2023-10-30, 10:14
Medlem
Detta måste Laila Bagge bara ta upp i sitt radioprogram!
Citera
2023-10-30, 10:19
Medlem
Vad i helvete gjorde han på Victoria kliniken och pröjsade 25 000 spänn

Läppförminskning?
Fettsugning?
Navelbråck?
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2023-10-30 kl. 10:22.
Citera
2023-10-30, 10:23
Medlem
Horkarl Niclas ingår i en fin skara som polisen har fångat på den här thaisalongen på Östermalm i Stockholm, bland annat en person med nära kopplingar till kungahuset, en elitidrottare och en riksdagsledamot.
Citera
2023-10-30, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YouthOfNation
Vad ska Bianca och hela kändisfamiljen nu göra när farsan är och torskar på horhus?!

Är som den låten av fröken snusk haha "Det blir ett jävla horhuuus!!!"

Skämt åsido kommer de prata om detta i nästa avsnitt eller vad säger Bianca?

NW är hennes _morbror_ inte farsa hahaha
Citera
2023-10-30, 10:50
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Paolo trodde det skulle fungera att förekomma uthängningen, men det blev ju 7 resor värre. En klantig felbedömning och jag tror Niclas har tagit lärdom av det. Ingenting blir bättre av att sitta och be om ursäkt i TV. Bättre att knipa käft och hålla sig undan.

Det blåser över förr eller senare och han kommer kunna komma tillbaka, även om det dröjer ett par år. Men plötsligt så kommer vi se honom i något klämkäckt Wahlgren-sammanhang som om ingenting hänt.
Nicke har tagit lite semester och åkt till mamma och pappa i Spanien...
Citera
2023-10-30, 10:52
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nicke har tagit lite semester och åkt till mamma och pappa i Spanien...
Och jag som trodde att han låg på divanen hos fabror tokdoktorn.
Senast redigerad av RazorKevlar 2023-10-30 kl. 10:55.
Citera
2023-10-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Håller med, men en liten krets måste ha känt till hans oegentligheter som hans syster Pernilla men valt att titta bort och hålla tyst. Hela familjen Wahlgren verkar ha dålig moral.

Mja, det är väl ändå jävligt lätt att hålla låg profil kring att du blir avrunkad på sin månadsmassage?

Och varför skulle hans syrra ens va medveten om att han ens går till en massör då och då liksom? De är ju vuxna människor, de bor inte ihop.
Citera
2023-10-30, 10:56
Nu förstår jag innebörden utav låten "Var ligger landet där man böjer bananerna?"

Jadu Niclas.. du verkar äntligen förstått att landet heter Thailand, men även insett att vi har thailändskor här i Sverige också så du behövde inte åka enda dit.
Du behövde bara ta taxin till thaimassagesalongen för att få bananen böjd.
Grattis till utlösningen.
Citera
2023-10-30, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
Mja, det är väl ändå jävligt lätt att hålla låg profil kring att du blir avrunkad på sin månadsmassage?

Och varför skulle hans syrra ens va medveten om att han ens går till en massör då och då liksom? De är ju vuxna människor, de bor inte ihop.

Leila Bagge kände till hans smuts när de var gifta och valde att begära skilsmässa och hålla tyst!
Citera
2023-10-30, 10:58
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
För att om "dessa människor" raggar upp på vanligt vis så blir de stalkade efteråt av tjejerna som förväntar sig att bli kändisfruar. Bättre att betala 2000 spänn för att slippa dramat.
Exakt, tänk att så få fattar det. Dessa kändisar är ute efter ett snabbt ligg, inte efterhängsna flickvänner som vill gå på Ikea, planera parmiddagar och yra om framtiden.

Man kan ju kolla på Paolo Robertos flickvän som han hade, en ganska hemvävd finska som såg en smula halvtrist ut. Efter att Paolo fått i sig några järn på stan fick han för sig att ett tillfälligt umgänge med en fräckare, snyggare slampa skulle vara kul — fullt naturligt och inget att uppröras över.
Citera
2023-10-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benny98
Intressant att NW var iskall i medierna innan detta hände. Hade han inte haft kända släktingar hade ingen ens kommit ihåg honom. Han var radiopratare på Rix och var deltagare i ett program med Gunde som fd kändis. Tveksamt om det finns något lätt sätt att slippa drevet. Han kommer nog inte att återvända till rampljuset.

NW har ju inget direkt varumärke att förlora, som Paolo hade. Paolo sålde ju matvaror i butiker så som pasta, skrev böcker, drev restaurang, programledare, offentlig "debattör" inom diverse ämnen. Paolo var en B-kändis medan NW idag kan klassas som D-kändis?

Spontant gör väl NW rätt i att hålla truten än sålänge. Paolo hade nog inte kunnat rädda sitt varumärke oavsett vad han gjorde, men att han försökte var ju litr mer förståerligt.
Citera
2023-10-30, 11:03
Medlem
Citat:
Vid förhöret med Niclas Wahlgren medverkar förhörsledaren (FL), biträdande förhörsledaren (L), misstänkte Niclas Wahlgren (NW) samt försvararen, advokat Mikael Gonzalez (MG).
Förhöret är inspelat på ljudfil samt transkriberat ordagrant utifrån ljudfilen.
FL: Vi kommer gå igenom din misstanke men vi kommer också innan läsa upp dina rättigheter. Du har rätt till en försvarare, du har en försvarare med dig idag, det är en privat försvarare för du har fått förklarat för dig antar jag att du inte skulle få en försvarare förordnad från tingsrätten som staten skulle betala för?
NW: Jag sa att jag kan komma direkt. Då sa hon ”aa men om du under förhörets gång skulle säga ”men jag vill ha en advokat” då kommer vi få göra det två gånger, och i så fall rekommendera jag dig att skaffa en advokat”. Okej sa jag.
FL: I dom här fallen, då det är bötesbrott, så kommer man inte få en försvarare från tingsrätten som staten betalar, man kommer få stå för kostnaden själv, oftast. Du behöver inte heller svara på mina frågor eller medverka i utredningen av din egen skuld, du behöver inte yttra dig om misstankarna. Du behöver inte säga nått om dom. Men jag måste läsa upp dom i alla fall så du har tagit del av dom. Du har rätt att ta få information om misstanken förändras samt att ta del av utredningsmaterial, då det är sådant utredningsmaterial som förundersökningsledaren tycker att du och din försvarare har rätt att ta del av. Och man kan alltid ansöka, staten betalar kostnaden för försvarare men om du döms för brott kan du bli skyldig betala tillbaka hela eller delas av beloppet.
MG: Det handlar framförallt om det hade varit en offentlig försvarare. NW: Det fick man ju inte?
FL: Nej för det är ett bötesbrott.
MG: Exakt.
FL: Förstår du dom här rättigheterna som jag läste upp? NW: Ja.
FL: Då ska jag läsa upp själva misstanken. Du är misstänkt för köp av sexuell tjänst genom att ha skaffat dig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning. Detta skedde på Armfeltsgatan i Stockholm, 2022-01-12. Det är den misstanken. Vill ni ha paus?
MG: Ja.
Paus 10.15 – 10.19
Källa: Stoppa Pressarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in