• 1
  • 2
2023-11-05, 09:15
Medlem
frskte hitta en trd om denna hrliga substans men fann ingen s skapar en ny

har nu hittat frsljare i sverige som sljer denna men tror den r ganska dyr. 10ml typ 800kr.
har mailat och frgat hur mycket etonitazen deras produkt innehller.
dom skriver att en spray ska vara ekvivalent med 80mg oxy(skert bara marknadsfring)
kpte rent pulver fr en massa r sen och det var utan tvekan den bsta opioiden jag nnsin krt och jag har krt en hel del. Ligger just nu p 80mg metadon/dag och r sllan njd med det och ska jag kra varor behvs det ngra bollar med dunder fr att jag ska bli noddig i en halvtimme.

finns det n fler som kr p uberpotenta opioider?

aja, har iaf bestllt 20ml och det borde komma i vermorgon. D har jag tid att dra frbi sprutbytet s jag r laddad och klar infr tisdag
Citera
2023-11-05, 10:53
Medlem
Tjena den verkar lovande fr oss med tolerans.

Har metadon 110mg men ska snka dosen snart fr att kunna ta opi ibland.

Kommer troligtvis bli den hr isfall, uppdatera grna.

Har ennfrga om du vet ang benso+metadon, hur mucket benso vgar man ta dr man kan va sker? O r ikto farligare n xanor pga muskelavslappningens effekt p andingen?

Etonitazen kommer inte mrkas vid drogprover vilket r ett plus ox

Hoppas det inte e lika stor ddlighet som p fentanyl??

Mvh
Citera
2023-11-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaidream
Tjena den verkar lovande fr oss med tolerans.

Har metadon 110mg men ska snka dosen snart fr att kunna ta opi ibland.

Kommer troligtvis bli den hr isfall, uppdatera grna.

Har ennfrga om du vet ang benso+metadon, hur mucket benso vgar man ta dr man kan va sker? O r ikto farligare n xanor pga muskelavslappningens effekt p andingen?

Etonitazen kommer inte mrkas vid drogprover vilket r ett plus ox

Hoppas det inte e lika stor ddlighet som p fentanyl??

Mvh

alla varnar fr just den blandningen av bens och opioider men jag har gtt p laro i snart tio r och VLDIGT mnga r torsk p benso och gr p metadon/sub. visst r det farligt men lngt ifrn alla dr kanske en brkdel av en procent. tror mest det r folk utan tolerans.

tror etonitazen och dess analoger har lika stor ddlighet som fentanyl.

du behver inte snka din dos metta fr att knna av etonitazen det kan jag lova, men du kanske behver fixa verktyg fr att knna av etonitazenet till fullo.

nskar att det fanns rent etonitazen att kpa fr ffr under 1000kr grammet men det r nog bara nsketnkade... vill man ha riktiga grejer fr ok priser s mste man bestlla ifrn kina eller nederlnderna.
Citera
2023-11-07, 09:06
Medlem
Muppetys avatar
De varnar (gr reklam) fr nitazener nu p radionyheterna... Det psts vara 1000 ggr starkare n morfin? Sjlv har jag slutat ta illegala droger, men jag var med nr det kom ut olika nya typer av fentanyler o folk dog som flugor.

Dessa nitazener kommer det nog att bli likadant med. De kommer skert att gra olika varianter p de hela tiden s att narkotikaklassningen inte hinner med.
Citera
2023-11-07, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
De varnar (gr reklam) fr nitazener nu p radionyheterna... Det psts vara 1000 ggr starkare n morfin? Sjlv har jag slutat ta illegala droger, men jag var med nr det kom ut olika nya typer av fentanyler o folk dog som flugor.

Dessa nitazener kommer det nog att bli likadant med. De kommer skert att gra olika varianter p de hela tiden s att narkotikaklassningen inte hinner med.
De har redan frbjudit de flesta varianter som kommit, men en r under utredning nu. Har kommit flera nya i Kina precis som med fentanylerna. Men tillslut tar det vl slut om Kina bannar allt igen s de fr hitta p nt nytt. r inget fan av tokstarka opioider som grabbarna hr i trden 😉 Vore det inte trevligt med nn halvstark rc man kan ta utan att d om man inte har hg opi-tolerans..som odsmt.
Citera
2023-11-08, 08:24
Medlem
Muppetys avatar
Dr ser man...

Jag hrde bara p radion att dom nmnde nitazener, s jag var tvungen att kolla om det fanns ntt hr om det. Hade inte hrt talas om de tidigare...
Citera
2024-03-15, 16:39
Medlem
Doodis avatar
"Heliga graal"? Bara fr att ngonting r extremt potent betyder inte att det r den som ger mest eufori, har lng peak, etc. Mina erfarenheter sger att det ofta kan vara tvrtom. Fentanyl ger inte i nrheten like trevligt rus som heroin, exempelvis. Det r ocks drfr man i USA nu ser mnga blanda fentanyl med bensodizepiner och Xylazin, fr fentanyl i sig ger inte det ruset heroinister sker.

Sen ett rligt menat rd till TS. Jag lovar, det r inte ball att ta opioider. Ingen tycker att ngon r ball fr hur mycket av det ena eller det andra den behver ta fr att f nskad effekt. Spara ditt framtida jag frn att behva skmmas ver hur du uttryckt dig. Internet r skrivet i blck.
Citera
2024-03-28, 21:45
Medlem
Jag kpte tre sna nsspreyer ifrn thesmack 2014. Minns jag drog i mig en flaska. Dutta p och brja bli go. Sen tog jag tv-tre duttar till. verdos! Ambulansen fick hmta upp mig och de hade klippt upp klderna och skit.

Det hr r skert t samma hll...

De tar fram en sort som ngon tycker r kanon. S blir den frbjuden s kommer en ny. Som kan variera kraftigt i rus potensen. Tre duttar som va nice dr du nu av 2...

Nej tack hller mig till livet!
Citera
2024-04-09, 13:28
Medlem
Riktigt skn opioid, men man leker verkligen med dden. Naloxon fungerar inte heller p Nitazener.
Citera
2024-04-09, 13:34
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag kpte tre sna nsspreyer ifrn thesmack 2014. Minns jag drog i mig en flaska. Dutta p och brja bli go. Sen tog jag tv-tre duttar till. verdos! Ambulansen fick hmta upp mig och de hade klippt upp klderna och skit.

Det hr r skert t samma hll...

De tar fram en sort som ngon tycker r kanon. S blir den frbjuden s kommer en ny. Som kan variera kraftigt i rus potensen. Tre duttar som va nice dr du nu av 2...

Nej tack hller mig till livet!

Du pratar om fentanylvarianterna. ven jag kpte frn samma snubbe. D var det akrylfentanyl som var hjdaren, eller var det senare typ 2015 den kom? 2 spraysduchar utan toelrans blev man typ dckad av. r inte dessa nitazener nnu mer potenta = nnu mer svrhanterliga? Lskigt nr inte naloxon fungerar som en annan i trden skrev? Var samma med fentanylvarianterna. Provade skjuta pyttelite frn flaskan, verkligen PYTTELITE. Typ 1 tredjdels spraydusch p sin hjd fr att se om man fick ngon vrmerush och jag vaknade upp liggandes p golvet med en bula i pannan. Minns bara att jag frsvann. Knde inget vlbehag alls dom f sekunderna jag hll mig vaken, eller s minns jag inte. Riktigt efterblivet jag vet. Tur jag vakna.
Senast redigerad av Lifestealer 2024-04-09 kl. 13:54.
Citera
2024-04-09, 13:51
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Riktigt skn opioid, men man leker verkligen med dden. Naloxon fungerar inte heller p Nitazener.

Jo det gr det, du blandar inte ihop det med Xylazine?
Citera
2024-04-10, 13:54
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Jo det gr det, du blandar inte ihop det med Xylazine?

Skulle tro att han gr det.

Naloxon/narcan kan hva en nitazen verdos fast det skulle ocks bero p vilken mngd och vriga hlsotillstnd individen har.

Mnga nitazener har ju trots allt likvrdig styrka som fentanyl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in