• 1
  • 2
2023-11-05, 09:15
Medlem
försökte hitta en tråd om denna härliga substans men fann ingen så skapar en ny

har nu hittat försäljare i sverige som säljer denna men tror den är ganska dyr. 10ml typ 800kr.
har mailat och frågat hur mycket etonitazen deras produkt innehåller.
dom skriver att en spray ska vara ekvivalent med 80mg oxy(säkert bara marknadsföring)
köpte rent pulver för en massa år sen och det var utan tvekan den bästa opioiden jag nånsin kört och jag har kört en hel del. Ligger just nu på 80mg metadon/dag och är sällan nöjd med det och ska jag köra varor behövs det några bollar med dunder för att jag ska bli noddig i en halvtimme.

finns det nå fler som kör på uberpotenta opioider?

aja, har iaf beställt 20ml och det borde komma i övermorgon. Då har jag tid att dra förbi sprutbytet så jag är laddad och klar inför tisdag
Citera
2023-11-05, 10:53
Medlem
Tjena den verkar lovande för oss med tolerans.

Har metadon 110mg men ska sänka dosen snart för att kunna ta opi ibland.

Kommer troligtvis bli den här isåfall, uppdatera gärna.

Har ennfråga om du vet ang benso+metadon, hur mucket benso vågar man ta där man kan va säker? O är ikto farligare än xanor pga muskelavslappningens effekt på andingen?

Etonitazen kommer inte märkas vid drogprover vilket är ett plus oxå

Hoppas det inte e lika stor dödlighet som på fentanyl??

Mvh
Citera
2023-11-05, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaidream
Tjena den verkar lovande för oss med tolerans.

Har metadon 110mg men ska sänka dosen snart för att kunna ta opi ibland.

Kommer troligtvis bli den här isåfall, uppdatera gärna.

Har ennfråga om du vet ang benso+metadon, hur mucket benso vågar man ta där man kan va säker? O är ikto farligare än xanor pga muskelavslappningens effekt på andingen?

Etonitazen kommer inte märkas vid drogprover vilket är ett plus oxå

Hoppas det inte e lika stor dödlighet som på fentanyl??

Mvh

alla varnar för just den blandningen av bens och opioider men jag har gått på laro i snart tio år och VÄLDIGT många är torsk på benso och går på metadon/sub. visst är det farligt men långt ifrån alla dör kanske en bråkdel av en procent. tror mest det är folk utan tolerans.

tror etonitazen och dess analoger har lika stor dödlighet som fentanyl.

du behöver inte sänka din dos metta för att känna av etonitazen det kan jag lova, men du kanske behöver fixa verktyg för att känna av etonitazenet till fullo.

önskar att det fanns rent etonitazen att köpa för föfr under 1000kr grammet men det är nog bara önsketänkade... vill man ha riktiga grejer för ok priser så måste man beställa ifrån kina eller nederländerna.
Citera
2023-11-07, 09:06
Medlem
Muppetys avatar
De varnar (gör reklam) för nitazener nu på radionyheterna... Det påstås vara 1000 ggr starkare än morfin? Själv har jag slutat ta illegala droger, men jag var med när det kom ut olika nya typer av fentanyler o folk dog som flugor.

Dessa nitazener kommer det nog att bli likadant med. De kommer säkert att göra olika varianter på de hela tiden så att narkotikaklassningen inte hinner med.
Citera
2023-11-07, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
De varnar (gör reklam) för nitazener nu på radionyheterna... Det påstås vara 1000 ggr starkare än morfin? Själv har jag slutat ta illegala droger, men jag var med när det kom ut olika nya typer av fentanyler o folk dog som flugor.

Dessa nitazener kommer det nog att bli likadant med. De kommer säkert att göra olika varianter på de hela tiden så att narkotikaklassningen inte hinner med.
De har redan förbjudit de flesta varianter som kommit, men en är under utredning nu. Har kommit flera nya i Kina precis som med fentanylerna. Men tillslut tar det väl slut om Kina bannar allt igen så de får hitta på nåt nytt. Är inget fan av tokstarka opioider som grabbarna här i tråden 😉 Vore det inte trevligt med nån halvstark rc man kan ta utan att dö om man inte har hög opi-tolerans..som odsmt.
Citera
2023-11-08, 08:24
Medlem
Muppetys avatar
Där ser man...

Jag hörde bara på radion att dom nämnde nitazener, så jag var tvungen att kolla om det fanns nått här om det. Hade inte hört talas om de tidigare...
Citera
2024-03-15, 16:39
Medlem
Doodis avatar
"Heliga graal"? Bara för att någonting är extremt potent betyder inte att det är den som ger mest eufori, har lång peak, etc. Mina erfarenheter säger att det ofta kan vara tvärtom. Fentanyl ger inte i närheten like trevligt rus som heroin, exempelvis. Det är också därför man i USA nu ser många blanda fentanyl med bensodizepiner och Xylazin, för fentanyl i sig ger inte det ruset heroinister söker.

Sen ett ärligt menat råd till TS. Jag lovar, det är inte ball att ta opioider. Ingen tycker att någon är ball för hur mycket av det ena eller det andra den behöver ta för att få önskad effekt. Spara ditt framtida jag från att behöva skämmas över hur du uttryckt dig. Internet är skrivet i bläck.
Citera
2024-03-28, 21:45
Medlem
Jag köpte tre såna nässpreyer ifrån thesmack 2014. Minns jag drog i mig en flaska. Dutta på och börja bli go. Sen tog jag två-tre duttar till. Överdos! Ambulansen fick hämta upp mig och de hade klippt upp kläderna och skit.

Det här är säkert åt samma håll...

De tar fram en sort som någon tycker är kanon. Så blir den förbjuden så kommer en ny. Som kan variera kraftigt i rus potensen. Tre duttar som va nice dör du nu av 2...

Nej tack håller mig till livet!
Citera
2024-04-09, 13:28
Medlem
Riktigt skön opioid, men man leker verkligen med döden. Naloxon fungerar inte heller på Nitazener.
Citera
2024-04-09, 13:34
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag köpte tre såna nässpreyer ifrån thesmack 2014. Minns jag drog i mig en flaska. Dutta på och börja bli go. Sen tog jag två-tre duttar till. Överdos! Ambulansen fick hämta upp mig och de hade klippt upp kläderna och skit.

Det här är säkert åt samma håll...

De tar fram en sort som någon tycker är kanon. Så blir den förbjuden så kommer en ny. Som kan variera kraftigt i rus potensen. Tre duttar som va nice dör du nu av 2...

Nej tack håller mig till livet!

Du pratar om fentanylvarianterna. Även jag köpte från samma snubbe. Då var det akrylfentanyl som var höjdaren, eller var det senare typ 2015 den kom? 2 spraysduchar utan toelrans blev man typ däckad av. Är inte dessa nitazener ännu mer potenta = ännu mer svårhanterliga? Läskigt när inte naloxon fungerar som en annan i tråden skrev? Var samma med fentanylvarianterna. Provade skjuta pyttelite från flaskan, verkligen PYTTELITE. Typ 1 tredjdels spraydusch på sin höjd för att se om man fick någon värmerush och jag vaknade upp liggandes på golvet med en bula i pannan. Minns bara att jag försvann. Kände inget välbehag alls dom få sekunderna jag höll mig vaken, eller så minns jag inte. Riktigt efterblivet jag vet. Tur jag vakna.
Senast redigerad av Lifestealer 2024-04-09 kl. 13:54.
Citera
2024-04-09, 13:51
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etskimor
Riktigt skön opioid, men man leker verkligen med döden. Naloxon fungerar inte heller på Nitazener.

Jo det gör det, du blandar inte ihop det med Xylazine?
Citera
2024-04-10, 13:54
Medlem
Amnshnocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
Jo det gör det, du blandar inte ihop det med Xylazine?

Skulle tro att han gör det.

Naloxon/narcan kan häva en nitazen överdos fast det skulle också bero på vilken mängd och övriga hälsotillstånd individen har.

Många nitazener har ju trots allt likvärdig styrka som fentanyl.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in