2011-07-10, 16:10
Medlem
Såg Veronica på Gatufesten i Sundsvall i helgen.
Jag vill föda hennes barn, tamejfan. Så otroligt sexig och värdig på scen. Kanonbra band dessutom.
Var lite nervös för att hennes ganska tysta röst skulle försvinna live, men bandet var suveränt dynamiskt och lämnade bra med luft, så hennes små kåtstön gick fram hela tiden.

Det är en sak att tycka att en kvinna är snygg och så, men när de dessutom är så förbannat begåvade och coola som Veronica, ja då är det dubbelbingo för mig.
Citera
2011-07-12, 20:40
Bannlyst
Ett litet skvaller:

Maggio är på TV nu, Allsång på Skansen....och jag kan avslöja att hon inte har några trosor under kjolen.

Ett personligt vad
Citera
2011-07-12, 22:21
Medlem
Sellapaers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Ett litet skvaller:

Maggio är på TV nu, Allsång på Skansen....och jag kan avslöja att hon inte har några trosor under kjolen.

Ett personligt vad

how you knowz?
Citera
2011-07-12, 23:21
Medlem
Laheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Ett litet skvaller:

Ett personligt vad

Ledsen att säga det grabben men hon hade trosor.
Citera
2011-07-12, 23:27
Medlem
Såg henne lite på Peace and Love för några veckor sen nu, hon pratade mycket om hur det var att få sitt hjärta krossat osv...

Så man blir ju lite nyfiken på vem det är som har krossat hennes hjärta, för antar att hon inte bara hittar på? Vet att Linnros är hennes ex men det betyder ju inte att det självfallet är han?

Ber om ursäkt om det har tagits upp innan i tråden är lite för lat för att läsa igenom alla sidorna.
Citera
2011-07-13, 01:21
Medlem
aybabtos avatar
de e lugnt smk11 ditt "skvaller" hade iaf en frågeställning till skillnad från vissa andras inlägg, (ex vis Concentric's inlägg här ovan som består av enbart smör), men det får man tydligen inte påpeka utan att få inlägget raderat medans de som inte bidragit med skvaller öht får ha kvar sina mjäkiga inlägg.. vilket bevisar tesen att är man bara lite trevlig så är det ingen som bryr sig men så fort man framför en genuin åsikt så är man ett hot.
Senast redigerad av aybabto 2011-07-13 kl. 01:28.
Citera
2011-07-13, 03:38
Medlem
Kempos avatar
Hon sjunger inte alltid så artikulerat...

"nanananananumpa mig, nanananananananelefon"
Citera
2011-07-13, 09:54
Medlem
Damen gör sig onekligen bättre ut i tv än på bild...
Riktigt läcker dam det där...
Senast redigerad av Råkarln 2011-07-13 kl. 09:55. Anledning: stavfel
Citera
2011-07-13, 10:20
Medlem
Såg henne på Allsången och hon verkar ju inte ha alla hästar i hagen, direkt. Allmänt flummigt intryck minst sagt.
Citera
2011-07-13, 10:56
Medlem
Har aldrig tyckt hon sett så bra ut förrän på allsången i går. Riktigt söt och fina ben.
Citera
2011-07-13, 11:06
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissflickan
det är inte ens i närheten av samma ackordföljd. rytmen som används i båda låtarna är en tämligen konventionell gitarrpoprytm som använts många gånger förr. och inte heller instrumentuppsättningen elgitarr - elbas - trummor - sång uppfanns the strokes. vari består plagiatet, menar du?
Äh, ge dig. Det är ju uppenbart att det var därifrån Maggios producent fick idén till den figuren.
Men visst är det på detta sätt som stildrag inom kultur sprids, oavsett om man vill kalla det stöld eller inte.

Förresten, jag trodde hon kom från DDR. "Här i staten..."
Citera
2011-07-13, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kempo
Hon sjunger inte alltid så artikulerat...

"nanananananumpa mig, nanananananananelefon"

Nej, jag tänkte också på det när hon sjöng "Välkommen in" på Skansen. Det gick inte höra om hon sjöng på svenska eller något annat språk i verserna. Kunde tyvärr inte uppfatta många ord...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in