2010-06-07, 06:46
Medlem
Hon är ju stroppig som en jävla fan.
Citera
2010-06-07, 13:36
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Oskar inleder låten 25 på sin debutplatta med raderna "någon kommer ta din ungdomsår ifrån dig, det kommer hända om det inte hänt" finns även en vacker låt på skivan som heter "din mamma"

Hela "Vilja Bli" förutom "Ack Sumpan" handlar om maggio, och det är ganska klart efter man hört den att han aldrig någonsin igen kommer jobba med henne.

Och efter ha hört "Vilja Bli" ter det sig väldigt troligt att Oskar inte bara producerade "och vinnaren är" utan också skrev den.

Ja klart det är troligt, han står ju som låtskrivare på Och vinnaren är
Citera
2010-06-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Vem är då pappan? Hon är gravid!

http://www.expressen.se/noje/extra/1...-ska-bli-mamma

Ingen som vet?
Citera
2010-06-08, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ingen som vet?

Har för mig att det är producenten av hennes skiva? De är väl ett par? Eller så var det så att hon är ihop med en låtskrivare som skrev låtar till den senaste plattan?
Citera
2010-06-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porzenna
Har för mig att det är producenten av hennes skiva? De är väl ett par? Eller så var det så att hon är ihop med en låtskrivare som skrev låtar till den senaste plattan?

De var ett par men är inte tillsammans längre vad jag har förstått.. så antingen blev hon gravid i samband med att det tog slut eller strax efter. Är lite osäker på NÄR det tog slut mellan dem men det var ett tag sen. Alternativ 2: hon har hunnit träffa någon ny och direkt blivit på smällen.

I bägge fallen ganska smaskigt skvaller
Citera
2010-06-08, 17:52
Medlem
Ratads avatar
Någon mer som börjat nynna "nanannana du skulle dunka mig"?
Citera
2010-06-08, 17:57
Medlem
relativs avatar
Citat:
De var ett par men är inte tillsammans längre vad jag har förstått.. så antingen blev hon gravid i samband med att det tog slut eller strax efter. Är lite osäker på NÄR det tog slut mellan dem men det var ett tag sen. Alternativ 2: hon har hunnit träffa någon ny och direkt blivit på smällen.

Inget smaskigt alls. Hon är tillsammans med (och bor på samma adress som, förmodligen ihop med) musikern Nils Tull. De har väl varit tillsammans i över 1,5 år. Förmodligen (min gissning) blev de buddy-buddy under turnén 2008, då han spelade keyboard.
Citera
2010-06-08, 18:15
Medlem
KchefenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Inget smaskigt alls. Hon är tillsammans med (och bor på samma adress som, förmodligen ihop med) musikern Nils Tull. De har väl varit tillsammans i över 1,5 år. Förmodligen (min gissning) blev de buddy-buddy under turnén 2008, då han spelade keyboard.
melo alltså..
Citera
2010-06-24, 17:24
Medlem
http://www.finest.se/imageGallery/im...2129&pageNum=1
Citera
2010-08-11, 23:19
Medlem
Citat:

Det där tog nog hårt på Oskar Linnros som skrivigt och supportat henne så mycket. Smart av melo att lägga beslag på Maggio men undrar om han är man nog att hålla henne kvar?
Citera
2010-08-12, 17:51
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulAgent007
Det där tog nog hårt på Oskar Linnros som skrivigt och supportat henne så mycket. Smart av melo att lägga beslag på Maggio men undrar om han är man nog att hålla henne kvar?

Jo, hon e garanterat en brud man får lägga jävligt mkt jobb på.
Citera
2010-10-10, 11:55
Medlem
När beräknas förlossningen bli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här