Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-11, 13:40
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Jo det gör det, du blandar inte ihop det med Xylazine?

Citat:
Ursprungligen postat av Amnshnock
Skulle tro att han gör det.

Naloxon/narcan kan häva en nitazen överdos fast det skulle också bero på vilken mängd och övriga hälsotillstånd individen har.

Många nitazener har ju trots allt likvärdig styrka som fentanyl.

Fel av mig, ni har rätt!
Brutal avtändning på denna dock, usch.
Citera
2024-04-11, 16:03
  #14
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Du pratar om fentanylvarianterna. Även jag köpte från samma snubbe. Då var det akrylfentanyl som var höjdaren, eller var det senare typ 2015 den kom? 2 spraysduchar utan toelrans blev man typ däckad av. Är inte dessa nitazener ännu mer potenta = ännu mer svårhanterliga? Läskigt när inte naloxon fungerar som en annan i tråden skrev? Var samma med fentanylvarianterna. Provade skjuta pyttelite från flaskan, verkligen PYTTELITE. Typ 1 tredjdels spraydusch på sin höjd för att se om man fick någon värmerush och jag vaknade upp liggandes på golvet med en bula i pannan. Minns bara att jag försvann. Kände inget välbehag alls dom få sekunderna jag höll mig vaken, eller så minns jag inte. Riktigt efterblivet jag vet. Tur jag vakna.

Nu har jag inte testat fentanyl men körde nitazener i form av fake oxymorphone tabletter som jag hackade ner till små linor. Det här med tusen gånger starkare än morfin och att det skulle vara mer potent än fentanyl är jag något skeptisk till. Det var jävligt potent men jag var försiktig och drog väldigt små linor och vem vet hur mycket nitazener tabletterna faktiskt innehöll. Jävligt moffad blev man hur som men hade aldrig något problem med att man däckade av eller fick svårt att andas eller liknande.

Men med det sagt så är nog rent nitazen i pulverform en helt annan femma, där kan det säkert stämma att det skulle vara ännu mer potent än fentanyl. Uppmanar ingen att testa och som ovanstående användare skrev så blev avtändningen riktigt brutal efter bara en veckas bruk.
Citera
2024-04-11, 16:22
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Du pratar om fentanylvarianterna. Även jag köpte från samma snubbe. Då var det akrylfentanyl som var höjdaren, eller var det senare typ 2015 den kom? 2 spraysduchar utan toelrans blev man typ däckad av. Är inte dessa nitazener ännu mer potenta = ännu mer svårhanterliga? Läskigt när inte naloxon fungerar som en annan i tråden skrev? Var samma med fentanylvarianterna. Provade skjuta pyttelite från flaskan, verkligen PYTTELITE. Typ 1 tredjdels spraydusch på sin höjd för att se om man fick någon värmerush och jag vaknade upp liggandes på golvet med en bula i pannan. Minns bara att jag försvann. Kände inget välbehag alls dom få sekunderna jag höll mig vaken, eller så minns jag inte. Riktigt efterblivet jag vet. Tur jag vakna.

Jag tog deras 3 för priset av 2 deal. Va någon fentanyl analog, minns inte vilken dock.
Just den sorten va inte så super potent. Jag dutta på en hel flarra. Och sedan tyckte jag att jag skulle ta mer för jag är opiatresistent. Så jag börja på den andra. Tog några på den också.

Så hade min morsa hittat mig. Var där och hälsade på - som tur var!

Så de hade skickat ambulans och jag hade vaknat upp på sjukhuset med sönderklippta kläder. Var ju 10 år sedan men det ställde till det. För morsan och jag har i princip aldrig haft kontakt mer.

Undrar lite hurpass allvarligt det egentligen var nu. För det tar 45 min för ambulans att ens komma dit liksom...

Även om jag har LARO nu och får Metadon och annan medicin och har ett helt annat liv - under stabila omständigheter. Så blev det där droppen för henne.

Trist så sätt! För hennes skull. Att ge upp på sitt eget blod är en dödssynd. Själv lever jag och lär. Förlåter och går vidare i livet.
Citera
2024-04-11, 18:03
  #16
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Nu har jag inte testat fentanyl men körde nitazener i form av fake oxymorphone tabletter som jag hackade ner till små linor. Det här med tusen gånger starkare än morfin och att det skulle vara mer potent än fentanyl är jag något skeptisk till. Det var jävligt potent men jag var försiktig och drog väldigt små linor och vem vet hur mycket nitazener tabletterna faktiskt innehöll. Jävligt moffad blev man hur som men hade aldrig något problem med att man däckade av eller fick svårt att andas eller liknande.

Men med det sagt så är nog rent nitazen i pulverform en helt annan femma, där kan det säkert stämma att det skulle vara ännu mer potent än fentanyl. Uppmanar ingen att testa och som ovanstående användare skrev så blev avtändningen riktigt brutal efter bara en veckas bruk.

Jag menar förstår i ren form. Ju potentare det är desto svårare är det att hantera och dosera. MInns dessa fentanylvarianter utblandat som nässpray va starkt doserade från the smack. Undra vad snubben gör idag. Var det han som hamna i fängelse för våpllande till andras död? FOlk dog som flugor av dessa nässprayer på den tiden. Var ju en jävla cirkus pånuheterna om det. Saknar det lite ändå. Va lätt att det gick uttför. Akrylfentanyltråden är gigantiskt stor och mycket populär på sin tid. Nu är det alt.noider som har sin era.
Citera
2024-04-12, 02:08
  #17
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Jag menar förstår i ren form. Ju potentare det är desto svårare är det att hantera och dosera. MInns dessa fentanylvarianter utblandat som nässpray va starkt doserade från the smack. Undra vad snubben gör idag. Var det han som hamna i fängelse för våpllande till andras död? FOlk dog som flugor av dessa nässprayer på den tiden. Var ju en jävla cirkus pånuheterna om det. Saknar det lite ändå. Va lätt att det gick uttför. Akrylfentanyltråden är gigantiskt stor och mycket populär på sin tid. Nu är det alt.noider som har sin era.

Jo har sett att det säljs en del av detta (opiat rc, nitazener etc) i flytande form tänkt att användas i just nässpreyer men då känns det alldeles för farligt. Så fentanyl var rätt populärt i Sverige ändå på sin tid? Hade intrycket att det aldrig riktigt slog på samma sätt som i Amerika men var inte själv lika aktiv på den här fronten runt 2015.
Citera
2024-04-12, 04:02
  #18
Avstängd
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Jo har sett att det säljs en del av detta (opiat rc, nitazener etc) i flytande form tänkt att användas i just nässpreyer men då känns det alldeles för farligt. Så fentanyl var rätt populärt i Sverige ändå på sin tid? Hade intrycket att det aldrig riktigt slog på samma sätt som i Amerika men var inte själv lika aktiv på den här fronten runt 2015.

Nä inte vanligt fentanyl, utan fentanylvarienteer t.ex. akrylfentanyl som såldes som RC och därmed fullt laglig att använda under något halvår innan det blev klassat. Sen dök det upp en annan för att kringå lagen och så vidare. "Ändrar lite på molekylen".
Citera
2024-04-12, 12:57
  #19
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Nä inte vanligt fentanyl, utan fentanylvarienteer t.ex. akrylfentanyl som såldes som RC och därmed fullt laglig att använda under något halvår innan det blev klassat. Sen dök det upp en annan för att kringå lagen och så vidare. "Ändrar lite på molekylen".

A det gamla knepet alltså. Säkert så de kommer göra med nitazenerna också.
Citera
2024-04-13, 11:44
  #20
Medlem
Tror den jag fick en överdos på hette Butyr Fentanyl, något sådant.

Var en sort som fanns därimellan Akryl Fentanyl och alla de där!

En gammal polare till mig dog utav en överdos på dem. Och vi var vana narkotika användare sedan flera år allihop. Hade klarat av att använda piller, tjack och annat under flera år utan att tappa fotfästet.

Men de där nässpreyerna med fentanyl var helt enkelt för farliga för att röra! En- två spreyer var skillnaden mellan liv och död.

Min vän blev 28 år!

Även William Petzäll som satt i riksdagen höll på med sådana saker som jag också kände. Han blev 24 år.
Citera
2024-06-05, 17:30
  #21
Medlem
TomiXIIs avatar
Har mkt svårt att tro att du 2023/24 hittat etonitazen, iom att etonitazen är klassat av FN som narkotika dvs det är olagligt I alla länder som skrivit under FNs drogkonvention. Med det sagt så självklart går det att tillverka nitazener underground I landet men syntesen är ingen shake and bake methsyntes.

Varken Kineserna eller Indierna skulle riskera sina företag för etonitazen. Med allt detta sagt så tror jag du fått någon annan nitazen helt enkelt, men det spelar väl mindre roll sålänge du är nöjd.

Förresten 10ml och inte veta vilken koncentration mg/ml?

Ta det jävligt försiktigt ifall du aldrig provat nitazener innan, även ifall du har och nu fått tag på något mer eller mindre okänt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback