• 1
  • 2
2023-10-23, 12:27
Medlem
Pekka-s avatar
Tisdag den 31 oktober kl 10:00 slpper vi de frsta biljetterna till Sweden Rock Festival 2024.

Vid detta tillflle slpper vi 4-dagars, 4-dagars VIP samt nya 4-dagars PLUS. PLUS-biljetten innehller, utver en ordinarie 4-dagarsbiljett, ett merch-paket bestende av nyckelband, spelschema, tote bag med limiterat tryck & festivalposter. Samtidigt gr ocks parkering och bussarmband upp till frsljning.

Innan biljettslpp planerar vi att slppa ett mindre antal band till sommarens festival.

1-dagsbiljetter kommer att slppas upp till frsljning senare under ssongen, nr fler av banden och speldagarna r utannonserade.

Detaljerad information du behver infr ditt biljettkp finner du hr: www.swedenrock.com/biljetter

Vilka band hoppas ni p ir?

Hoppas p bttre headline band n tidigare r. Kanske r dags fr entr fr Metallica och Slipknot p SRF?
Citera
2023-10-23, 14:29
Medlem
Hr.Rooss avatar
Gillar inte att dom inte detaljerar vad som ingr i VIP. Antar dock att det r backstage-bar och lite annat...

Men band som vore roliga, tycker jag, r Scorpions, Hammerfall, Dark Funeral, Offerblod, Ozzy(nej jag vet, men en kan f drmma), Electric Wizard, Evergrey, Arch Enemy, Black Crowes, Rob Zombie, Omnium Gatherum.
Citera
2023-10-23, 14:59
Medlem
Pekka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hr.Roos
Gillar inte att dom inte detaljerar vad som ingr i VIP. Antar dock att det r backstage-bar och lite annat...

Men band som vore roliga, tycker jag, r Scorpions, Hammerfall, Dark Funeral, Offerblod, Ozzy(nej jag vet, men en kan f drmma), Electric Wizard, Evergrey, Arch Enemy, Black Crowes, Rob Zombie, Omnium Gatherum.

Ja det r egen bar i VIP och ven lite backstage med chans att trffa vissa band.

Ozzy hade varit kul, men han lovade att kra usa turn i hst som sista men han stllde in det med Men drmma kan man ju alltid!
Citera
2023-10-23, 20:23
Medlem
Metallica vore galet!

Scorpions, Sabaton och kanske Hammerfall knns som eventuella stora namn
Citera
2023-10-24, 07:47
Medlem
Hr.Rooss avatar
Dom har uppdaterat infon.
Blir nog VIP fr mig och tanten, bara en lusentapp extra, och s fr man hoodie, s en femhunka egentligen .

4-dagars VIP-biljett

Utver tillgng till VIP-omrdet s ger VIP-biljetten "fast lane" i entrerna och ett exklusivt VIP-paket, i r bestende av en limiterad hoodie och spelschema med nyckelband.
Citera
2023-10-24, 10:18
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Tisdag den 31 oktober kl 10:00 slpper vi de frsta biljetterna till Sweden Rock Festival 2024.

Vid detta tillflle slpper vi 4-dagars, 4-dagars VIP samt nya 4-dagars PLUS. PLUS-biljetten innehller, utver en ordinarie 4-dagarsbiljett, ett merch-paket bestende av nyckelband, spelschema, tote bag med limiterat tryck & festivalposter. Samtidigt gr ocks parkering och bussarmband upp till frsljning.

Innan biljettslpp planerar vi att slppa ett mindre antal band till sommarens festival.

1-dagsbiljetter kommer att slppas upp till frsljning senare under ssongen, nr fler av banden och speldagarna r utannonserade.

Detaljerad information du behver infr ditt biljettkp finner du hr: www.swedenrock.com/biljetter

Vilka band hoppas ni p ir?

Hoppas p bttre headline band n tidigare r. Kanske r dags fr entr fr Metallica och Slipknot p SRF?

Hoppas p verkligen p Slipknot ir. Sen hade Sabaton och Foo fighters vart najs. Foo fighters e p turn i Europa i juni med s knns hyfsat troligt faktiskt. Sen tror ja Aerosmith kommer bli bokade
Citera
2023-10-24, 11:57
Medlem
ralleBbs avatar
Frsta slppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy

Bara parkway som va intressant fr min del trist slpp hade hoppas p mer
Citera
2023-10-24, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
Frsta slppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy

Bara parkway som va intressant fr min del trist slpp hade hoppas p mer

Dickinson's soloshow har jag inte sett, kanske blir bra, oskert p Coopers status, trots allt 75 bast...

Knns som det lr kommer ngra riktiga headliners i nsta slpp
Citera
2023-10-24, 12:44
Medlem
Hr.Rooss avatar
Citat:
Frsta slppet klart:
Judas priset
Alice Cooper
Parkway drive
Avantasia
Bruce Dickinsion
Electric callboy
Alla dr r intressanta fr mig. Electric Callboy tror jag r antingen skitbra live eller skitdliga. Inget mellanting.
Citera
2023-10-24, 18:51
Medlem
Kloges avatar
Electric Callboy r suverna live!
Citera
2023-10-25, 08:21
Medlem
Hr.Rooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloge
Electric Callboy r suverna live!
Hrligt att hra! Dom, Judas, och Alice Cooper r p min mstelista n s lnge
Citera
2023-10-25, 10:59
Medlem
vitvinsfyllas avatar
Saxon och Uriah Heep turnerar med Judas i Europa under sommaren, s knns som att de kan vara aktuella, inget Jippie fr min del dock.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in