2023-10-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Ja! I den utredningen som på går I Jkpg...
Okej, har du någon källa?

Alltså inte att utredning pågår, utan att de skickat kondomer med sperma på analys och även tagit dna på personer som swishat?
Citera
2023-10-31, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Polisen utreder just nu en stor bordellhärva i Kristianstad. Cirka 250 misstänkta sexköpare ingår i utredningen.

Det rapporterar TT med hänvisning till Kristianstadsbladet.

– Det är svårt att hitta något att jämföra med. Det är ett stort ärende, det är det, säger åklagaren Emelie Månsson till Kristianstadsbladet.

Polisen slog till mot en massagesalong i våras. Ägarinnan kunde gripas och häktades sedan misstänkt för grovt koppleri.

Av de cirka 250 misstänkta sexköparna hanterar Åklagarmyndigheten 50 personer och polisen resten.

Hittills har minst fyra män erkänt att de har köpt sex och godtagit strafförelägganden, enligt TT.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1181364

Nån som vet nått?

Kristianstad är ju inte så stort. 250 personer är väl halva staden.
Citera
2023-10-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvetanu
Har skummat igenom rätt många inlägg, men min spontana tanke är att "cash is king" helt enkelt. Svårt att göra något om man betalar kontant. Ska de fota och leta upp någon på nätet eller hur ska det gå till?

Ladda ned Fuppen på 72 sidor så kommer det klarna för dig hur Polisen jobbar med. SVENSSONS.

Och du betalar för eländet..
NW blir helt blottad in på benmärgen..

Men sanningen är grym när man läser hur tjejerna har det. Det är de som är offren helt klart.
Citera
2023-10-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Okej, har du någon källa?

Alltså inte att utredning pågår, utan att de skickat kondomer med sperma på analys och även tagit dna på personer som swishat?

Alla swish kommer att åka. Etttjugotal sperma spår till NFC är inlämnade för analys
Ps från tre salonger totalt..
Källa Sr Radio Jönköping
Citera
2023-10-31, 20:28
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attentatsmannen
Kristianstad är ju inte så stort. 250 personer är väl halva staden.

Kristianstad kommun har 86.000 + invånare!
Citera
2023-10-31, 20:28
Medlem
Citat:
Alla swish kommer att åka. Etttjugotal sperma spår till NFC är inlämnade för analys
Ps från tre salonger totalt..
Källa Sr Radio Jönköping
Okej. Tack för att du försökte svara på frågan i alla fall.
Citera
2023-10-31, 21:16
Citat:
Ladda ned Fuppen på 72 sidor så kommer det klarna för dig hur Polisen jobbar med. SVENSSONS.

Och du betalar för eländet..
NW blir helt blottad in på benmärgen..

Men sanningen är grym när man läser hur tjejerna har det. Det är de som är offren helt klart.

Har du fuppen?
Citera
2023-10-31, 22:11
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Alltså det är ju typ bara yngre män? Förutom en? Hade förväntat mig mest äldre snuskgubbar.
Men det skulle väl röra sig om betydligt fler?

Äldre snuskgubbar brukar inte gå till prostituerade så ofta. Det är din alldaglige medelsvensson som gör det.
Citera
2023-10-31, 22:15
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Sedan tror jag det primära är att sätta fast de som tjänar pengar på prostitution, alltså en form av ekobrott. Torskarna följer nog med av bara farten när de tar fram bevis mot verksamheten.

Vad polisen avser är svårt att veta, men lyssnar man på trallet i media handlar de uteslutande om hur hemskt det är att betala för sexuella tjänster och hur bra Svenska lagstiftningen är, och det är de som tjänar pengar på det som eventuellt följer med av bara farten
Citera
2023-10-31, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Vad polisen avser är svårt att veta, men lyssnar man på trallet i media handlar de uteslutande om hur hemskt det är att betala för sexuella tjänster och hur bra Svenska lagstiftningen är, och det är de som tjänar pengar på det som eventuellt följer med av bara farten
Okej. Min känsla är precis tvärt om. Man försöker komma åt hallikarna, och torkarna åker med av bara farten.

Vad jag förstår erbjuds även torskarna stöd och hjälp.
Citera
2023-10-31, 22:17
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tror inte folk förstår riktigt hur många som aldrig åker fast.
Jag har köpt sex sedan jag var tonåring och aldrig åkt dit, vet andra också som köpt sex under många år och aldrig fått problem.

Om jag skulle gissa så det förmodligen 5-10 gånger fler som knullat på detta ställe än de som åkt dit.

Det borde stämma ungefär, fast det handlar inte alltid om knulla.
Citera
2023-10-31, 22:33
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Okej. Min känsla är precis tvärt om. Man försöker komma åt hallikarna, och torkarna åker med av bara farten.

Medialt fokus är nästan alltid på köparna. Rubriken brukar vara X män misstänkta för sexköp på massagsalong i Mosebacke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in