i nästa bortamatch den 6 oktober.


http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/europa/577347.html
Citera
2007-10-01, 10:38
  #571
Medlem
Tebos avatar
Det går tydligen bra för Concha i Tyskland. Det vore onekligen bra om han lyckades ta ett steg till. Micke Nilsson känns ju inte allt för stabil när han huserar som högerback.

Citat:
Ursprungligen postat av AB
På sina sex matcher från start har Concha ett snittbetyg på 2,90 på en omvänd 1-6-skala.

Betyget gör honom till Bochums bäste spelare och sjunde bäste back i hela Bundesliga.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article901352.ab
Citera
2007-10-08, 15:04
  #572
Medlem
feldgraus avatar
Och Berg gör ännu ett mål för Groningen. 1-1 mot AZ borta, matchen slutade 2-2. Ari gjorde första målet för AZ.

Här kan man se Marcus mål. Ett snyggt skott/styrning upp i krysset på ett inlägg.

/feldgrau
Citera
2007-10-08, 15:21
  #573
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Och Berg gör ännu ett mål för Groningen. 1-1 mot AZ borta, matchen slutade 2-2. Ari gjorde första målet för AZ.

Här kan man se Marcus mål. Ett snyggt skott/styrning upp i krysset på ett inlägg.

/feldgrau

Snyggt. Och kul att det går bra för honom. Fattar inte hur vissa kan vara så extremt bra på att göra mål.

men fan holländska är inte vackert alltså. Låter som de talar baklänges.
Citera
2007-10-08, 16:52
  #574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Och Berg gör ännu ett mål för Groningen. 1-1 mot AZ borta, matchen slutade 2-2. Ari gjorde första målet för AZ.

Här kan man se Marcus mål. Ett snyggt skott/styrning upp i krysset på ett inlägg.

/feldgrau

Mycket trevligt, fan vad jag gläds åt att det går bra för honom
Citera
2007-10-08, 18:05
  #575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Och Berg gör ännu ett mål för Groningen. 1-1 mot AZ borta, matchen slutade 2-2. Ari gjorde första målet för AZ.

Här kan man se Marcus mål. Ett snyggt skott/styrning upp i krysset på ett inlägg.

/feldgrau

Kul för Marcus Berg ,men fan att vi förlorat honom till Holland
Citera
2007-10-09, 11:47
  #576
Medlem
Linuzzzzs avatar
Hur många mål har Berg gjort nu? 4, 5?

Kan man kolla skytteligan i Holland någonstans?

Jävligt kul att det går bra för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in