Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-10-23, 12:27
Medlem
Pekka-s avatar
Tisdag den 31 oktober kl 10:00 släpper vi de första biljetterna till Sweden Rock Festival 2024.

Vid detta tillfälle släpper vi 4-dagars, 4-dagars VIP samt nya 4-dagars PLUS. PLUS-biljetten innehåller, utöver en ordinarie 4-dagarsbiljett, ett merch-paket bestående av nyckelband, spelschema, tote bag med limiterat tryck & festivalposter. Samtidigt går också parkering och bussarmband upp till försäljning.

Innan biljettsläpp planerar vi att släppa ett mindre antal band till sommarens festival.

1-dagsbiljetter kommer att släppas upp till försäljning senare under säsongen, när fler av banden och speldagarna är utannonserade.

Detaljerad information du behöver inför ditt biljettköp finner du här: www.swedenrock.com/biljetter

Vilka band hoppas ni på iår?

Hoppas på bättre headline band än tidigare år. Kanske är dags för entré för Metallica och Slipknot på SRF?
Citera
2023-10-23, 14:29
Medlem
Hr.Rooss avatar
Gillar inte att dom inte detaljerar vad som ingår i VIP. Antar dock att det är backstage-bar och lite annat...

Men band som vore roliga, tycker jag, är Scorpions, Hammerfall, Dark Funeral, Offerblod, Ozzy(nej jag vet, men en kan få drömma), Electric Wizard, Evergrey, Arch Enemy, Black Crowes, Rob Zombie, Omnium Gatherum.
Citera
2023-10-23, 14:59
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Roos
Gillar inte att dom inte detaljerar vad som ingår i VIP. Antar dock att det är backstage-bar och lite annat...

Men band som vore roliga, tycker jag, är Scorpions, Hammerfall, Dark Funeral, Offerblod, Ozzy(nej jag vet, men en kan få drömma), Electric Wizard, Evergrey, Arch Enemy, Black Crowes, Rob Zombie, Omnium Gatherum.

Ja det är egen bar i VIP och även lite ”backstage” med chans att träffa vissa band.

Ozzy hade varit kul, men han lovade att köra usa turné i höst som sista men han ställde in det med… Men drömma kan man ju alltid!
Citera
2023-10-23, 20:23
Medlem
Metallica vore galet!

Scorpions, Sabaton och kanske Hammerfall känns som eventuella stora namn
Citera
2023-10-24, 07:47
Medlem
Hr.Rooss avatar
Dom har uppdaterat infon.
Blir nog VIP för mig och tanten, bara en lusentapp extra, och så får man hoodie, så en femhunka egentligen .

4-dagars VIP-biljett

Utöver tillgång till VIP-området så ger VIP-biljetten "fast lane" i entréerna och ett exklusivt VIP-paket, i år bestående av en limiterad hoodie och spelschema med nyckelband.
Citera
2023-10-24, 10:18
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Tisdag den 31 oktober kl 10:00 släpper vi de första biljetterna till Sweden Rock Festival 2024.

Vid detta tillfälle släpper vi 4-dagars, 4-dagars VIP samt nya 4-dagars PLUS. PLUS-biljetten innehåller, utöver en ordinarie 4-dagarsbiljett, ett merch-paket bestående av nyckelband, spelschema, tote bag med limiterat tryck & festivalposter. Samtidigt går också parkering och bussarmband upp till försäljning.

Innan biljettsläpp planerar vi att släppa ett mindre antal band till sommarens festival.

1-dagsbiljetter kommer att släppas upp till försäljning senare under säsongen, när fler av banden och speldagarna är utannonserade.

Detaljerad information du behöver inför ditt biljettköp finner du här: www.swedenrock.com/biljetter

Vilka band hoppas ni på iår?

Hoppas på bättre headline band än tidigare år. Kanske är dags för entré för Metallica och Slipknot på SRF?

Hoppas på verkligen på Slipknot iår. Sen hade Sabaton och Foo fighters vart najs. Foo fighters e på turné i Europa i juni med så känns hyfsat troligt faktiskt. Sen tror ja Aerosmith kommer bli bokade
Citera
2023-10-24, 11:57
Medlem
ralleBbs avatar
Första släppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy

Bara parkway som va intressant för min del trist släpp hade hoppas på mer
Citera
2023-10-24, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
Första släppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy

Bara parkway som va intressant för min del trist släpp hade hoppas på mer

Dickinson's soloshow har jag inte sett, kanske blir bra, osäkert på Coopers status, trots allt 75 bast...

Känns som det lär kommer några riktiga headliners i nästa släpp
Citera
2023-10-24, 12:44
Medlem
Hr.Rooss avatar
Citat:
Första släppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy
Alla där är intressanta för mig. Electric Callboy tror jag är antingen skitbra live eller skitdåliga. Inget mellanting.
Citera
2023-10-24, 18:51
Medlem
Kloges avatar
Electric Callboy är suveräna live!
Citera
2023-10-25, 08:21
Medlem
Hr.Rooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Electric Callboy är suveräna live!
Härligt att höra! Dom, Judas, och Alice Cooper är på min måstelista än så länge
Citera
2023-10-25, 10:59
Medlem
vitvinsfyllas avatar
Saxon och Uriah Heep turnerar med Judas i Europa under sommaren, så känns som att de kan vara aktuella, inget Jippie för min del dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in