2024-05-08, 14:51
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stezt
Stackarn, hon såg verkligen ut att vilja gå vidare tjejen.

Polen kunde väl gått vidare än tramset från finnarna
2024-05-08, 14:53
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Eurovision song contest ska naturligtvis vara fritt från politik, även idrottsarrangemang. Oavsett vilken åsikt man vill presentera.

Lågt av Saade, även om jag antagligen skulle hålla med honom privat under en öl på krogen.

Eller, på krogen vill jag också slippa krig och politik.

Varför fick Ukraina och hela
Världen heja med deras flaggor under eurovision?
2024-05-08, 14:53
Medlem
brianmolkos avatar
pedofilflagga ? den liknar regnbågsflaggan men har tre färger
2024-05-08, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jantelovzzz
Inte en aning. Varför frågar du mig om det? Varför fick Nisse Hult ha skor på sig i badrummet?
2024-05-08, 14:56
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Varför skulle jag göra det? Alla flaggor är inte kopplade till en pedofilrörelse.
Det är dem. Lille naive dåre det finns pedofiler överallt i alla möjliga sammanhang. Du är fan tramsigare än en tvååring. Du ljuger fan värre än en muslim,
2024-05-08, 14:57
Medlem
Citat:

Det är tillåtet att vifta med flaggor för de länder som deltar i Eurovision.
2024-05-08, 14:59
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:

För att Ukraina deltog i tävlingen? Som du minns inleddes inte det ryska anfallskriget med terror, våldtäkter och kidnappningar från ukrainsk sida heller. Din liknelse inte bara haltar, den är snarast rullstolsbunden.

Schlagerfestivaler generellt är haram i Gaza och bögar skär de halsen av. Så det lär nog dröja innan du får vifta med palestinaflaggan.
2024-05-08, 15:00
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Tack för analysen. Det stämmer ju skrämmande bra, förutom då Polen som kanske hade köpt en massa tittningar på Youtube. Artisten ifråga fuskade ju till sig vinsten i polska uttagningen, i alla fall vad jag har hört.

Resultatet från semifinalerna återspeglar som sagt telefonrösterna och inte de viktiga juryrösterna. Och juryn röstar ju annorlunda, det vet vi. De utgår mer från musikinnehåll och mindre från spektakulär scenshow. Med andra ord kommer Finland, Irland, Slovenien och kanske Kroatien att rankas betydligt lägre när juryn har fått säga sitt.

Av de tre förkvalificerade bidragen som framträdde i går så är jag klart imponerad av Tysklands bidrag som jag tror kommer riktigt bra till med hjälp av juryn. Gissar på topp 5.

Sa de inte att de var en annan artist som fuskade, och de skickade hon som deltog istället ?
2024-05-08, 15:06
Medlem
Citat:
De håller det striktare än vanligt bland publiken i Malmö så endast tävlande länders flaggor är officiellt tillåtna.
Jag killgissar att t ex Turkiet som inte har skickat bidrag ändå är okej då deras gamla vinnarlåten från 2003 kommer framföras senare i veckan.

Angående riktigt färgglada flaggor, har zoofilerna en egen även ??
2024-05-08, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Med majsolen genom fönstret... Känns som att du behöver muntras upp med njutningsfull läsning angående dina kompisars förehavande i Israel i maj månad några år tillbaka:
https://www.gov.il/en/pages/wave-of-terror-october-2015

Mina 20 röster kommer givetvis gå till Israel.

Skulle vara en rejäl käftsmäll till Hamas om alla länder gav Israel 12an. Det skulle göra min dag
2024-05-08, 15:17
Medlem
Det kommer krylla av sjalar och palestinaflaggor under Israels framträdande på torsdag. Israel kan kanske gå till final, men de kan aldrig vinna hela balunsen. De har inte tillräckligt med vänner. Inte ens ens republikaner i USA håller på Israel i kriget mot Hamas. Studenter i hela USA håller på Hamas. Så vem ska rösta på Israel? Om Palestina hade varit med så hade de garanterat vunnit.
2024-05-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Det kommer krylla av sjalar och palestinaflaggor under Israels framträdande på torsdag. Israel kan kanske gå till final, men de kan aldrig vinna hela balunsen. De har inte tillräckligt med vänner. Inte ens ens republikaner i USA håller på Israel i kriget mot Hamas. Studenter i hela USA håller på Hamas. Så vem ska rösta på Israel? Om Palestina hade varit med så hade de garanterat vunnit.

Frankrike och Storbritannien har många judar av de länder som är med och tävlar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in