2023-10-25, 09:01
Medlem
Håkan Bergmark är ett säkert kort. Dessutom ett lågbudgetalternativ i en ansträngd ekonomi.
2023-10-25, 10:04
Medlem
LuiLuis avatar
1. Kungen
2. GW
3. Edvard Blom
2023-10-25, 10:05
Medlem
Lillarapunzels avatar
GW känns som klippt och skuren för uppdraget!
2023-10-25, 10:16
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Spelar ingen roll om det är en utlänning. Det lär bara incels och smuts bli bittra på. Men julvärden ska vara kristen och fira jul. Gärna en halvfet fabror med stora runda glasögon som pratar lugnt och med stadig röst

Vad fan har kristendomen med julen att göra i dag? Bara någon enstaka procent i Sverige är troende kristna och firar jul med julotta och krubba och sån skit.

Men att julvärden ska fira jul håller jag med om. Nåt annat vore löjligt.
2023-10-25, 10:29
Medlem
volvo 240s avatar
Varför inte Mehdi Ghezali!
2023-10-25, 11:16
Medlem
nottoptext69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Då börjar väl det dra ihop sig vem som ska få vara julvärd i år.
Salwan Momika, Kurdiska räven har synts mycket i rampljuset under året. Eller vilka är favoriterna?
Vem hade det blivit om Flashbackarna fått bestämma,
han där Ernst från TV4
2023-10-25, 11:45
Medlem
Sverighiztans avatar
Inte för att det någonsin hade funnits på kartan i detta universumet, men fan vad jag hade diggat typ Torsten Flinck eller Bert Karlsson.

Helst Torsten eller någon annan trasig fan som sitter där med tjackryckningar och stressar sig igenom allt. Det hade varit guld.
2023-10-25, 11:57
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Inte för att det någonsin hade funnits på kartan i detta universumet, men fan vad jag hade diggat typ Torsten Flinck eller Bert Karlsson.

Helst Torsten eller någon annan trasig fan som sitter där med tjackryckningar och stressar sig igenom allt. Det hade varit guld.

Jag har föreslagit TF tidigare i tråden. Julen är tuff för ensamma och samhällets olycksbarn. Så det hade känts fint att ha Flinck där i rutan för folk som inte har en fantastisk jul. Dom som är misslyckade och har ångest på julafton och sitter med en grogg i näven. Väldigt inkluderande
2023-10-25, 12:42
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Edward Blom vore drömmen!
2023-10-25, 13:06
Medlem
Tycker Alex Schulman kan få vara julvärd och återupprätta sin barndoms jular.
Med mörka rummet innan man fick se granen tänd med levande ljus, julevangeliet och mumman. Och flaggorna i granen!
Allt det som Amanda tog bort.
2023-10-25, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan

Har ju tidigare förordat Håkan Bergmark men ändrar mig nu. Torsten Flinck och (inte eller) Bert Karlsson är ju det perfekta radarparet som julvärdar.
2023-10-25, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shvetsiya
Tycker Alex Schulman kan få vara julvärd och återupprätta sin barndoms jular.
Med mörka rummet innan man fick se granen tänd med levande ljus, julevangeliet och mumman. Och flaggorna i granen!
Allt det som Amanda tog bort.

Det skulle ju vara lika illa som Åkesson eller Whalgren, eller Flinck med Bert

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in