Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
jag har ju aldrig gjort det, men ibland får man intrycket att det inte är ovanligt att tonårspojkar runkar tillsammans. typ sitter och tittar på porrfilm och onanerar (det är väl det grabbgäng gör när de ser på porrfilm)
är inte det lite avtändande att sitta bredvid sina onanerande manliga vänner?
lite samma sak med gruppvåldtäkter antar jag. fem killar knullar med en brud och byter av varandra, kanske står de andra och tittar på och runkar sina blanka kåtkukar? vidrigt!
PS. jag har inte gjort lumpen, men visst är det vanligt förekommande att man sitter på sin avdelning och ser porrfilm och onanerar sina blanka kåtpenisar tillsammans? fy fanken vad äckligt. glad att jag inte gjorde lumpen alltså.
Bögigt? Tja, svårt att svara på. Mer male bonding kanske.
Jag undrar hur vanligt, eller rättare sagt ovanligt detta är. Jag har då aldrig hört någon jag känner som gjort det, och har definitivt inte gjort det själv. När jag låg i lumpen så kollade vi förstås på porrfilm på luckan, men inte fan drog folk fram dasen och började runka helt öppet. Då hade den killen blivit mer eller mindre lynchad.
Jag tror att detta är lite av en skröna. Sånt man hör andra göra, men ingen som har gjort det själv...