2026-04-12, 22:41
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon kastar skit på vården för att hon låtsas att hon hittat ämnen hon inte tål, för att de missat det och hon blivit så orättvist behandlad.
En sak jag inte fått klarhet i när det gäller hennes tsw.
Jag har fattat som att hon slutade tvärt med kortisonet som hon hållt med i perioder i flera år.
Man ska ju aldrig avsluta kortison tvärt, inte konstigt att hon blev röd som en tomat...
Tydligen var hon med i ett reportage om sin tsw i sårguiden. Där berättade hon sin story och sen stod det saker som vården rekommenderade. Trappa ner kortisonet och håll huden mjuk och smidig med salva. Detta är ju nåt hon gjort helt tvärtom.
Citera
2026-04-13, 00:30
Medlem
Beckahestens avatar
Utlovade hon inte renoveringsvloggar för ett tag sen?
Citera
2026-04-13, 09:38
Medlem
”Hjärnan tror på vad du säger att den ska tro på”…. I hennes fall låter det här bara läskigt.

Helt sjukt egentligen att hon som uppenbart är så sjuk, som ljuger, som inte vet vad hon själv säger/sagt, som påstår tex hon är så himla allergisk mot ägg men sen äter det och så sitter och ger kloka livsråd. Ännu värre att hon ska jobba med sjuka och sköra människor när hon själv är helt instabil i allt hon gör.
Citera
2026-04-13, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
”Hjärnan tror på vad du säger att den ska tro på”…. I hennes fall låter det här bara läskigt.

Helt sjukt egentligen att hon som uppenbart är så sjuk, som ljuger, som inte vet vad hon själv säger/sagt, som påstår tex hon är så himla allergisk mot ägg men sen äter det och så sitter och ger kloka livsråd. Ännu värre att hon ska jobba med sjuka och sköra människor när hon själv är helt instabil i allt hon gör.

Det är ju märkligt att hon inte ens hör vad hon själv säger.
Hon hittar alla dessa goda råd någonstans och för dem vidare som sina egna utan att över huvud taget ta till sig ett enda ord själv.
Jag kan inte förstå hur hon ska kunna hjälpa andra när hon hela tiden är så uppe i sig själv.
Citera
2026-04-13, 11:26
Medlem
Kolla här ” Kort svar: jag skulle inte rekommendera att äta apelsin med skalet på, särskilt inte om du har Topical Steroid Withdrawal.” hon går ju alltid emot det hon säger själv.
Citera
2026-04-13, 14:44
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexi007
Kolla här ” Kort svar: jag skulle inte rekommendera att äta apelsin med skalet på, särskilt inte om du har Topical Steroid Withdrawal.” hon går ju alltid emot det hon säger själv.
Har hon sagt det också?
Nu gnager hon både citron och apelsin ihop med gurkmeja (alla med skal på) vid varje frukostdrink 😂
Citera
2026-04-13, 14:59
Medlem
Vet ni att på hennes Instagram konto TSW så har hon länk till hennes go foundme konto. Högst upp i profilen.
Citera
2026-04-14, 09:43
Medlem
Nu är hon igång och hänger ut folk igen och får MASSOR av stöd.
Herre gud hur kan folk inte se vad hon går för???
Citera
2026-04-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Nu är hon igång och hänger ut folk igen och får MASSOR av stöd.
Herre gud hur kan folk inte se vad hon går för???

Vad har hänt?
Citera
2026-04-14, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
Vad har hänt?
Hon hänger ut en följare, som tack o lov skrivit under fiktivt namn, för dennes åsikter.
Väldigt mycket tycka synd om Ellie och Stefan
Citera
2026-04-14, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Hon hänger ut en följare, som tack o lov skrivit under fiktivt namn, för dennes åsikter.
Väldigt mycket tycka synd om Ellie och Stefan

Ja det är helt galet. Hela tiden ska folk tycka synd om dem. Och hon säger att bry er inte vad andra tycker. Och så gör hon det själv. Och ringer runt till kompisar och berättar saker och ting vad folk har skrivit och tills Stefan. Fy fan. Jag är så trött på henne.
Citera
2026-04-14, 11:51
Medlem
När hon sitter i bilen och sjunger ramlar snusen ner, fräscht 😂 Snart har tyget i taket ramlat ner helt. Men hon gillar ju gamla bilar som man kan mecka med själv eller hon menar Stefan som gör allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in