det beror på ifall man tänder på porrfilmen eller själva situationen.
Tänder man på att sitta bland andra män och se dem dra i kuken så är man utan tvekan bi/homo-sexuell.
det beror på ifall man tänder på porrfilmen eller själva situationen.
Tänder man på att sitta bland andra män och se dem dra i kuken så är man utan tvekan bi/homo-sexuell.
Det finns det ju egentligen ingenting som talar för. Man kan exempelvis vara extremt homofob och gå igång på att utsätta sig själv för läskiga situationer, eller gå igång på att det känns förbjudet, gå igång på spänningen etc. Bi/Homo/Hetero/Vadsomhelst-sexuell är man inte förrän man själv definierar sig som det, eftersom det är precis vad det är - en definition.
hoppas inte det, jag har runkat med kompisar. runkade alltid med mina klasskompisar från 6an till 9an (och kompisar i allmänhet) vi jämförde kukstorlek, snackade på och tom. spermade på magen för att jämföra satser.
nu i efterhand känns det jävligt bögigt men då var det helt normalt, vi tände ju inte på varandra utan vi tittade nästan alltid på porrfilm ihop. ska jag vara ärlig var det svin kul, det var liksom det man gjorde...
haha vissa av mina kompisar förnekar att vi gjorde detta..man har ju inte så god kontakt med alla..haha men det var vår sexualkunskap och det var lugnande, man undrade ju om kuken var tillräckligt stor och om den var lite större än vissa killars och lite mindre än en eller 2 så kunde man pusta ut. ...
det bögigaste var en gång då jag kände på en annan killes kuk, det var min bästa väns. han kände på min och jag på hans. bara för att se hur det kändes, högst 4 sekunder. man runkade ju den..för att se. vi gick då i 7an
har aldrig sagt det till någon men nu har jag sagt det, känns bra!
hoppas inte det, jag har runkat med kompisar. runkade alltid med mina klasskompisar från 6an till 9an (och kompisar i allmänhet) vi jämförde kukstorlek, snackade på och tom. spermade på magen för att jämföra satser.
nu i efterhand känns det jävligt bögigt men då var det helt normalt, vi tände ju inte på varandra utan vi tittade nästan alltid på porrfilm ihop. ska jag vara ärlig var det svin kul, det var liksom det man gjorde...
haha vissa av mina kompisar förnekar att vi gjorde detta..man har ju inte så god kontakt med alla..haha men det var vår sexualkunskap och det var lugnande, man undrade ju om kuken var tillräckligt stor och om den var lite större än vissa killars och lite mindre än en eller 2 så kunde man pusta ut. ...
det bögigaste var en gång då jag kände på en annan killes kuk, det var min bästa väns. han kände på min och jag på hans. bara för att se hur det kändes, högst 4 sekunder. man runkade ju den..för att se. vi gick då i 7an
har aldrig sagt det till någon men nu har jag sagt det, känns bra!
Hmmm ok att man som 11-13 åring drog tarzan tillsammans med polaren när man sov över o han var den enda som hade tv1000 men du gick tyvärr över alla gränser
Har endel polare som brukade kolla på porrfilm och onanera med varandra i tonåren. Ingen av dom är homosexuell. Jag var aldrig med eftersom att varken porrfilm eller att runka med andra män intresserar mig.
Jag och min bästa polare i mellanstadiet och högstadiet brukade ofta onanera tillsammans. Vi brukade också mäta våra genitaler och ta kort för att se hur våra kukar blev längre. Jag fattar inte varför man skulle vara bög för att man gör det. Idag har vi båda två flickvänner och är absolut inte bögar.
Hmmm ok att man som 11-13 åring drog tarzan tillsammans med polaren när man sov över o han var den enda som hade tv1000 men du gick tyvärr över alla gränser
Klart det har hänt att man runkat tillsammans med polare när man var liten spoling.
Var mer som en häftig grej man nyss kommit på, som när man började snusa typ. "fan , ska vi dra till kojan och spana in porrtidningar?" var en sak som kom upp ofta, då vart det helt klart att man drog i skinnbiten också. Inget konstigare än så, fint med en annans hand som omväxling också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!