• 1
  • 2
2006-08-04, 11:08
Bannlyst
jag har ju aldrig gjort det, men ibland får man intrycket att det inte är ovanligt att tonårspojkar runkar tillsammans. typ sitter och tittar på porrfilm och onanerar (det är väl det grabbgäng gör när de ser på porrfilm)

är inte det lite avtändande att sitta bredvid sina onanerande manliga vänner?

lite samma sak med gruppvåldtäkter antar jag. fem killar knullar med en brud och byter av varandra, kanske står de andra och tittar på och runkar sina blanka kåtkukar? vidrigt!

PS. jag har inte gjort lumpen, men visst är det vanligt förekommande att man sitter på sin avdelning och ser porrfilm och onanerar sina blanka kåtpenisar tillsammans? fy fanken vad äckligt. glad att jag inte gjorde lumpen alltså.
Citera
2006-08-04, 11:11
Medlem
Cpt Tuttles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875

Jag hade då tyckt det, men det är säkert individuellt...
Citera
2006-08-04, 11:12
Medlem
Bottenskraps avatar
Det behöver man kanske inte vara, men jag skulle nog uppfatta det hela som lite bögigt.
Citera
2006-08-04, 11:12
Bannlyst
Tja, får man upphetsning av att se andra män runka eller knulla så handlar det ju helt klart om en bi/homosexuell aktivitet.
Citera
2006-08-04, 11:16
Medlem
ischs avatar
Det måste jag säga känns helt klart bögigt.
Citera
2006-08-04, 11:22
Medlem
Har gjort det otaliga gånger under 11-14 års åldern. Det föll sig bara naturligt, lika naturligt som man slutade med det.
Och det handlade verkligen inte om upphetsningen om att vara tillsammans o så, det var mer en gemenskapsgrej. Kan ju tillägga att det alltid varit jag plus en kompis, eller jag plus två kompisar. Alltid samma polare.
Och seriöst, bögigt? Vi stod inte o stirrade på varandra direkt, utan det var ju alltid en porrfilm närvarande. Det var nog därför det blev att man satt tillsammans också. Hemma själva och TV1000 på liksom.

I dagsläget (18) skulle jag inte tänka mig tanken.
Citera
2006-08-04, 11:49
Medlem
Gaffes avatar
MAn tar nog steget in i Bögvärlden när man onanerar tillsammans med en annan kille..
Citera
2006-08-04, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cyXor
Har gjort det otaliga gånger under 11-14 års åldern. Det föll sig bara naturligt, lika naturligt som man slutade med det.
Och det handlade verkligen inte om upphetsningen om att vara tillsammans o så, det var mer en gemenskapsgrej. Kan ju tillägga att det alltid varit jag plus en kompis, eller jag plus två kompisar. Alltid samma polare.
Och seriöst, bögigt? Vi stod inte o stirrade på varandra direkt, utan det var ju alltid en porrfilm närvarande. Det var nog därför det blev att man satt tillsammans också. Hemma själva och TV1000 på liksom.

I dagsläget (18) skulle jag inte tänka mig tanken.

Men om man hetsas upp av gemensamhetsgrejen att vara naken/pilla på könet tillsammans med andra av samma kön - är inte det en homosexuell aktivitet?
Citera
2006-08-04, 12:00
Medlem
BassInYoFaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
jag har ju aldrig gjort det, men ibland får man intrycket att det inte är ovanligt att tonårspojkar runkar tillsammans. typ sitter och tittar på porrfilm och onanerar (det är väl det grabbgäng gör när de ser på porrfilm)

lite samma sak med gruppvåldtäkter antar jag. fem killar knullar med en brud och byter av varandra, kanske står de andra och tittar på och runkar sina blanka kåtkukar? vidrigt!

PS. jag har inte gjort lumpen, men visst är det vanligt förekommande att man sitter på sin avdelning och ser porrfilm och onanerar sina blanka kåtpenisar tillsammans? fy fanken vad äckligt. glad att jag inte gjorde lumpen alltså.
Bögigt? Tja, svårt att svara på. Mer male bonding kanske.

Jag undrar hur vanligt, eller rättare sagt ovanligt detta är. Jag har då aldrig hört någon jag känner som gjort det, och har definitivt inte gjort det själv. När jag låg i lumpen så kollade vi förstås på porrfilm på luckan, men inte fan drog folk fram dasen och började runka helt öppet. Då hade den killen blivit mer eller mindre lynchad.

Jag tror att detta är lite av en skröna. Sånt man hör andra göra, men ingen som har gjort det själv...
Citera
2006-08-04, 12:04
Medlem
Visst glodde man p-film på tv1000 med kompisar då man var i yngre tonåren, men aldrig att någon satt och drog i snabeln!
Citera
2006-08-04, 12:04
Medlem
Tycker det verkar bögigare att spela fotboll.
Om man nu nödvändigtvis måste sätta stämpel på sina aktivieteter.

Det är ju rena ormgropen varje gång de gör mål. Ä själva ormgropen moroten som gör att alla anstränger sig att putta in bollen i den där buren?
Citera
2006-08-04, 12:13
Medlem
LadyTieras avatar
flyttas till alt sex.

modd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto