2021-11-28, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idkreallyknow
Mål för någon minut sedan också!
Följt av en "pre-assist". Vilket är en otroligt underskattad stat för playmakers som säger rätt mycket om dem.

Ruggig talang asså.
Citera
2021-11-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Följt av en "pre-assist". Vilket är en otroligt underskattad stat för playmakers som säger rätt mycket om dem.

Ruggig talang asså.

Vad är han för spelartyp? Är han en spelare som gillar att utmana sin gubbe?
Såg målet, snyggt, hoppas vi har en blivande storstjärna
Citera
2021-11-28, 19:41
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax

Ruggig talang asså.

Skulle inte förvåna mig alls om Janne tar in honom lagom till playoff kvalet. Han känns otroligt mogen trots sina 16 bast.
Citera
2021-11-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Skulle inte förvåna mig alls om Janne tar in honom lagom till playoff kvalet. Han känns otroligt mogen trots sina 16 bast.

Då känner du inte Janne ;( Han tar sällan ut unga talanger som precis kommit fram
Citera
2021-11-28, 19:46
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Då känner du inte Janne ;( Han tar sällan ut unga talanger som precis kommit fram

I vanliga fall håller jag med. Men jag tror han inte kommer kunna blunda den här gången. Han är så pass bra.
Citera
2021-11-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Vad är han för spelartyp? Är han en spelare som gillar att utmana sin gubbe?
Såg målet, snyggt, hoppas vi har en blivande storstjärna
Väldigt lik RW Messi. Vänster fotad liten super teknisk 1v1 playmaker som endå är väldigt tvåfootad. Kroppsfintar precis som Messi och har en låg stark tyngdpunkt. Boll-driv som liknar Messi enormt och snabb som fan med boll. Otroligt bra tekniskt och grym på små ytor.

Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Naah Janne är ok med att ta in yngre lirare men aldrig att han är vågad nog att ta in en 16åring med väldigt lite erfarenhet. Då är nog Wålemark närmre och även där tror jag inte han vågar. Han litar enormt på Claesson/Kulu RW med som är helt ok.

Men U21 kanske han blir en väldigt ung debutant hos! Hade ju vart ganska absurt att ha en Wålemark/Roony högerkant och ELanga vänsterkant i U21 haha. Nygren får spela #10a istället
Senast redigerad av znorlax 2021-11-28 kl. 20:18.
Citera
2021-11-28, 21:06
Medlem
Lite såhär i skuggan av den fantastiske Roony Bardghji så gjorde faktiskt Aiham Ousou sitt första mål för Slavia Prag. Även han fortsätter imponera i den tjeckiska storklubben.
Citera
2021-11-28, 23:27
Medlem
Smith och SebO startade igen, vinst med 3-2 mot Nürnberg, så dom är tillbaka på 1a plats igen, Darmstadt med Isherwood fortsätter att vinna och sätta press, ligger på 2a plats, 3 poäng bakom.

Marko Johansson verkar faktiskt ha tagit förstaplatsen i Hamburg, med tanke på vad han presterat i MFF så får det ses som en riktig uppryckning, Hamburg har kommit igång ordentligt nu efter en trög inledning på säsongen, 12 matcher på raken utan att förlora, senaste förlusten var i derbyt mot just St Pauli, problemet för Hamburg är att dom kryssat för mycket.
Citera
2021-11-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Smith och SebO startade igen, vinst med 3-2 mot Nürnberg, så dom är tillbaka på 1a plats igen, Darmstadt med Isherwood fortsätter att vinna och sätta press, ligger på 2a plats, 3 poäng bakom.

Marko Johansson verkar faktiskt ha tagit förstaplatsen i Hamburg, med tanke på vad han presterat i MFF så får det ses som en riktig uppryckning, Hamburg har kommit igång ordentligt nu efter en trög inledning på säsongen, 12 matcher på raken utan att förlora, senaste förlusten var i derbyt mot just St Pauli, problemet för Hamburg är att dom kryssat för mycket.

Roligt att Marko har hittat sig fram till bra prestationer, han stog för en del tveksamma ingripanden och felbedömningar.

Har läst lite om att han funderar på att byta till Serbiens landslag, vi har ju ändå bra målvakter runt hans ålder och även lite yngre.
Citera
2021-11-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Roligt att Marko har hittat sig fram till bra prestationer, han stog för en del tveksamma ingripanden och felbedömningar.

Har läst lite om att han funderar på att byta till Serbiens landslag, vi har ju ändå bra målvakter runt hans ålder och även lite yngre.

Ja han var inte direkt den mest stabila gubben i AS, men lyckas han i Hamburg, more power to him.
Citera
2021-11-29, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Ja han var inte direkt den mest stabila gubben i AS, men lyckas han i Hamburg, more power to him.

Det är för att Hamburgs första målvakt har varit skadad och lär vara det någon vecka till. Sen får vi se om han får fortsätta stå. Men han har sannerligen imponerat på mig med.
Citera
2021-11-30, 20:43
Medlem
Vad är det med Fotbollskanalen och Aftonbladet som gör att de älskar Gudetti så mycket? En stor artikel om att han gjort mål i Copa Del rey haha, men skriver knappt när vissa andra svenskar gör mål som Ishak osv, Jag förstår om det varit mål i Ligan, men i cupen mot ett skitlag
Senast redigerad av bbpolish 2021-11-30 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in