Citat:
Ursprungligen postat av
CtrlAltDelThis
Kan du hlla oss andra uppdaterade, dag fr dag? Om artisterna, stmningen, vdret osv.
Hade fr dlig tckning fr att ens komma in p Flashback ntet var verbelastat till max.
Men frsta dagen sg jag: (onsdag)
Ice nine kills - var helt OK inte min genre
Five finger death punch - orkade med 2-3 ltar sen knde jag att tltet var viktigare
Torsdag:
Lillasyster - fredrar Lok men Martin hade bra rst, synd att ltarna inte faller mig i smaken
Graveyard - var riktigt bra de hade riktigt bra sound live
Slaughter to prevail - har fljt Alex terrible sen 2013-2015 p youtube s det var riktigt kul att se hur lngt han kommit. Det var riktigt bra ven fast jag inte lyssnar p dom.
Satyricon - var otroligt jvla bra hann tyvrr inte se klart fr att jag ville se lite wasp som spelade samtidigt.
Wasp - blackie r otroligt sliten nu, lt inte som s mycket playback den hr gngen bra fr att vara s gammal. Men var nog sista gngen jag sg dem.
Journey - kollade 2 ltar och knde att jag inte orkade vnta p Dont stop Belivin
Missade tyvrr parkway pga annat som hnde emellan.
Fredag:
The haunted - lika hrt och bra som vanligt, men jag saknar fortfarande Dolving i bandet. Marko r en bra sngare men inte i samma klass!
Judas priest - frsta lten lt skit, satt p avstnd och lyssna blev bttre med tiden men fll mig inte i smaken.
Dimmu Borgir - andra gngen jag sg dom i mitt liv, trodde de skulle kra en spelning enbart med hits men den var mrk och mysig. Trffade ngra killar och hade riktigt sknt snack med innan de brja spela. Det var den hr spelningen eller Igorrr som jag tyckte var bst p hela festivalen!
Lrdag:
The baboon show - aldrig hrt frut men jvlar vad bra det var. Hade fredragit och sett dem i tltet fr nnu mer drag!
Pain - kollade p avstnd och det lt bra, Peter kan fortfarande!
Skraeckoedlan - lika bra som frut, hller hg klass. Basisten str med ett gigantiskt leende som smittar av sig! Alltid kul att f hra en kent cover p srf.
Bruce Dickinson - kollade i ngon minut medan jag kpte mat, spelade samtidigt som Igorrr s Bruce var inte min prio.
Igorrr - blev golvad av frvning hur bra det var. Kommer bli mnga timmar igorrr detta r, tanten som startade en moshpit med rullator var ven grym.
Sen efter igorrr s knde jag fr att ka hem.
Men vdret generellt fr 3 av 5.
Maten 2 av 5, dyrt och ganska smaklst och trkigt.
Festivalen 4 av 5, trodde inte det skulle vara s bra som det blev. Mina frvntningar var mycket lgre.
Hoppas vi ses nsta r! Ny trd r startad nu.