Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-11-03, 16:47
  #1
Medlem
Finns inget som ger mig mer livslust än när man är inne i riktigt seriös träning, men har under det senaste månaderna varit inne i en djup depression med en del missbruk & grova sömnproblem inblandat vilket gjort att jag tappat greppet om kost & träning helt, vilket har varit mina största hobby under många år.

Vad skulle vara ett alternativ att kura på för att komma på banan igen? Har tidigare erfarenhet av Ostarine & Mk677, skulle vara öppen för testo om det inte innebar att fortsätta med det i all evighet.

Har funderat på någon peptid typ BPC-157 eller att prova MK igen.
Citera
2023-11-03, 17:15
  #2
Medlem
OneTaps avatar
dra koks o kör riktigt tunga lyft. sen basta efteråt o piska med gran ris. då e man som återställd =)
Citera
2023-11-03, 17:59
  #3
Medlem
Kanske hade det gjort det lättare att starta om man dopar. Men ärligt talat kommer man inte långt med motivation. Det bästa och hälsosammaste är nog bara att gå dit, och fortsätta gå dit. Finns inte mycket som hjälper mer mot depression än att gå ut och göra saker fast man inte känner för det.
Citera
2023-11-03, 18:06
  #4
Medlem
Glits avatar
Fast det där är helt fel tänk och det vet du själv, kom igång med träningen och kosten igen så kommer du komma in på andra tankar direkt. Steroider/PEDs är ingenting du bara börjar med utan större efterforskning.

Troligtvis kommer du mixtra med dina hormoner ännu mer och må sämre än vad du redan gör, sedan får du aldrig upp ditt testosteron till normala nivåer igen.
Citera
2023-11-03, 18:19
  #5
Medlem
Håll dig från prepp om du inte är psykiskt i topptrim. Vad får dig att tro att du kommer sköta din kost bättre på prepp tex? Du behöver en eller flera kompisar och en relation med motsatta könet. Någon eller några att dela din återstart i gymmet med. Vad du upplevt tidigare på olika substanser är historia. Finns inget som säger att du kommer reagera lika bra nu. Sätt som målbild att du under som minst 12 månader ska gå till gymmet och ge allt i minst 1h, minst 4 dagar i veckan. När du klarat det, postar du frågan om prepp igen, om utifall du inte nått resultat.
Citera
2023-11-03, 19:31
  #6
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Finns inget som ger mig mer livslust än när man är inne i riktigt seriös träning, men har under det senaste månaderna varit inne i en djup depression med en del missbruk & grova sömnproblem inblandat vilket gjort att jag tappat greppet om kost & träning helt, vilket har varit mina största hobby under många år.

Vad skulle vara ett alternativ att kura på för att komma på banan igen? Har tidigare erfarenhet av Ostarine & Mk677, skulle vara öppen för testo om det inte innebar att fortsätta med det i all evighet.

Har funderat på någon peptid typ BPC-157 eller att prova MK igen.
Låter som en bra idé, gå från ett missbruk till ett annat
Citera
2023-11-03, 20:24
  #7
Medlem
Har du missbruks problematik så är ju inte anabola något bra, då det är beroende framkallande.

Lätta vägar leder oftast till mer misär i framtiden.

Äta bra sov bra träna bra så blir det bättre förr eller senare
Citera
2023-11-03, 21:34
  #8
Medlem
Mitt tips är att beställa hem ett testo-test och titta vad dina värden ligger på. Det är vanligt att nivåerna tankas under depression. Har du dåliga värden så tjacka dig lite testo så ska du se att du mår bättre. Rätt mängd testo, bättre välbefinnande. Har du låga nivåer kan TRT vara din lösning. Du kan också hoppa på en PCT-kur lite då och då för att hålla igång kulorna dina.
Citera
2023-11-04, 05:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Finns inget som ger mig mer livslust än när man är inne i riktigt seriös träning, men har under det senaste månaderna varit inne i en djup depression med en del missbruk & grova sömnproblem inblandat vilket gjort att jag tappat greppet om kost & träning helt, vilket har varit mina största hobby under många år.

Vad skulle vara ett alternativ att kura på för att komma på banan igen? Har tidigare erfarenhet av Ostarine & Mk677, skulle vara öppen för testo om det inte innebar att fortsätta med det i all evighet.

Har funderat på någon peptid typ BPC-157 eller att prova MK igen.
1. Lägg av med alla droger
2. Gå till en psykolog och var djävligt ödmjuk.
3. Gör exakt det som framkommer där
Annars får det pt helvete på sikt.
Citera
2023-11-05, 17:06
  #10
Medlem
Varit i samma sits med aas, slutade helt och slutade även med träning pga de var inte samma sak längre och man var allmänt nere. Vill du ha en extra boost i livet så är kratom ett bra alternativ till att må bra. Det funkade för mig iallafall tillslut
Citera
2023-11-05, 22:17
  #11
Medlem
Det är inte steroiderna som fått dig att må psykiskt bra när du använder dom. Det är rutinen och strukturen med träning, mat, schema, rörelse, osv.

Det är det viktiga och drivande av välmående i vardagen.
Citera
2023-11-07, 21:53
  #12
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cataniaa
Finns inget som ger mig mer livslust än när man är inne i riktigt seriös träning, men har under det senaste månaderna varit inne i en djup depression med en del missbruk & grova sömnproblem inblandat vilket gjort att jag tappat greppet om kost & träning helt, vilket har varit mina största hobby under många år.

Vad skulle vara ett alternativ att kura på för att komma på banan igen? Har tidigare erfarenhet av Ostarine & Mk677, skulle vara öppen för testo om det inte innebar att fortsätta med det i all evighet.

Har funderat på någon peptid typ BPC-157 eller att prova MK igen.

Vad skulle BPC-157 göra för nytta om målet är att må bättre? Av vad jag har förstått är BPC-157 något man använder för att förbättra sin läkningsförmåga. Men BPC-157 och MK-677 verkar inte ha någon negativ påverkan på ditt naturliga testosteron i alla fall. Jag slutade helt med testosteron mars 2022, och är faktiskt nyfiken på mesterolon (Proviron). Mesterolon verkar inte ha någon negativ påverkan på ens naturliga testosteron eller fertilitet. I mitt fall vill jag främst uppleva starkare sexdrift igen, men det verkar också som att många mår bra på mesterolon. Dock värt att påpeka att mesterolon kan påskynda håravfall om du har anlag för det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback