2016-09-08, 16:47
Medlem
kanelkakas avatar
1. Handlar på Ica Lansen. 2. Bor i närheten. 3. Ser ofta nedstämd ut. (1. beroende av 3.? - Sveriges deppigaste mataffär.)
Citera
2016-11-27, 21:12
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Varför är denna tråd så högt upp på aktuella ämnen? Inget färskt skvaller?
Citera
2016-11-28, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Varför är denna tråd så högt upp på aktuella ämnen? Inget färskt skvaller?

Inte mycket till skvaller men hon var med i Hellenius hörna igår. Reagerade på hennes klädstil, enligt henne själv så är hon inne i en livsstilskris vilket tydligen medför att man som 35-årig småbarnsmamma springer runt i korta shorts för att visa så mycket ben som möjligt.
Citera
2016-11-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelkaka
1. Handlar på Ica Lansen. 2. Bor i närheten. 3. Ser ofta nedstämd ut. (1. beroende av 3.? - Sveriges deppigaste mataffär.)
Hon tar mycket antidepp. Blir väl så när man har kommit upp till åren och inte producerar mer.
Citera
2016-11-29, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TestoYourLimits
Hon tar mycket antidepp. Blir väl så när man har kommit upp till åren och inte producerar mer.

Producerar tillräckligt för att hamna etta på albumlistan i år och dra 20,000 pers till Stadion. Sveriges popdrottning. Piskar skiten ur Zara Larsson fullständigt.
Citera
2016-11-29, 19:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Inte mycket till skvaller men hon var med i Hellenius hörna igår. Reagerade på hennes klädstil, enligt henne själv så är hon inne i en livsstilskris vilket tydligen medför att man som 35-årig småbarnsmamma springer runt i korta shorts för att visa så mycket ben som möjligt.

Ha jo reagerade också på det. Men så har det väl alltid varit för henne "men gud jag är inte 16" när hon nu spelade det som nära 25 i sin första hit. Även om det kanske är det dubbla yngre som gäller numera då...
Citera
2016-11-30, 10:44
Medlem
srinivasas avatar
Personligen kan jag bara hoppas att hennes stilkris fördjupas! Men De gústibus non est disputandum!
Citera
2016-11-30, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ha jo reagerade också på det. Men så har det väl alltid varit för henne "men gud jag är inte 16" när hon nu spelade det som nära 25 i sin första hit. Även om det kanske är det dubbla yngre som gäller numera då...

Jag är ett VM-fan, var på konsert med henne när hon var som hetast efter SiG-släppet för 4-5 år sedan osv men hennes uppenbara komplex för att hon liksom vi alla andra blir äldre och hennes ganska bortskämda "pappas flicka"-stil kan man lätt störa sig på.
Det är inte många år kvar till 40-strecket och du har en femårig son, nu är det dags att mogna både i klädstil och i musiken Veronica!
Senast redigerad av BWisser 2016-11-30 kl. 14:04.
Citera
2016-11-30, 14:28
Medlem
Citat:
Jag är ett VM-fan, var på konsert med henne när hon var som hetast efter SiG-släppet för 4-5 år sedan osv men hennes uppenbara komplex för att hon liksom vi alla andra blir äldre och hennes ganska bortskämda "pappas flicka"-stil kan man lätt störa sig på.
Det är inte många år kvar till 40-strecket och du har en femårig son, nu är det dags att mogna både i klädstil och i musiken Veronica!

Med sin släpiga röst och stil och med sin sköna sex appeal borde Veronica Maggio orientera sig mot jazz och soulmusik. Det skulle bli ett sätt att mogna som artist och ge henne en ny plattform.
Citera
2016-11-30, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Möllan63
Med sin släpiga röst och stil och med sin sköna sex appeal borde Veronica Maggio orientera sig mot jazz och soulmusik. Det skulle bli ett sätt att mogna som artist och ge henne en ny plattform.

Kanske södermalms-soul skulle funka men hellre en blandning av lite tyngre, "rockigare" musik och mer djupgående visberättande, som en kvinnlig Lasse W ungefär. Absolut ingen Nora Jones-jazz, finns få saker som jag avskyr mer.
Citera
2017-01-07, 23:22
Medlem
RickRozays avatar
de va lite upskirt på en reklam hon gjorde förut.

sexig som satan
Senast redigerad av RickRozay 2017-01-07 kl. 23:24.
Citera
2017-01-08, 09:56
Medlem
Citat:
Kanske södermalms-soul skulle funka men hellre en blandning av lite tyngre, "rockigare" musik och mer djupgående visberättande, som en kvinnlig Lasse W ungefär. Absolut ingen Nora Jones-jazz, finns få saker som jag avskyr mer.
Nej nej, inte något så menlöst och fjolligt som Lasse W, då gräver hon isåfall sin egen musikstilsgrav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in