2010-04-27, 01:48
Medlem
BarryHeros avatar
Vad säger man om Marcus Berg i Tyskland? Det har ju trots allt bara blivit fyra ligamål under hela säsongen.
Citera
2010-04-27, 03:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad säger man om Marcus Berg i Tyskland? Det har ju trots allt bara blivit fyra ligamål under hela säsongen.

Mer överreklamerad spelare får man leta efter, blir väl som med Hysén, om 1-2 år hem till göteborg och stanna där karriären ut
Citera
2010-04-27, 13:49
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Mer överreklamerad spelare får man leta efter, blir väl som med Hysén, om 1-2 år hem till göteborg och stanna där karriären ut
Jag tror dom flesta är tämligen överrens om att Berg "bara" är en målskytt och faktiskt en rätt duktig sådan. Det är ju ingen som har gjort många mål i HSV den här säsongen, i ligan är det Jansen, Ze och Petric som toppar på sex strutar var. Till och med Ruud har ju bara gjort tre mål på nio matcher i ligan.
Citera
2010-04-27, 15:13
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Jag tror dom flesta är tämligen överrens om att Berg "bara" är en målskytt och faktiskt en rätt duktig sådan. Det är ju ingen som har gjort många mål i HSV den här säsongen, i ligan är det Jansen, Ze och Petric som toppar på sex strutar var. Till och med Ruud har ju bara gjort tre mål på nio matcher i ligan.

Det är ju ganska sjukt faktiskt, att HSV:s bästa målskyttar gjort så få mål. Inkluderar man cupspel (både nationellt och internationellt) så är Berg näst bäste målskytt (10 mål) efter Petric (17).

/feldgrau
Citera
2010-05-09, 11:50
Medlem
LastCaresss avatar
Kims rökare i kryllan mot Valenciennes igår:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5596937/
Citera
2010-05-09, 12:06
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
Kims rökare i kryllan mot Valenciennes igår:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5596937/
Den enda svenska landslagsspelaren som håller internationell standard just nu? Jag tror fan det. Kanske Olsson och ett par mittbackar också...
Citera
2010-05-09, 16:11
Medlem
Citat:
Den enda svenska landslagsspelaren som håller internationell standard just nu? Jag tror fan det. Kanske Olsson och ett par mittbackar också...

True that. Det ser mörkt ut för svensk fotboll internationellt just nu.
Citera
2010-05-09, 17:33
Medlem
Deedzs avatar
Hur går det för Harbuzi? Platsar han i landslaget?
Citera
2010-05-09, 17:54
Medlem
Citat:

Martin Olsson? Ingen höjdare i mina ögon iallafall.
Citera
2010-05-09, 18:07
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedz
Hur går det för Harbuzi? Platsar han i landslaget?

Harbuzi? I landslaget? Han platsade ju inte ens i U 21.

/feldgrau
Citera
2010-05-09, 22:47
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Martin Olsson? Ingen höjdare i mina ögon iallafall.
Blackburns bästa unga spelare det här året vilket säger en hel del. N'Zonzi, Jones, Hoilett, Kalinic etc.
Citera
2010-05-09, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Harbuzi? I landslaget? Han platsade ju inte ens i U 21.

/feldgrau

Han är typ bänkad i nån mittenklubb i Turkiet. Vettifan vad han håller på med, har inte hört någonting om honom på 6 månader. Så går det när man är pengakåt. Men han var aldrig så jävla bra heller, han hade ENORMA brister utan boll och kasst psyke. Hade aldrig klarat av en central mittfältsposition på en högre nivå.

Typisk spelare som är gudomlig i en inomhus turnering 5v5 men tappat en betydlig del i riktigt fotboll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in