2024-05-24, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Skulle inte förvåna mig om han totalt skitit i italienska kurserna också. Då blir de såhär. Diva.
Som Robin Olsen..
Citera
2024-05-25, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Det är synd om Jeppe, påriktigt. Titta på hans bästa säsonger i Nederländerna: 11+9 på 32 och 17+13 på 38. Inte fy skam någon stans. Det är ju skadorna som är hans stora problem och det som begränsat honom när han ska ta kliv på klubblagsnivå eller i landslaget. Du borde kolla in honom, på sin dag är han en showman av rang. Tillbaka till Janne så hade han ju egentligen rätt gällande Jesper Karlssons nivå och hans tillgänglighet iom skadorna. Han skulle bara uttryckt sig bättre.

Hoppas nästa säsong blir roligare för Jesper och alla hans fans!

Nu fick Jeppeboi äntligen speltid mot Genoa igår, han hoppade in i minut 70. Ett steg i rätt riktning verkar det bli nu
Citera
2024-05-25, 22:31
Medlem
Momodou Sonko med en assist idag St Truidense, skönt för honom att få in en poäng
Citera
2024-05-26, 00:05
Medlem
Kalikamars avatar
Victor Nilsson Lindelöf vann i kväll en av världens äldsta och mest prestigefyllda turneringar FA-cupen.

Han har vart skadad i slutet av säsongen men fick nu ett inhopp och bidrog till att försvara lagets ledning.
Citera
2024-05-26, 00:42
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Han har vägrat ta in hur Motta spelar,varför spela en spelare som inte vill lära sig.
Motta ogillar honom också men försvinner då är det dags för Karlsson att få skina i CL och allt om inte nästa tränare också vill ha defensiva aktioner från Karlsson när han är bolltrollare och avslutare från kanten.

Annars får han göra en flytt han är för bra för bänken.
Senast redigerad av Congelado 2024-05-26 kl. 00:45.
Citera
2024-05-26, 04:06
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Motta ogillar honom också men försvinner då är det dags för Karlsson att få skina i CL och allt om inte nästa tränare också vill ha defensiva aktioner från Karlsson när han är bolltrollare och avslutare från kanten.

Annars får han göra en flytt han är för bra för bänken.
Vad är det som gör honom bra (förutom att han tydligen gjorde en massa mål i Holland)? För övrigt, kan ingen skapa en separat tråd om honom istället för att kapa den här tråden?
Citera
2024-05-26, 09:24
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Vad är det som gör honom bra (förutom att han tydligen gjorde en massa mål i Holland)? För övrigt, kan ingen skapa en separat tråd om honom istället för att kapa den här tråden?
Vadå "kapa tråden" ett inlägg i den haha stolpskott.

Kombinationen av teknik som en brasse, väldigt snabb och har en redig högerfot för avslut, hårda långskott samt frisparkar. Vi har inte en sån spelare överhuvudtaget han är unik.

Nästa säsong hoppas speltiden förändras nu pga ändrade omständigheter så kan han plocka upp luren för landslagsfotboll igen om Isak ska fortsätta vara spöke i landslaget ser jag att vi petar honom, för Karlsson han kan servera bollar till Göken och själva dribbla sig fram och avsluta saker.
Citera
2024-05-26, 22:56
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Vadå "kapa tråden" ett inlägg i den haha stolpskott.

Syftade inte på dig. Jag tänkte bara fråga varför vi satt och skrev en massa inlägg om honom här istället för separat tråd.
Citera
2024-06-04, 14:37
Medlem
Katastrofen1s avatar
Varför kom inte Gudmundson med i truppen nu?
Citera
2024-06-29, 14:15
Medlem
Många klubbar som visar intresse för Pontus Almqvist, bland annat Leicester City, Roma och Fiorentina. Poängmässigt har det knte varit så jättebra men har gjort nytta på annat sätt med tanke på att han fick starta alla matcher som han fanns tillgänglig
Citera
2024-07-23, 22:55
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Vad tror vi om JWP i Derby? Spontant var min tanke att han fotbollsmässigt förstör för sig och vänder hem med svansen mellan bena likt alla andra målvakter som prövar utomlands. Eller har jag missat någon som faktiskt lyckats sen Isaksson? Och då pratar jag utanför Nordens gränser. Pontus Dahlberg gjorde samma resa, var väl lika, om inte mer hypad? Nu tillbaka. Gjorde ju knappt en match för Watford.

Tror tyvärr vi ser samma här. Om det var svårt och få plats i landslaget innan är den chansen död nu.

Den öppningen som finns är att Derbys ordinarie målvakt från förra säsongen lämnat i sommar för West Bromwich. Har ju inte tagit in någon annan utan Josh Wickers backup från förra startat hittills. Vet inte hur väl dom anser sig ha scoutat JWP och kommunikation med tränaren Warne men kommer in sent till försäsong så hamnar lite på efterkälken.

Svårt med just målvakt. Bara en plats. Derby väntas kämpa om nytt kontrakt. Kommer ställas på större prov och utsättas för mer press än i DIF.
Citera
2024-07-24, 00:04
Nanasi kopplas ihop med Sevilla jag har för dålig koll på Sevilla och hans möjligheter där men allt jag vet är att han är för bra för att lira i allsvenskan fortfarande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in