2019-11-30, 21:22
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JotIdiot
Testar lnka igen, om du missade:
Global burden of disease due to smokeless tobacco consumption in adults: analysis of data from 113 countries - https://spiral.imperial.ac.uk/handle/10044/1/33120#? terkom om du inte frstr engelska eller metodiken s ska jag hjlpa dig.

Anvndandet under 150+ r talar fr sig sjlv. r snusande ett hlsovdligt problem?- Ne, det r det inte. Trots att du, din dumme fan, misslyckas med att se verkligheten.
2019-12-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glossus
Anvndandet under 150+ r talar fr sig sjlv. r snusande ett hlsovdligt problem?- Ne, det r det inte. Trots att du, din dumme fan, misslyckas med att se verkligheten.
Aha. Kukmteri trots att jag lnkat en metastudie som sammanfattar alla svar du frgar om - sorry, sorry // fd. Nikotinist.
2019-12-01, 01:19
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Aha. Kukmteri trots att jag lnkat en metastudie som sammanfattar alla svar du frgar om - sorry, sorry // fd. Nikotinist.

Du r ju en simpel lgnhals.. Finns inget som styrker din teori. I s fall hade det visat sig i praktiken.
2019-12-01, 20:08
Medlem
Citat:
Du r ju en simpel lgnhals.. Finns inget som styrker din teori. I s fall hade det visat sig i praktiken.
S alla 95 studier r fullstndiga bullshittare? All righty, jag resignerar - fr knnedom s sitter jag med cigaretter i nattduksbordet & ger en post i SWMA. hejd, dumstrut!
2019-12-01, 21:01
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Vad menar du? Att du inte finns ngra bieffekter med snusande?
2019-12-02, 15:57
Medlem
Jofs avatar
Sista halvret gtt lite upp och ned. Annars har det varit en framgngssaga. Mina har gtt upp 1500% sen kpet. Att folk slutar rka har inte pverkat mer n marginellt.
2019-12-03, 20:09
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
S alla 95 studier r fullstndiga bullshittare? All righty, jag resignerar - fr knnedom s sitter jag med cigaretter i nattduksbordet & ger en post i SWMA. hejd, dumstrut!

Det r en signifikant skillnad p muntobak. Swedish Match har sin kvalitetsstmpel kallad Gothiatek.
Du hnvisar till studier av bl a tuggtobak och snus av Amerikansk typ med viss halt av skadliga nitrosaminer..

Sedan okt har FDA klassat Svenskt snus som "harm reduction" Ngot du kanske borde ha koll p som aktiegare, kan tyckas..

https://www.livsmedelsforetagen.se/s...ndre-skadligt/
2019-12-03, 20:12
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Vad menar du? Att du inte finns ngra bieffekter med snusande?

Det r ju inte gratis att snusa plus att du kan bli nikotinberoende.. I vrigt r det lika "skadligt" som kaffe.
2019-12-03, 20:31
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:

Det gr du frmodligen inte alls.. I s f hade du inte frgat vad SWMA var fr ngot i PM..
2019-12-03, 21:49
Medlem
Swedish Match kommer st sig starkt ven fast andelen rkare minskar. Jag ser framfr mig hur snus slr igenom i Europa p sikt och d kommer Swedish Match knycka en stor marknadsandel.
2019-12-03, 22:19
Avstngd
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Swedish Match kommer st sig starkt ven fast andelen rkare minskar. Jag ser framfr mig hur snus slr igenom i Europa p sikt och d kommer Swedish Match knycka en stor marknadsandel.

Vilken av Swedish Match cigaretter r mest prisvrd, Blend, Right, John Silver eller Prince?
2019-12-03, 23:13
Medlem
John Silver gs av JTI!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in