2023-11-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pannkakor123
Hur kan du veta säkert att det var LC som knuffade Peter?
Är det en teori?
Eller har någon berättat?
Eller om det bara var en olycka? Jag vet ej.
Hänger inte riktigt med i detta.

Vad heter han mer än P*ter?
Citera
2023-11-03, 12:22
Citat:
Ursprungligen postat av pannkakor123
Hur kan du veta säkert att det var LC som knuffade Peter?
Är det en teori?
Eller har någon berättat?
Eller om det bara var en olycka? Jag vet ej.
Hänger inte riktigt med i detta.

Sabel berättade detta för mig, han och jag kunde prata om allt. Liam var hans bästa vän o hade berättat det i förtroende. L hade fruktansvärd ångest över detta, men han tog anabola, kriss o fejk-blå o det gör människor omänskliga. Det är samma anledning till att han plötsligt blev kapabel till att vara med o döda Sabel plus antagligen för att imponera på David. Samma sak med Kim, han ville inte ha David i sitt liv men alla är så rädda för David
Citera
2023-11-03, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
Sabel berättade detta för mig, han och jag kunde prata om allt. Liam var hans bästa vän o hade berättat det i förtroende. L hade fruktansvärd ångest över detta, men han tog anabola, kriss o fejk-blå o det gör människor omänskliga. Det är samma anledning till att han plötsligt blev kapabel till att vara med o döda Sabel plus antagligen för att imponera på David. Samma sak med Kim, han ville inte ha David i sitt liv men alla är så rädda för David

Bästa vore om D.Ö försvann för alltid....
Citera
2023-11-03, 13:19
Medlem
Citat:
Okej, tack då förstår jag lite mer i detta.
Asså helt ärligt e detta sjukt.
Stackars Sabel och hans familj ingen önskar att dö på detta viset och så ung också.😢
Citera
2023-11-03, 14:00
Citat:
Ursprungligen postat av Flash555
Vad heter han mer än P*ter?

Jag minns inte, alla kallade honom bara Göteborgs-Peter. En skitrolig filur som hördes över hela stan. Tjackis osv. Att hans fru skulle ha nåt med hans död att göra är bara trams, de tjack-nojade på varann ibland but thats it. De hade hållt ihop i över 20 år.
Citera
2023-11-03, 14:09
Medlem
Citat:
Jag minns inte, alla kallade honom bara Göteborgs-Peter. En skitrolig filur som hördes över hela stan. Tjackis osv. Att hans fru skulle ha nåt med hans död att göra är bara trams, de tjack-nojade på varann ibland but thats it. De hade hållt ihop i över 20 år.

Var en Peter Ein*ld (* = a) som dog i augusti, hans fru heter M*nica (* = o). Är det han? Passar inte in på datum för drunkningen när döden registrerades, men det kanske är rimligt att det skiljer nästan två veckor i sådana fall.
Citera
2023-11-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Var en Peter Ein*ld (* = a) som dog i augusti, hans fru heter M*nica (* = o). Är det han? Passar inte in på datum för drunkningen när döden registrerades, men det kanske är rimligt att det skiljer nästan två veckor i sådana fall.

Att putta i någon och se personen drunkna är ju sjukt men är väl drogerna som talar tyvärr att man inte räddar personen.
Citera
2023-11-03, 14:32
Citat:
Ursprungligen postat av belloq

Det är han.
Citera
2023-11-03, 14:36
Medlem
MsKnowitalls avatar
Citat:
Jag tycker också det verkar vara en fasansfull människa som skriver detta och om D.Ö:s fästmö sedan flertalet år läser detta blir hon nog inte så glad. Om det var något D var känd för så var det total trohet mot sina tjejer. Börjar misstänka att det kanske ändå är Sabels tjej som misshandlade honom o hotade att döda honom rätt ofta som skriver så här....hmmm

Men att smutskasta Sabels flickvän känns ok????
Citera
2023-11-03, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av MsKnowitall
Men att smutskasta Sabels flickvän känns ok????

Nej egentligen inte men det kanske ändå relevant för fallet?
Citera
2023-11-03, 14:42
Medlem
MsKnowitalls avatar
Citat:

Kanske är S.N också relevant för fallet?
Det sägs ju trots allt att hon var med tidigare under kvällen/natten.

Jag var inte där, jag vet inte. Men tycker det räcker med att dra in flickvännen nu. Du har skrivit vad du tycker om henne, du behöver inte upprepa det i all evighet.
Citera
2023-11-03, 14:43
Medlem
Citat:

Bara jag som totslt missat vem hon är?🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in