2023-10-31, 17:03
Medlem
Finns säkert många män som blir upphetsade
Efter en thaimassage lunkar in på toan och runkar i en kondom.
Citera
2023-10-31, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Har du någon källa på att polisen skickat kondomer från någon soptunna på dna-analys? Menar nu vid tillslag mot någon bordell.
Ja precis.
Solna Thai massage. Polisen hade span. . Kunder med swish betalningar matchades mot kondomer med sperma och SKL kunde isåfall be en domstol om topsning för den som nekade till köp av sex.

Jag kan ha fel men så minns jag artikeln skriven för 2 år sen.

Summa summarum :be alltid om att få kådisen inslagen i en takeaway påse ifall ni tänker sätta på thai massören med.

Obs.. Gå ut på Tinder och hitta någon partner istället för att begå brott såsom köp av prostitution
Citera
2023-10-31, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Ja precis.
Solna Thai massage. Polisen hade span. . Kunder med swish betalningar matchades mot kondomer med sperma och SKL kunde isåfall be en domstol om topsning för den som nekade till köp av sex.

Jag kan ha fel men så minns jag artikeln skriven för 2 år sen.
Okej, har inget minne av att jag läst någon sådan koppling. Man topsade alltså samtliga som dubbelswishat? Hoppas någon kan få fram en källa.
Citera
2023-10-31, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Tänker också på antalet. Låter smått otroligt om 250 personer har kört dubbla swishbetalningar. Så då känns det som att man likt NW kollar närmaste automat om männen har tagit ut pengar i samband med salongbesöket.

Det är inte förbjudet att ta ut pengar i automat.
Det kan ingen fällas för!!
Citera
2023-10-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Tror inte folk förstår riktigt hur många som aldrig åker fast.
Jag har köpt sex sedan jag var tonåring och aldrig åkt dit, vet andra också som köpt sex under många år och aldrig fått problem.

Om jag skulle gissa så det förmodligen 5-10 gånger fler som knullat på detta ställe än de som åkt dit.

Exakt!! Och därför stämmer inte heller statistiken att var tionde man köper sex i Sverige. Den procenten är MYCKET högre än tidigare beräknat....
Citera
2023-10-31, 18:19
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surkart1
Finns säkert många män som blir upphetsade
Efter en thaimassage lunkar in på toan och runkar i en kondom.

Ja en äkta man ger kondomen till horan, ber henne köra upp utsidan av kondomen i fittan. Sedan tar man kondomen och runkar i den på toa.

Det håller nog i rätten
Citera
2023-10-31, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pe11e
Är det fullkomligt omöjligt för tjejerna att kontakta polisen och säga att de blivit tillfångatagna och utnyttjade till att göra det här?

Det är tyvärr många som inte har inblick I detta... Klargör lite hur det går till..
Tjejerna kommer ofta över från Thailand eller något Skandinaviskt land de jobbat med liknande jobb och tillhandahållit sexuella tjänster. De signar ett halvårs kontrakt som är bindande mot att de få login samt det de drar in extra på tjänster de utför typ hand jobs, body to body eller blow jobs och även fullt sex.
De här tjänsterna på mellan 5 till 10 minuter inbringar tillräckligt mycket pengar till deras familjer därhemma för att de ska står ut med de förhållanden som är på salongerna. Grymma arbetstider 09-21 sjudagar I veckan under kontrakts tiden ut. Ofta bor de över på salongerna. Ser inte inte ens dagsljuset.. Knappast något att vara avundsjuk på..
Citera
2023-10-31, 18:35
Medlem
Citat:
Har du någon källa på att polisen skickat kondomer från någon soptunna på dna-analys? Menar nu vid tillslag mot någon bordell.

I jönköping var två salonger stängda I över en månad för att forensikerna skulle skrapa sperma från väggar, golv med mera. Fortsättning följer I ärendet.
Det är så man jobbar för statstikens skull...
Tala om att lägga resurserna på fel saker!!
Citera
2023-10-31, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
I jönköping var två salonger stängda I över en månad för att forensikerna skulle skrapa sperma från väggar, golv med mera. Fortsättning följer I ärendet.
Det är så man jobbar för statstikens skull...
Tala om att lägga resurserna på fel saker!!
Min fråga kvarstår. Har de skickat den sperman på analys och även krävt att de som swishar lämnar dna, för att kunna koppla ihop?
Citera
2023-10-31, 19:42
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcconney
Ja precis.
Solna Thai massage. Polisen hade span. . Kunder med swish betalningar matchades mot kondomer med sperma och SKL kunde i så fall be en domstol om topsning för den som nekade till köp av sex.
Helt fantastiskt vad det finns resurser till struntsaker när landet brinner med knarkhandel, mord, skjutningar och sprängningar varje dag.
Samtidigt så fortsätter importen (av politiska skäl) av de som inte alls borde vara här.
Sverige, var är vi på väg?
Citera
2023-10-31, 19:52
Medlem
Har skummat igenom rätt många inlägg, men min spontana tanke är att "cash is king" helt enkelt. Svårt att göra något om man betalar kontant. Ska de fota och leta upp någon på nätet eller hur ska det gå till?
Citera
2023-10-31, 20:13
Medlem
Citat:
Min fråga kvarstår. Har de skickat den sperman på analys och även krävt att de som swishar lämnar dna, för att kunna koppla ihop?

Ja! I den utredningen som på går I Jkpg...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in