2023-10-22, 02:14
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Det är säkert socialdemokraterna som ligger bakom nu när den här sk expolisen blir chef över nattvandrarna. Socialdemokraterna roddar och sponsrar…
Nu ska nästa generations väljare håvas in..
Tittade på deras hemsida, finns bara personer som är ansvariga som kontaktpersoner för regioner. Vem som är ytterst ansvarig framgår ej.
Citera
2023-10-22, 02:16
Medlem
Och nu har han 4 trådar hehe
I kändisskvaller
Citera
2023-10-22, 02:30
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Tittade på deras hemsida, finns bara personer som är ansvariga som kontaktpersoner för regioner. Vem som är ytterst ansvarig framgår ej.
Mm. De socialdemokraterna och expolisen har självklart gaddat ihop sig om det här. För att sedan nästla in honom bland alla de andra inte ont anandes ideellt arbetande svenskar i nattvandrarna. Djävulusiskt uträknat.
Citera
2023-10-22, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Bara invandrare nattvandrar i miljonprogrammet.

Korrekt. Också vanligt förekommande att man anställer fd. kriminella precis som man gör med viss personal på fritidsgårdar för att de förstår de utsatta barnen bättre och har barnens respekt men nu för tiden så får man ju läsa att även personal rekryterar kids till gängen (det var väl bland annat det som Botkyrka hade problem med ganska nyligen).

Näe. Hela upplägget känns skumt..
Citera
2023-10-22, 04:04
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Mm. De socialdemokraterna och expolisen har självklart gaddat ihop sig om det här. För att sedan nästla in honom bland alla de andra inte ont anandes ideellt arbetande svenskar i nattvandrarna. Djävulusiskt uträknat.
Nä, tror dom stöter på patrull här. Är små lokala grupper som kan organisera det själva. En grupp i ett välmående område vill knappast bli toppstyrda och förknippas av/med en pk-idiot som dessutom är babbe.
Senast redigerad av whack-a-mole 2023-10-22 kl. 04:06.
Citera
2023-10-22, 08:36
Medlem
Från Borås Tidnings artikel.

Först lite text om att arabter hört av sig och är besvikna att han inte lärt sina ungar arabiska.

Som förklaring kommer detta:
"Kanske hade han berättat om den gången han satt på ett tåg hem från ett polisuppdrag i Stockholm och pratade arabiska med sin mamma.

– Folk stirrade på mig som om jag skulle spränga tåget. Jag kände mig utsatt och vill inte att mina barn ska behöva uppleva samma sak."

Givetvis så var det ju svenskars rasism som gjort att han valde att inte lära sina barn språket...
På något sätt så måste han ju alltid få in svenskars rasism i en diskussion.
Citera
2023-10-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Jag har varit nattvandrare, aldrig sett en babbe vara med.
Döm om min förvåning att nu är nattvandrare en politisk fråga/grej med en svartskalle som verksamhetschef.
Får dom bidrag eller är det medlemsavgifter numera?Illavarslande när ideella organisationer kapas.
Dom som bryr sig om sina barn får starta något nytt.
De föräldrar från välmående ställen kommer skickas ut till no-go-zoner. Allt i integrationspolitikens namn.

Järva satte lite värstingar som nattvandrare det slutade med en våldtäkt samt en organiserad knarkförsäljning! Vet även att anställda på fritidsgårdar säljer droger alla blattar såklart! Svenska sociala instanser står och klappar händerna av förtjusning!
Citera
2023-10-22, 09:53
Medlem
orrtupps avatar
Som att sätta bocken till trädgårdsmästare.
Citera
2023-10-22, 10:06
Bannlyst
Kommer han bli kollega med snälle natrvandrar Bengt ?
Citera
2023-10-22, 10:13
Medlem
devilsdecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
På vems sida står han? På de oroliga svenskarna sida, eller på de oroliga svenskarnas fiendes sida?

Nadim Ghazale är per se Sveriges fiende. Han skall reptrieras tillbaka till grottan.
Citera
2023-10-22, 10:33
Medlem
Pope666s avatar
Låter som ett nedköp. Men han kanske får högre lön nu?

Har varit med om sånt förut, folk som aldrig engagerat sig i verksamheten men sen kommer in o blir ordförande direkt. Inte så uppskattat.
Citera
2023-10-22, 11:08
Medlem
Ska han ta knarkhandeln den vägen ut på gatan 😂 han är ju ökänd knarklangare! Förklädd polis som är släkt med räven eller med andra medlemmar, kommer inte ihåg hur det va. Vet till 110% att han hänger och jobbar ihop med gängmedlemmar.

En jävla skurk, säkert därför han slutat på polisen han fick gå helt enkelt. Vi kommer höra mer om han i framtiden när han grips på riktigt. Kom ihåg vart ni hörde det först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in