2023-11-06, 03:05
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Marktrupperna har varit inne i Gaza i en vecka.
Rätt ska vara rätt. Menade in i Gaza City, vilket beräknas ske på tisdag. Tack för korrigeringen.
Citera
2023-11-06, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Vad spelar det för roll vem de påstår sig gå efter. Faktum är att 10k+ civila palestinier mördats. Infrastruktur är helt förstörd och miljontals har fördrivits. Det är fakta. Jag kan säga att jag är ute efter Breivik men mörda dig. Tror inte din familj bryr sig om mina ord då.
Ja visst är det helt sjukt, att Hamas ligger bakom och bär ansvaret för att 10 tusen dött i Gaza, massvis med bostadshus förvandlats till betonggrus, och ÄNDÅ står palestinierna bakom Hamas, ändå låter de Hamas sätta upp sina raketer mitt ibland sina familjer och barn, ändå låter de terroristerna använda ambulanser som sina taxibilar, ändå är Hamas anhängare villiga att låta sina små barn dö en martyrdöd, helt vansinnigt eller hur?
Jag skulle aldrig,ALDRIG låta Breivik gömma sig bland min familj, för jag förstår att om jag låter honom göra det så är risken enorm nästintill given att jag och min familj skulle komma att skadas eller dö!!!
Citera
2023-11-06, 03:11
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Rätt ska vara rätt. Menade in i Gaza City, vilket beräknas ske på tisdag. Tack för korrigeringen.

Vet inte riktigt var gränsen för Gaza City går men de är inne i bebyggda områden och strider.
https://israelpalestine.liveuamap.com/
Citera
2023-11-06, 03:18
Medlem
Jag tycker synd om dom 5-10% av palestinierna inne i Gaza som inte stödjer Hamas. Och oskyldiga barn som får sätta livet till på grund av att deras föräldrar låter Hamas skjuta raketer i närheten. Fruktansvärt tragiskt.
Citera
2023-11-06, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Palestinierna lär flytta till grannländerna för Israel har nog helt ledsnat nu. Hade Hamas inte haft gisslan så skulle man nog ha gasat tunnlarna under Gaza vid det här laget.

Problemet är att inget av grannländerna vill ta emot palestinska flyktingar. Tydligen är Gaza och Västbanken ingen vidare bra uppväxtmiljö, lägg därtill inavel i över hälften av befolkningen. Vart de än slår sig ner exploderar brottslighet och elände.
Det är ju just detta som är palestiniernas signum! Inte ens Iran vill ha något med palestinierna att göra, man har inte erbjudit minsta humanitära hjälp, Iran har inte så mycket som skickat en flaska vatten till Gaza! Iranierna använder palestinierna enbart som spelbrickor i sitt hat mer judar, amerikaner samt övriga ”otrogna”, man skramlar gärna med sina tomma tunnor och hotar hit och dit men det räcker att usa vänder blicken mot dem och harklar sig så blir de som små skolflickor och stillar sig.

Den enda lilla lilla livlinan fega muslimerna i Hamas är deras gisslan utav civila, finns det vidrigare krigsbrott än så? Allt Israel nu gör är pga det Hamas gjorde den 7:e oktober och därutav står den breda civilicerade majoriteten av människor i världen bakom Israel, man visar att det aldrig kommer att löna sig att ta civila kvinnor och barn som gisslan i framtiden, enbart äckliga vänstermänniskor och inavlade muslimer som protesterar, alla protester runt i världen anordnas av ”profetionella” yrkesdemonstranter som i nästa vecka kan protestera mot pingvinerna i Arktis?!?!?
De har en agenda att destabilisera länder, precis som påskkravallerna i Sverige, samordnat kaos väntar med eldade bilar osv, bara vänta och se.
Citera
2023-11-06, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Jag tycker synd om dom 5-10% av palestinierna inne i Gaza som inte stödjer Hamas. Och oskyldiga barn som får sätta livet till på grund av att deras föräldrar låter Hamas skjuta raketer i närheten. Fruktansvärt tragiskt.
Precis
Hur kan man som förälder vara så indoktrinerad att man låter sina familjer, barn dö nåt hittepå som de kallar martyrdöden?

När man förstår hur dessa inavlade människor fungerar så förstår man att de aldrig kommer att fungera i ett strukturerat samhälle, de kommer aldrig att bli självförsörjande, och sådana människor finns det mängder av i Sverige, tickande bomber, som endast lever för att få dö martyrdöden, någon som tror att svenskar kommer att dö i framtiden?
Citera
2023-11-06, 03:34
Medlem
PUBG2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAbrupto
Trots att USA var överlägset i alla kategorier gällande vapen, intel, taktik etc så kunde talibanska analfabeter göra så pass bra motstånd att världens största krigsmakt fick dra sig tillbaka. Och alla de palestinska barn som de senaste veckorna fått sin mamma eller pappa dödade av israeliska missiler - vad tror du de kommer göra i framtiden?

Hatet mot Israel (judarna) växer lavinartat globalt och det med all rätt.

Jag försöker påtala för dessa outbildade skogsmänniskor att ingenstans i världen har en kolonial makt vunnit utan att utplåna ursprungsbefolkningen till 100%. Så länge det finns en enda palestinier kvar i Levanten-österlandet så kommer de ur segrare. Det tog Algeriets motståndsrörelse 100 år att slå sig fria från fransmännen. Nu har palestinska motståndsrörelsen inte ens startar på allvar. Ge det tid, alla dessa israeler kommer deporteras. Jag hoppas innerligt att de ej kommer till Europa för det tog oss européer hundratals år att bli av med de.

https://www.docdroid.net/BZHplSm/the...an-history-pdf

https://www.wired.com/2013/03/the-lo...sh-expulsions/
Citera
2023-11-06, 03:34
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det är ju just detta som är palestiniernas signum! Inte ens Iran vill ha något med palestinierna att göra, man har inte erbjudit minsta humanitära hjälp, Iran har inte så mycket som skickat en flaska vatten till Gaza! Iranierna använder palestinierna enbart som spelbrickor i sitt hat mer judar, amerikaner samt övriga ”otrogna”, man skramlar gärna med sina tomma tunnor och hotar hit och dit men det räcker att usa vänder blicken mot dem och harklar sig så blir de som små skolflickor och stillar sig.

Den enda lilla lilla livlinan fega muslimerna i Hamas är deras gisslan utav civila, finns det vidrigare krigsbrott än så? Allt Israel nu gör är pga det Hamas gjorde den 7:e oktober och därutav står den breda civilicerade majoriteten av människor i världen bakom Israel, man visar att det aldrig kommer att löna sig att ta civila kvinnor och barn som gisslan i framtiden, enbart äckliga vänstermänniskor och inavlade muslimer som protesterar, alla protester runt i världen anordnas av ”profetionella” yrkesdemonstranter som i nästa vecka kan protestera mot pingvinerna i Arktis?!?!?
De har en agenda att destabilisera länder, precis som påskkravallerna i Sverige, samordnat kaos väntar med eldade bilar osv, bara vänta och se.

Iran har skickat nödhjälp till Gaza
https://www.aa.com.tr/en/middle-east...r-gaza/3028152
Citera
2023-11-06, 03:47
Medlem
Citat:
Iran har skickat nödhjälp till Gaza
https://www.aa.com.tr/en/middle-east...r-gaza/3028152
På riktigt? Turkisk ”nyhetsbyrå” 😂😂😂
Iran är duktiga på propaganda och desinformation.
Senast redigerad av Onebiker 2023-11-06 kl. 03:50.
Citera
2023-11-06, 03:56
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
På riktigt? Turkisk ”nyhetsbyrå” 😂😂😂
Iran är duktiga på propaganda och desinformation.

Iran har stöttat Gaza under hela blockaden från Israel.

Israelisk tidning från 2014:
https://www.timesofisrael.com/iran-t...aza-via-egypt/
Citera
2023-11-06, 04:03
Medlem
Citat:

Att du ens försöker bevisa något med en statligt ägd turkisk mediebolag raserade allt förtroende på dig!
Det bevisar precis allt du står bakom.

Hamas är snälla humanitära frihetskämpar va?
Citera
2023-11-06, 04:04
Medlem
Citat:

Och exakt vad har 2014 att göra med det som hände 7:e oktober och efter det?

Ungefär som alla trångsynta inavelsmuslimer har 1947 som mantra.
Det årtalet betyder inte ett dugg längre, gilla läget eller dra igen käften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in