2010-05-08, 23:57
Medlem
Tycker hon gör en bra insats i "Längesen" när hon kör ft petter.
Citera
2010-05-27, 23:41
Medlem
Någon som vet om det är nå nytt material på G eller? Vet bara att hon har spelningar. Hoppas hon inte bara tynar bort.
Citera
2010-05-28, 11:07
Medlem
Flyktsodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dancetotheradio
Någon som vet om det är nå nytt material på G eller? Vet bara att hon har spelningar. Hoppas hon inte bara tynar bort.

Utan doktor Linnros vid spakarna kan jag inte begripa hur nytt material med någorlunda klass skulle bli till. Han inte bara gjorde hennes sound, han var hennes sound och nu motsätter han sig av naturliga skäl alla former av samarbete under all evig framtid. Jag kan inte se annat än att det är ganska kört och att befintliga dängor får gå på repeat tills de tynar. Släpps något nytt signerat Maggio så förväntar jag mig tyvärr en besvikelse ty jag gillar verkligen det Linnros producerat. Ack, Sundbyberg!
Citera
2010-05-28, 11:13
Medlem
cp-apas avatar
Fan har hon några nakenbilder ute på nätet eller nått? Riktig pangbrud!
Citera
2010-05-28, 18:11
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktsodan
Utan doktor Linnros vid spakarna kan jag inte begripa hur nytt material med någorlunda klass skulle bli till. Han inte bara gjorde hennes sound, han var hennes sound och nu motsätter han sig av naturliga skäl alla former av samarbete under all evig framtid. Jag kan inte se annat än att det är ganska kört och att befintliga dängor får gå på repeat tills de tynar. Släpps något nytt signerat Maggio så förväntar jag mig tyvärr en besvikelse ty jag gillar verkligen det Linnros producerat. Ack, Sundbyberg!

Varför vill han inte arbeta med Maggio nåmer?
Citera
2010-05-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktsodan

Aaha visste inte att dom gått skilda vägar. Grymt synd, men det är som du säger, soundet var allt.

På wikipedia står det dock att det kommer en skiva 2010, men wiki är wiki.

Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Varför vill han inte arbeta med Maggio nåmer?

Dom var tillsammans. Inte så lätt att funka bra med ett ex.
Senast redigerad av Dancetotheradio 2010-05-28 kl. 18:59.
Citera
2010-05-28, 23:37
Medlem
relativs avatar
Det är väl inte säkert att han inte vill jobba med henne bara för att de inte är tillsammans? Var ju länge sen de gjorde slut.
Citera
2010-06-04, 10:51
Medlem
Vem är då pappan? Hon är gravid!

http://www.expressen.se/noje/extra/1...-ska-bli-mamma
Citera
2010-06-04, 14:38
Medlem
HON ÄR FET! Vad finns det att tala om? :_=
Citera
2010-06-04, 14:57
Medlem
B. Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Vem är då pappan? Hon är gravid!

http://www.expressen.se/noje/extra/1...-ska-bli-mamma

jävlar vilka mommy-boobs hon fått allaredan!
Nu måste hon ju vika ut sig i någon gravidtidning så man ronka lite balle på hennes preggomage.
Citera
2010-06-07, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Det är väl inte säkert att han inte vill jobba med henne bara för att de inte är tillsammans? Var ju länge sen de gjorde slut.

Oskar inleder låten 25 på sin debutplatta med raderna "någon kommer ta din ungdomsår ifrån dig, det kommer hända om det inte hänt" finns även en vacker låt på skivan som heter "din mamma"

Hela "Vilja Bli" förutom "Ack Sumpan" handlar om maggio, och det är ganska klart efter man hört den att han aldrig någonsin igen kommer jobba med henne.

Och efter ha hört "Vilja Bli" ter det sig väldigt troligt att Oskar inte bara producerade "och vinnaren är" utan också skrev den.
Citera
2010-06-07, 02:54
Medlem
Angeliques avatar
Jag har under en kortare period gått i samma klass som henne och i början var hon jävligt efterhängsen men sen kom vi fram till att vi inte gillade varandra och hennes präktighet fick mig att bli lätt illamående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in