2023-10-23, 01:12
Medlem
BackOnCracks avatar
Här ett klipp från en propalestinsk demonstration. Talaren urskuldar att Hamas håller barn som gisslan genom motiveringen att även svenska staten stjäl barn.

https://www.instagram.com/reel/CytlD...RlODBiNWFlZA==

Härförleden åkte jag taxi med en pakistansk kille, gissningsvis övre 20-års åldern. Han hade jobbat i Sverige 2-3 år och skulle hem med en bunt pengar.

Han pratade om att han hade tre barn i hemlandet men att han inte vågade bo i Sverige för han var rädd för att socialtjänsten skulle stjäla hans barn om han kom hit.

Medialt har det i flera år uppmärksammats att islamister blåser upp till har mot Sveriges socialtjänst i sina propagandakanaler.

För mig ser jag en djupare konflikt bre ut sig mellan majoritetssamhället och den muslimska maktstrukturen.
Citera
2023-10-23, 01:29
Medlem
"uppfattningen" du menar sanningen?
Citera
2023-10-23, 01:30
Medlem
Onanikrems avatar
Varför är de här om socialtjänsten stjäl deras barn!? Kan de inte fly till något muslimskt land??
Citera
2023-10-23, 01:34
Medlem
BackOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Varför är de här om socialtjänsten stjäl deras barn!? Kan de inte fly till något muslimskt land??

Det verkar faktiskt avskräcka vissa.
Citera
2023-10-23, 01:35
Medlem
BackOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisrael
"uppfattningen" du menar sanningen?

Utveckla
Citera
2023-10-23, 01:36
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackOnCrack
Det verkar faktiskt avskräcka vissa.
En ljuspunkt i mörkret om man säger så...
Citera
2023-10-23, 01:37
Medlem
Christopher.s avatar
Är väl bara bra att ryktena finns, signalvärden.
Citera
2023-10-23, 01:40
Medlem
Slackoffs avatar
Inget ont som inte har något gott med sig...
Citera
2023-10-23, 04:55
Medlem
Spelar ingen roll om det är sant eller falskt för dem så länge de kan få framvisa sin offertröja. De ser bara det negativa med väst men njuter av alla fördelar som det har givit dem.
Citera
2023-10-23, 05:09
Citat:
Här ett klipp från en propalestinsk demonstration. Talaren urskuldar att Hamas håller barn som gisslan genom motiveringen att även svenska staten stjäl barn.

https://www.instagram.com/reel/CytlD...RlODBiNWFlZA==

Härförleden åkte jag taxi med en pakistansk kille, gissningsvis övre 20-års åldern. Han hade jobbat i Sverige 2-3 år och skulle hem med en bunt pengar.

Han pratade om att han hade tre barn i hemlandet men att han inte vågade bo i Sverige för han var rädd för att socialtjänsten skulle stjäla hans barn om han kom hit.

Medialt har det i flera år uppmärksammats att islamister blåser upp till har mot Sveriges socialtjänst i sina propagandakanaler.

För mig ser jag en djupare konflikt bre ut sig mellan majoritetssamhället och den muslimska maktstrukturen.

Islam hatar allt och alla, det är bara att acceptera att sverige har gjort sig själv till en måltavla.

Det finns hur mycker bevis somhelst.

Kolla youtube, alla muslimer som är omvända till krista berättar sanningen. Muslimer ljuger om allt, och förvränger sanningen så att dom är offer.

Hatet mot kristna, judar och alla andra är en del av religionen, och det går inte att komma ifrån.Enligt tron så ska hela världen omvändas med tvång, och det börjar med skapa misstro mot dom utvalda offren.

Skapa hat mot svenskar är första steget, sen får vi väl se vad som händer.

Om barn blir omhändertagna så är det för att dom far illa i hemmet.
Citera
2023-10-23, 05:22
Medlem
Teus avatar
Citat:
Utveckla
En stor majoritet av barnen Soc tar ifrån föräldrarna är invandrare. Man får inte lov att uppfostra sina barn i Sverige på samma sätt som man gör i dessa ökenländer, ofta med våld, vilket innebär att det är helt naturligt att dessa familjer överrepresenterar ytterligare en negativ kategori i Sverige.
Citera
2023-10-23, 05:36
Medlem
sommarlovs avatar
Sant eller inte, de hindrar säkert en och annan att komma hit!
Givetvis ska vi sprida ryktet.
-Kom ihåg att barnen tvingas äta fläsk också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in