2023-10-25, 13:39
Medlem
Troublezzzs avatar
Branne Pavlovic har officiellt gått ut och sagt att han tackat nej. Det betyder att Ahmed Behran antingen har tillfrågats eller kommer att tillfrågas. Ett riktigt bra val om det blir han. Han har gjort det lysande som programledare för IFS och som del av SEMST, båda populära inslag på SVT. Blir det inte Henrik Kruusval så tycker jag att Ahmed blir ett bra val.
Citera
2023-10-25, 13:40
Medlem
mtkors avatar
Jag vill se Edward Blom som julvärd!!
Citera
2023-10-25, 13:46
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Varför inte Mehdi Ghezali!
Lika oväntat som passande, kanske rent av tillsammans med sin före detta svärmor Helena Benaouda!

Istället för ljus kan dom tända en dynamitladdning tejpad runt magen.
Citera
2023-10-25, 14:44
Medlem
Giant Squids avatar
Tydligen har Carola aldrig blivit tillfrågad.
Det är lite konstigt, hon skulle ju kunna sjunga lite julvisor och så.
Citera
2023-10-25, 14:45
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Tydligen har Carola aldrig blivit tillfrågad.
Det är lite konstigt, hon skulle ju kunna sjunga lite julvisor och så.
Hon upplevs som på tok för kristen. Skulle ju prata om Jesus födelse. Det går inte an i Svensk statstelevision.
Citera
2023-10-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Hon upplevs som på tok för kristen. Skulle ju prata om Jesus födelse. Det går inte an i Svensk statstelevision.

Nej, inte på självaste Julafton i alla fall
Citera
2023-10-25, 14:57
så totalt ointressand, jag brukar inte ens titta på tv på julaftong längre eftersom det endast är repriser.

men sätt in Per Bolund som julvärd så det blir lite upprorisk stämning
Citera
2023-10-25, 15:00
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Blir det en transvestit i år tro?
det vore inte helt överraskande med ett könsförvirrat pervo som julvärd.
Citera
2023-10-25, 15:02
Medlem
Mullrets avatar
Jimmie Åkesson så får vi känna oss som svenskar igen. Gärna i folkdräkt.
Citera
2023-10-25, 15:08
Medlem
GertBennys avatar
Jag tycker Kurdiska Räven ska vara årets julvärd. Spännande, mångkulturellt och fräscht. Alternativt Karl Fredrik Alexander Rask - en favorit här på Flashback med tanke på hur många användare det finns som har hans ansikte som idolporträtt/avatar.
Senast redigerad av GertBenny 2023-10-25 kl. 15:10.
Citera
2023-10-25, 16:29
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
så totalt ointressand, jag brukar inte ens titta på tv på julaftong längre eftersom det endast är repriser.

Syftar du på Kalle ankas julafton eller "Kan du vissla Johanna" som repriser? Det är nog snarare vad som brukar kallas för "tradition", men okej... det är ju inte direkt samma sak som när tv4 visar repriser av så mycket bättre från 2013

Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag tycker Kurdiska Räven ska vara årets julvärd. Spännande, mångkulturellt och fräscht. Alternativt Karl Fredrik Alexander Rask - en favorit här på Flashback med tanke på hur många användare det finns som har hans ansikte som idolporträtt/avatar.

Jag tänker annars att SVT kan ta med Kurdiska Räven så att Tv4 kan ta med Jordgubben. Svt24 kanske Greken? Fan vet jag
Citera
2023-10-25, 16:35
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Han skulle garanterat göra ett bra jobb, han vet vad som är roligt och passande, även om risken finns att han dricker klorin, snubblar omkring och fyllesluddrar om sin iller Göran i något inslag(för han vet att folk gillar det).

Hans äldre bror hade hjärtfel sedan liten, men robert blev lite som hans storebror som stöttade honom. Roberts fru har förövrigt exakt samma hjärtfel som hans bror hade.

Kan ju rekommendera att läsa Roberts bok där han berättar om sitt liv(finns även som ljudbok där han själv är uppläsare), mycket humor och förklaringar till allt möjligt i den.

Men SVT lär ju välja någon PK-vänstermuslim, som totalt river sönder allt vad julmys och tradition heter.

Ja, det är nog en överhängande risk för det. Fy bubblan för att svensken skulle ha några traditioner eller kulturella inslag. Helst vill de nog förbjuda julskinkan, då den kränker Islam.

Det blir väl en muslim som hatar judar igen, som med den där stornästa sångerskan, eller vad hon nu är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in