• 1
  • 2
2023-10-23, 12:24
Medlem
Blackmonks avatar
Jaa varför skulle man vilja det? Efter 3,5dygn (!!?) Börjar jag bli rätt less på det. Åt kakor som vi lite fint kan säga var lite väl starka. Spydde gjorde jag redan då. Men vad kan man göra nu? Druckit lite tropicana, tagit en ipren, tagit ett bad. Men min hjärna är lite väl seg, hur väcker jag den?
Citera
2023-10-23, 12:28
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Jaa varför skulle man vilja det? Efter 3,5dygn (!!?) Börjar jag bli rätt less på det. Åt kakor som vi lite fint kan säga var lite väl starka. Spydde gjorde jag redan då. Men vad kan man göra nu? Druckit lite tropicana, tagit en ipren, tagit ett bad. Men min hjärna är lite väl seg, hur väcker jag den?

Har du varit bäng i 3,5 dygn??
Citera
2023-10-23, 12:57
Medlem
torrans avatar
Ge mig det du har käkat hahaha..

Skämt o sido, vaknade en gång och skulle jobba. Kände att jag var lite för beng. Då vart min lösning att ställa mig i duschen, högsta värme och stå där i 20 min. Tror man svettas ut lite av grejjerna i systemet då. Men det är bara en killgissning.

Mvh
Torran
Citera
2023-10-23, 12:59
är du säker på att det inte var spice haha?

OnT: Ta det bara lugnt och vänta ut tiden bara. Fortsätt dricka vatten och äta normalt, gå och lägg dig och sov tidigt för att fördriva tiden och återhämta dig.
Senast redigerad av Woodiedo 2023-10-23 kl. 13:02.
Citera
2023-10-23, 13:02
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Har du varit bäng i 3,5 dygn??

Japp. Och inte bara jag. Men vi gjorde väldigt väldigt potenta kakor!
Citera
2023-10-23, 13:04
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Japp. Och inte bara jag. Men vi gjorde väldigt väldigt potenta kakor!

Låter helt sanslöst!
Berätta om vad ni använt?
Hur mår ni?
Har det avtagit något?
Citera
2023-10-23, 13:06
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Ge mig det du har käkat hahaha..

Skämt o sido, vaknade en gång och skulle jobba. Kände att jag var lite för beng. Då vart min lösning att ställa mig i duschen, högsta värme och stå där i 20 min. Tror man svettas ut lite av grejjerna i systemet då. Men det är bara en killgissning.

Mvh
Torran

Men det fungerade tydligen! Oftast brukar en smärre hjärttack, aka träffa någon man känner, hjälpa. Och nej inget Spice även om det känns som lekt jojo med hjärnan. Sådant där skumt hash där någon mojäng är borttagen så den ska vara laglig dessutom. Hade gärna gett mer mer... tror inte det är att rekommendera. Värsta är ju att det går så plötsligt från "ingenting " till "oh shit sherlock"
Citera
2023-10-23, 13:11
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Låter helt sanslöst!
Hur mår ni?
Har det avtagit något?

Vi gjorde oss dessutom lustiga över att vissa säger att det kan hålla i dagar. Ehm.

Använda en brun hashversion. Något lagligt grejs som man kan köpa nere hos araben/turken/minilivs. Tänkte att "ässh vill ju inte ha för svagt så låt oss ha i ca 4 ggr så mycket jag hag hade haft i vanliga fall, ifall den inte är så stark.

Smälte ner det i smöret och gjorde kärleksmums av det. Åt kanske 3-5 bitar var. Små bitar. Blev 2 plåtar.. men hade väl ner ehm ja kanske 1gram eller nått sånt. Kanske mer.
Citera
2023-10-23, 13:13
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Vi gjorde oss dessutom lustiga över att vissa säger att det kan hålla i dagar. Ehm.

Använda en brun hashversion. Något lagligt grejs som man kan köpa nere hos araben/turken/minilivs. Tänkte att "ässh vill ju inte ha för svagt så låt oss ha i ca 4 ggr så mycket jag hag hade haft i vanliga fall, ifall den inte är så stark.

Smälte ner det i smöret och gjorde kärleksmums av det. Åt kanske 3-5 bitar var. Små bitar. Blev 2 plåtar.. men hade väl ner ehm ja kanske 1gram eller nått sånt. Kanske mer.

Det är någon HHC-variant då eller?
Det är bara att rida ut tyvärr.
Hoppas ni har ett gäng bra serier att kolla på.
Citera
2023-10-23, 13:14
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Låter helt sanslöst!
Hur mår ni?
Har det avtagit något?

Och ang avtagit. Som att min hjärna är ute och åker skidor means min kropp inte ens vet vart den är 🤣🤣
Blivit bättre ja, nu kan jag iaf hålla en tanke några sekunder. Men inte borta än. Känns lite som dagen efter när man vaknar upp och hjärnan är lite kokt men nan vet att det går över
Citera
2023-10-23, 13:15
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Det är någon HHC-variant då eller?
Det är bara att rida ut tyvärr.
Hoppas ni har ett gäng bra serier att kolla på.

Haha! Kan faktiskt kolla upp vad det är. Men ett het tips, dra ut till skogen med några polare och skippa alla planer närmsta tiden om ni testar det 🤣🤣
Citera
2023-10-23, 13:18
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Och ang avtagit. Som att min hjärna är ute och åker skidor means min kropp inte ens vet vart den är 🤣🤣
Blivit bättre ja, nu kan jag iaf hålla en tanke några sekunder. Men inte borta än. Känns lite som dagen efter när man vaknar upp och hjärnan är lite kokt men nan vet att det går över

Fy fan!
Du kan du skriva ganska normalt så det känns ju som ett bättringstecken.

Citat:
Haha! Kan faktiskt kolla upp vad det är. Men ett het tips, dra ut till skogen med några polare och skippa alla planer närmsta tiden om ni testar det 🤣🤣

Aldrig testat, en polare hade det i droppform vet jag och han blev själv stört utslagen berättade han.
Van rökare för övrigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in