• 1
  • 2
2023-10-23, 12:24
Medlem
Blackmonks avatar
Jaa varfr skulle man vilja det? Efter 3,5dygn (!!?) Brjar jag bli rtt less p det. t kakor som vi lite fint kan sga var lite vl starka. Spydde gjorde jag redan d. Men vad kan man gra nu? Druckit lite tropicana, tagit en ipren, tagit ett bad. Men min hjrna r lite vl seg, hur vcker jag den?
Citera
2023-10-23, 12:28
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Jaa varfr skulle man vilja det? Efter 3,5dygn (!!?) Brjar jag bli rtt less p det. t kakor som vi lite fint kan sga var lite vl starka. Spydde gjorde jag redan d. Men vad kan man gra nu? Druckit lite tropicana, tagit en ipren, tagit ett bad. Men min hjrna r lite vl seg, hur vcker jag den?

Har du varit bng i 3,5 dygn??
Citera
2023-10-23, 12:57
Medlem
torrans avatar
Ge mig det du har kkat hahaha..

Skmt o sido, vaknade en gng och skulle jobba. Knde att jag var lite fr beng. D vart min lsning att stlla mig i duschen, hgsta vrme och st dr i 20 min. Tror man svettas ut lite av grejjerna i systemet d. Men det r bara en killgissning.

Mvh
Torran
Citera
2023-10-23, 12:59
r du sker p att det inte var spice haha?

OnT: Ta det bara lugnt och vnta ut tiden bara. Fortstt dricka vatten och ta normalt, g och lgg dig och sov tidigt fr att frdriva tiden och terhmta dig.
Senast redigerad av Woodiedo 2023-10-23 kl. 13:02.
Citera
2023-10-23, 13:02
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Har du varit bng i 3,5 dygn??

Japp. Och inte bara jag. Men vi gjorde vldigt vldigt potenta kakor!
Citera
2023-10-23, 13:04
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Japp. Och inte bara jag. Men vi gjorde vldigt vldigt potenta kakor!

Lter helt sanslst!
Bertta om vad ni anvnt?
Hur mr ni?
Har det avtagit ngot?
Citera
2023-10-23, 13:06
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Ge mig det du har kkat hahaha..

Skmt o sido, vaknade en gng och skulle jobba. Knde att jag var lite fr beng. D vart min lsning att stlla mig i duschen, hgsta vrme och st dr i 20 min. Tror man svettas ut lite av grejjerna i systemet d. Men det r bara en killgissning.

Mvh
Torran

Men det fungerade tydligen! Oftast brukar en smrre hjrttack, aka trffa ngon man knner, hjlpa. Och nej inget Spice ven om det knns som lekt jojo med hjrnan. Sdant dr skumt hash dr ngon mojng r borttagen s den ska vara laglig dessutom. Hade grna gett mer mer... tror inte det r att rekommendera. Vrsta r ju att det gr s pltsligt frn "ingenting " till "oh shit sherlock"
Citera
2023-10-23, 13:11
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Lter helt sanslst!
Bertta om vad ni anvnt?
Hur mr ni?
Har det avtagit ngot?

Vi gjorde oss dessutom lustiga ver att vissa sger att det kan hlla i dagar. Ehm.

Anvnda en brun hashversion. Ngot lagligt grejs som man kan kpa nere hos araben/turken/minilivs. Tnkte att "ssh vill ju inte ha fr svagt s lt oss ha i ca 4 ggr s mycket jag hag hade haft i vanliga fall, ifall den inte r s stark.

Smlte ner det i smret och gjorde krleksmums av det. t kanske 3-5 bitar var. Sm bitar. Blev 2 pltar.. men hade vl ner ehm ja kanske 1gram eller ntt snt. Kanske mer.
Citera
2023-10-23, 13:13
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Vi gjorde oss dessutom lustiga ver att vissa sger att det kan hlla i dagar. Ehm.

Anvnda en brun hashversion. Ngot lagligt grejs som man kan kpa nere hos araben/turken/minilivs. Tnkte att "ssh vill ju inte ha fr svagt s lt oss ha i ca 4 ggr s mycket jag hag hade haft i vanliga fall, ifall den inte r s stark.

Smlte ner det i smret och gjorde krleksmums av det. t kanske 3-5 bitar var. Sm bitar. Blev 2 pltar.. men hade vl ner ehm ja kanske 1gram eller ntt snt. Kanske mer.

Det r ngon HHC-variant d eller?
Det r bara att rida ut tyvrr.
Hoppas ni har ett gng bra serier att kolla p.
Citera
2023-10-23, 13:14
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Lter helt sanslst!
Bertta om vad ni anvnt?
Hur mr ni?
Har det avtagit ngot?

Och ang avtagit. Som att min hjrna r ute och ker skidor means min kropp inte ens vet vart den r 🤣🤣
Blivit bttre ja, nu kan jag iaf hlla en tanke ngra sekunder. Men inte borta n. Knns lite som dagen efter nr man vaknar upp och hjrnan r lite kokt men nan vet att det gr ver
Citera
2023-10-23, 13:15
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Det r ngon HHC-variant d eller?
Det r bara att rida ut tyvrr.
Hoppas ni har ett gng bra serier att kolla p.

Haha! Kan faktiskt kolla upp vad det r. Men ett het tips, dra ut till skogen med ngra polare och skippa alla planer nrmsta tiden om ni testar det 🤣🤣
Citera
2023-10-23, 13:18
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Och ang avtagit. Som att min hjrna r ute och ker skidor means min kropp inte ens vet vart den r 🤣🤣
Blivit bttre ja, nu kan jag iaf hlla en tanke ngra sekunder. Men inte borta n. Knns lite som dagen efter nr man vaknar upp och hjrnan r lite kokt men nan vet att det gr ver

Fy fan!
Du kan du skriva ganska normalt s det knns ju som ett bttringstecken.

Citat:
Haha! Kan faktiskt kolla upp vad det r. Men ett het tips, dra ut till skogen med ngra polare och skippa alla planer nrmsta tiden om ni testar det 🤣🤣

Aldrig testat, en polare hade det i droppform vet jag och han blev sjlv strt utslagen berttade han.
Van rkare fr vrigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in