2023-10-24, 18:10
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pynch
Sverker Olofsson borde vara julvärd varje år så det blir ordning och reda på julfirandet
Är det så? Ska det vara så? Du skrattar konsumenten rakt upp i ansiktet!
2023-10-24, 18:12
Medlem
frozens avatar
Pernilla Wahlgren, garanterat.

Vart jag än vänder mig så ser jag hennes jävla tryne.
2023-10-24, 18:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Jag tycker att Leif Pagrotzky skall vara julvärd.

Och hör sen.
2023-10-24, 18:14
Moderator
Dr Kings avatar
Mumintrollet Mark Levengood är ju en klassiskt mysfarbror och nu dessutom fri från Jonas så har ingen tydlig ”bokning” på julafton. Han finns definitivt på SVTs shortlist av kandidater.

Annars är väl Farah Abadi ett troligt val.
2023-10-24, 18:21
Medlem
Shemima Begum
2023-10-24, 18:22
Det blir väl någon av 16-åringarna som skjutit/sprängt ihjäl en oskyldig person i år. Han kan få berätta om sin traumatiska bakgrund, hur försörjningsstödet och flerbarnsbidraget inte räckt till för hans föräldrar och hans sju syskon. SVT öppnar en Swish-linje för stackars 16-åringen och sedan tänder han ett ljus sittandes i moske. Kalle sänds sedan med arabiskt ljud och svensk undertext.

Moskevärden hyllas som den bästa ”julvärden” någonsin av Aftonbladet och Arne Weise stryks för alltid ur historieböckerna.
2023-10-24, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Det blir väl någon av 16-åringarna som skjutit/sprängt ihjäl en oskyldig person i år. Han kan få berätta om sin traumatiska bakgrund, hur försörjningsstödet och flerbarnsbidraget inte räckt till för hans föräldrar och hans sju syskon. SVT öppnar en Swish-linje för stackars 16-åringen och sedan tänder han ett ljus sittandes i moske. Kalle sänds sedan med arabiskt ljud och svensk undertext.

Moskevärden hyllas som den bästa ”julvärden” någonsin av Aftonbladet och Arne Weise stryks för alltid ur historieböckerna.

Ge dem inte för bra idéer nu..
2023-10-24, 18:26
Medlem
Sababas avatar
Hej, jag gissar på en skåning. Känns helt naturligt i år.

Tareq Taylor eller Farah Abadi är lågoddsare. Däremot tror jag att de har annat järn i elden. Dessutom att att Farah tyvärr en Hamas-anhängare gör att hon måste vara lite i kylboxen.

Min personliga favorit och drömönskning är däremot Petrina Solange. Emellertid är det kanske ”tur” för en man och då *trumvirvel*

David Batra med en liten reservation för Johan Glans som side kick.
2023-10-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatTheHeck
Zlatan såklart så kan han bjuda in UFC Fightern som tidigare representerade Sverige. Så får vi se ett annorlunda upplägg där dessa grabbar åker till orten och delar ut julklappar och sprider julglädje på områden som tomten inte har tid med.
Bästa hittills!
2023-10-24, 18:29
Medlem
Greta
2023-10-24, 18:30
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyanit
Shemima Begum

Javisst och då dra anekdoter om hur mycket IS-stock hon fått. 1 miljon "svenska" muslimer skulle sitta som klistrade och börja fira jul som att det inte finns någon morgondag.
2023-10-24, 18:37
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Vi tar Robert Gustavsson, han kan snubbla runt och hosta lite.

Han skulle vara perfekt! Tänk dig robban klä ut som Weise….Nae men

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in