Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-10, 12:05
  #1
Medlem
Revolteras avatar
På sociala medier försöker Biden-motståndare framställa honom som pedofil och flera hashtags som #PedoBiden och #PedoHitler (ja, han jämförs också med Hitler) har trendat stort på Twitter.

Vad är grejen med detta, finns det några belägg för dessa påhopp?

Såvitt jag vet så är det ju Trump som varit anmäld för våldtäkt på minderårig (en anmälan som drogs tillbaka efter hot mot flickan från hejdukar anlitade av Trump) och det var ju han som var nära vän under flera år med numer ökända Epstein som höll på med trafficking av minderåriga (det ska förövrigt ha varit genom Epstein som Trump träffade flickan som anmälde honom för våldtäkt enligt henne själv).

Så varför är Biden mer av en pedo än Trump? Handlar det bara om projicering från MAGA-rörelsen?
2023-11-10, 14:25
  #2
Medlem
Revolteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det kan ha att göra med Joes besatthet av att sniffa på barn och att tafsa flickor på deras nyutsprungna barntuttar. Det och Joes vana att nakenduscha med sin dotter.

Dessutom besökte han Epsteins ö flera gånger och är listad som medresenär på Epsteins flyg runt tio gånger.

Att han verkar sniffa på barn är klart creepy, men jag har aldrig sett att han tafsar flickor på brösten, när har han gjort detta?

Och var har du hört att han nakenduschar med sin dotter? Har han eller hon sagt det?

Jag hittar inget om att han ska ha besökt Epsteins ö eller att han varit passagerare på Epsteins plan, kan du uppge källa för detta?

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?

Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Har du inte sett alla videoklipp med Biden och peddovibbarna han ger ut? Beter sig väldigt märkligt och snackar snusk med barn.

Glöm inte bort att han började knulla Jill innan hon ens hade skilt sig. Som katolik (som han låtsas vara) är det dessutom absolut förbjudet att knulla en annan mans fru.

https://www.youtube.com/watch?v=hh0PBr6ZUN0
https://www.youtube.com/watch?v=h6GgR4GMFjM
https://www.youtube.com/watch?v=wcpX2wYUr88

Fast han snuskar sig väl inte med något barn? Visst, han är lite creepy närgången och att han verkar sniffa på folk är creepy, men han tafsar ju inte eller så.

När har han pratat snusk med barn? Jag hörde inget sånt i videoklippen du länkade.

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?

Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Brukar du också sniffa barn i håret och taffsa dem på brösten? I såfall är du kanske lika felskapt som Biden.

Att han verkar sniffa är absolut creepy, men när har han tafsat nåt barn på brösten? Det mest närgångna jag sett är att han lagt händerna på axlarna på barn.

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?

Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Hur kan men ens förneka hans sliskiga övergrepp?
Finns otaligt med klipp på hur han får kvinnor och unga tjejer obekväma med sitt kladdande och sniffande.
Och detta är framför kameror.
Kan bara tänka mig vad han sysslar med då det inte är några kameror i närheten.

Men de mest Joe-dyrkande sektmedlemmarna skulle förneka detta om han så våldtog ett litet barn på live-TV.

Att han verkar sniffa på hår är absolut creepy, men när har han kladdat på nåt barn? Det mest närgångna jag sett är att han lagt händerna på axlarna, inte att han kladdat på någon på olämpligt sätt.

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?

Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Hahaha .. Snacka om att skygglapparna är påkopplade hos de vänsterblivna . Old Pedo är ett sånt perverst äckel och ingen (förutom de som har barn) ser vilket slemmigt kräk det är som tar konstigt på barn ,sen börjar de raljera om Trump i samma mening ur ingenting alls som kölhalats varje sekund sen han ställde upp i presidentvalet.

Biden åker räkmacka hos journalisterna för att ALLA vet att Old Pedo är ett korrupt äckel och det skulle sänka partiet till botten och då får inte Soros och Rothschilds sina nickedockor vid makten. Därför de jagar Trump som en idiot och hittar alla ursäkter de kan för att väcka åtal så han INTE får ställa upp i presidentvalet.

Enda chansen de vänsterblivna har för att inte Trump ska bli nästa president och tro mig det behöver de i det där freakiga landet där Woke och de 9000 olika könen har tagit alla som gisslan.

På vilket sätt har Biden betett sig sliskigt gentemot barn? Jag håller med om att det är creepy att han verkar sniffa på hår, men han har väl inte tafsat på nåt barn eller varit anklagad för nåt övergrepp? Finns det nåt konkret han gjort för att förtjäna att bli kallad pedo? Trump har ju blivit anmäld för övergrepp på barn, är inte han också lika mycket pedo som Biden?

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?
__________________
Senast redigerad av Revoltera 2023-11-10 kl. 14:35.
2023-11-10, 14:29
  #3
Medlem
Revolteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ashley Biden also recounts times she showered with her father when she was young, something she allegedly wrote was “probably not appropriate,” says DailyMail.com.

Varför är det bara "the media is the enemy of the people" och "mainstream media is fake news" när det handlar om Trump, men när det handlar om Biden så litar ni helt plötsligt på att media är sanningsenliga och inte fake news?

Jag säger inte att detta inte stämmer, men DailyMail är ju faktiskt en ökänd skvallerblaska. Finns det andra källor som kan verifiera detta?

Och om detta stämmer, varför bör inte både Biden och Trump hängas ut som pervon? Båda två verkar ju vara pervon.
__________________
Senast redigerad av Revoltera 2023-11-10 kl. 14:32.
2023-11-10, 14:35
  #4
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera
Varför är det bara "the media is the enemy of the people" och "mainstream media is fake news" när det handlar om Trump, men när det handlar om Biden så litar ni helt plötsligt på att media är sanningsenliga och inte fake news?

Jag säger inte att detta inte stämmer, men DailyMail är ju faktiskt en ökänd skvallerblaska. Finns det andra källor som kan verifiera detta?

Och om detta stämmer, varför bör inte både Biden och Trump hängas ut som pervon? Båda två verkar ju vara pervon.
Du får gärna sitta och fantisera om Trumps sexliv. Du kan själv hitta Ashleys dagbok. Den är publicerad på nätet.
2023-11-10, 14:40
  #5
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revoltera


Och om detta stämmer, varför bör inte både Biden och Trump hängas ut som pervon? Båda två verkar ju vara pervon.
Om båda är pervon och MSM väljer att ständigt smutskasta endast ena parten medan man blundar för den andra, ja då kanske det är att klassa som fake news. Fake news behöver inte vara att man ljuger, utebliven rapportering är lika illa.
2023-11-10, 14:41
  #6
Medlem
Revolteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du kan själv hitta Ashleys dagbok. Den är publicerad på nätet.

Har du själv läst denna dagbok? Har det verifierats att det är hon som skrev den dagboken, typ genom att jämföra hennes handstil eller liknande?

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det kan ha att göra med Joes besatthet av att sniffa på barn och att tafsa flickor på deras nyutsprungna barntuttar. Det och Joes vana att nakenduscha med sin dotter.

Dessutom besökte han Epsteins ö flera gånger och är listad som medresenär på Epsteins flyg runt tio gånger.

Att han verkar sniffa på barn är klart creepy, men jag har aldrig sett att han tafsar flickor på brösten, när har han gjort detta?

Jag hittar inget om att han ska ha besökt Epsteins ö eller att han varit passagerare på Epsteins plan, kan du uppge källa för detta?

Håller du med om att både Biden och Trump verkar vara pervon och att båda borde hängas ut som snuskgubbar för sina övergrepp och ofredanden?
__________________
Senast redigerad av Revoltera 2023-11-10 kl. 14:44.
2023-11-10, 14:45
  #7
Moderator
bernad_laws avatar
Finns massor av trådar om detta. Låses. /Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback