2020-10-30, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Både Tankovic och Jesper Karlsson har gjort mål i Europa League ikväll!

Riktigt roligt !

https://hofoot.koravidup.com/player/...yes&autoplay=1

4.10 Bra tempoväxling följt av ett distinkt avslut ā la Karlsson.

https://hofoot.koravidup.com/player/...yes&autoplay=1

6.07 Vältajmad löpning och kyligt avslut med vänstern av Tankovic. Hade dessutom ett bra läge kort efter som han missa.
Citera
2020-10-31, 12:31
Medlem
Carl Starfelt med sitt andra mål i den ryska ligan denna säsongen. Starfelt har gjort det bra även denna säsongen och fortsätter han såhär lär han ju bli såld antingen till en större klubb i Ryssland eller till någon bättre liga.
Citera
2020-10-31, 14:48
Medlem
Som det ser ut på Sofascore så kommer Nilsson äntligen få speltid i Bundesliga. Måste ha varit frustrerande för honom att vara körd åt sidan i de 5 första omgångarna.

Ska iallafall bli spännande att se honom stå upp mot Dortmund.
Senast redigerad av Kexchoklad2404 2020-10-31 kl. 15:02.
Citera
2020-10-31, 14:50
Medlem
Joelfrogs avatar
Almqvist startar idag mot Spartak Moskva där även Jordan Larsson startar.
Citera
2020-10-31, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Som det ser ut på Sofascore så kommer Nilsson äntligen få speltid i Bundesliga. Måste ha varit frustrerande för honom att vara körd åt sidan i de 5 första omgångarna.

Ska iallafall bli spännande att se honom stå upp mot Dortmund.

Gjorde det bra mot Dortmund, en stabil insats kan man lugnt säga.
Citera
2020-10-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
Gjorde det bra mot Dortmund, en stabil insats kan man lugnt säga.

Skönt med välbehövlig speltid och göra bra ifrån sig när Jansson är skadad. Hoppas att han får chansen mer annars tycker jag det är väldigt dåligt av klubben att bänka en av deras stora betydelser till att dem gick upp.
Citera
2020-11-01, 21:40
Medlem
OvissFramtids avatar
Nygren med mål idag.

Olsen startade för Everton och gjorde en bra match och Jesper Karlsson har gjort ännu 1 poäng med en riktigt fin assist.
Citera
2020-11-01, 23:06
Bannlyst
Jesper Karlssons assist var riktigt fin idag!

Hrgota 2 nya mål i Bundesliga 2.

Nygrens fina form fortsätter med nytt mål i holland.
Citera
2020-11-02, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Nygrens fina form fortsätter med nytt mål i holland.

Benji gjorde även assist vid 3-0, kom runt på sin kant och spelade in till Veerman, som leder skytteligan nu. Det verkar som att han har kommit in i laget bra och tränaren ger honom förtroende och spelar honom på rätt position, högerytter. 3 mål och 3 assist på 4 matcher nu(eller ja 3,5 matcher blev inbytt i paus mot Ajax), om man inkluderar cupmatchen dom hade i veckan(1+1 för Benji där).
Senast redigerad av Eaglesandshit 2020-11-02 kl. 11:18.
Citera
2020-11-04, 00:16
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Benji gjorde även assist vid 3-0, kom runt på sin kant och spelade in till Veerman, som leder skytteligan nu. Det verkar som att han har kommit in i laget bra och tränaren ger honom förtroende och spelar honom på rätt position, högerytter. 3 mål och 3 assist på 4 matcher nu(eller ja 3,5 matcher blev inbytt i paus mot Ajax), om man inkluderar cupmatchen dom hade i veckan(1+1 för Benji där).

HAr han gått till NL det missade jag helt...
Citera
2020-11-04, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
HAr han gått till NL det missade jag helt...

Yup, lån över denna och nästa säsong. Det var nog bra och han har ju startat helt ok, jag tycker Benji sett ganska bra ut i matcherna han fått chansen i för Genk men konkurrensen där var rätt hård, definitivt hårdare än i nästan alla lag i NL, tålamodet verkar också vara nära nog obefintligt, så det känns som ett betydligt "tuffare" lag att slå sig in i, sedan kanske det hade slutat helt ok om han valde att stanna och kriga till sig mer speltid där, men jag tror nog att detta var det bästa för Benjamin.
Citera
2020-11-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Yup, lån över denna och nästa säsong. Det var nog bra och han har ju startat helt ok, jag tycker Benji sett ganska bra ut i matcherna han fått chansen i för Genk men konkurrensen där var rätt hård, definitivt hårdare än i nästan alla lag i NL, tålamodet verkar också vara nära nog obefintligt, så det känns som ett betydligt "tuffare" lag att slå sig in i, sedan kanske det hade slutat helt ok om han valde att stanna och kriga till sig mer speltid där, men jag tror nog att detta var det bästa för Benjamin.

Jepp men som sagt förstår inte varför svenskar går till Belgien när i princip ingen får speltid där. Är väl bara Engvall och Mrbati som fått, kanske Kiese Thelin men i ett sämre lag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in