2023-11-02, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colombia777
Han erkände det för några stycken. "Råkade" försvinna en väska med droger i samband med det.
Väska med knark hittades av en kvinna som plockade svamp den 15 augusti i år men släpptes i tidningen 28 om jag inte minns fel
Citera
2023-11-02, 22:55
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aagh
Inga problem! Det är bara att lägga ut länken till ditt inlägg i tråden så resten av oss kan se

Häktningsframställan är redan postad av mig i sin helhet, om du orkar scrolla lite. Vi ska inte ha en massa dubbel poster.
Citera
2023-11-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ja och nu får förhoppningsvis D, K o L livstid i bästa fall.

Liam som inte ens drog upp Göteborgaren ur ån efter att ha knuffat i honom o stackarn skrek att han inte kunde simma. Så vidrigt.

Alla måste våga vittna nu så vi kan få lite lugn och ro. O se till att de som säljer kriss o fejk-blå försvinner så folk kan börja känna EMPATI igen.

Ursäkta om jag missförstod dig.
Sörjigt att läsa allt detta 🥲 själv trodde jag inte på tidningen att Göteborgaren skulle ta livet av sig själv
Citera
2023-11-02, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolliploppas
Fast S*nna Horman var faktiskt på plats och hade kunnat stoppa det hela!!! Eftersom att alla i dessa kretsar VET att hon är den enda som kan styra D.Ö och med tanke på att hans kuk är så långt ner i hennes hals så måste hon ha vetat om att detta skulle ske. Om S*nna Horman nu brydde sig om Sabel så mycket varför tillät hon detta ske?? Riktigt äcklig och falsk människa är vad hon är! Hoppas hon är näst på tur och får en ännu värre död än fina Sabel.
Hur i helvete kan du skriva så här om S N och önskar döden av någon du verka har mycket ondska i dig
Citera
2023-11-03, 00:03
Medlem
fruktvattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristiana1972
Sörjigt att läsa allt detta 🥲 själv trodde jag inte på tidningen att Göteborgaren skulle ta livet av sig själv

vem var "göteborgaren" ?
Citera
2023-11-03, 05:02
Citat:
Ursprungligen postat av fruktvatten
vem var "göteborgaren" ?

Peter, en man i 60-årsåldern som.de hittade i ån i hmmm augusti tror jag. Avskrevs som en olycka.
Citera
2023-11-03, 09:10
Medlem
Citat:
Peter, en man i 60-årsåldern som.de hittade i ån i hmmm augusti tror jag. Avskrevs som en olycka.
ja Peter 11 augusti stor i tidningen 15.40 kom larmet och den 12 fick vi reda på att det va han men samtidigt har jag hört ett annat rykten om att hans sambo skulle ha gjort något men rykten skopas av idioter som vill glömma sina egna problem !!!!! När jag träffade SN och berätta för henne om Petter hon grät väldigt mycket 🥲
Citera
2023-11-03, 09:54
Medlem
Citat:
Varför ger er ni på henne?! Vad har hon med Sabels död att göra?! Skäms på er! Ni vet antagligen inget alls om vad hon varit med om i sitt liv.
Dom känner sig bättre att trampa på någon annan i detta fall S.N någonstans i tråden läste jag att dom drog in hennes familj och skriver skit 😉men hare gud tänk om vi skulle börja skriva allt vi vet om familjerna till dom som är anhållna 😉
Citera
2023-11-03, 10:31
Medlem
Wabass avatar
Tur att det inte är någon språkpolis i denna tråden. Förmodligen blir det lite lugnare i eran stad nu när det verkar som problemen sitter häktade.
Citera
2023-11-03, 12:00
Citat:
Ursprungligen postat av Kristiana1972
Exakt på K,J och D,Ö

D.Ö:s familj är det nog inte, de är arbetande människor som försökt hjälpa sin släkting på olika sätt men till slut blivit rädda för honom så där är kontakten sporadisk. Hans fästmö verkar vara jättesnäll. Däremot har de släpat runt på en gravid kvinna som trycker i sig droger o verkar helt sjuk i huvudet, folk i stan har sett dem.
Citera
2023-11-03, 12:06
Det var ju också ett slagsmål på Babar några dagar innan mordet där de misshandlade en väldigt känd knarkförsäljare i stan, O*ama. Kanske för att markera att det bara var de som fick sälja i stan nu....
Citera
2023-11-03, 12:08
Medlem
Citat:
Hur kan du veta säkert att det var LC som knuffade Peter?
Är det en teori?
Eller har någon berättat?
Eller om det bara var en olycka? Jag vet ej.
Hänger inte riktigt med i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in