2026-04-09, 18:41
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Tror det var i förra videon. Stefan hade köpt hem GLUTENFRIA 😂
Ja, vid 1:05 typ, trodde jag skulle dö när hon dessutom tittade på innehållet. Trodde hon skulle drabbas av insikt , men icke! 😂😂
Citera
2026-04-09, 22:03
Medlem
askungens avatar
Ellie varje gång hon tar en allergispruta...the drama!!!
Då har hon ändå fött fyra ungar och haft tsw i 2 år som är olidligt smärtsamt enligt henne...
Citera
2026-04-09, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
För henne är det ju ändå ett stort problem. Hon har ingen insikt och borde inte förmedla till alla följare om ditt och datt när mycket bara är eget påhitt och spekulationer. Hon verkar bara omge sig med ja-sägare. Jag kan inte tänka mig henne som någon som klarar att rådgiva andras psykiska hälsa, hon visar ju på att hon själv har stora problem och ältar alltid samma saker om och om igen.
Hon blir ju direkt livsfarlig som terapeut/lifecoach vad hon nu än kommer kalla sig.
En manodepressiv sociopat med det fina tillägget Mytomani.
Helt livsfarlig! Så många som följer allt hon säger. Och inte ser igenom alla lögner.
Om hon ändå ska hålla på, får hon göra en Blondinbella och göra ett excelark med alla diagnoser och allergier. Som det är nu säger hon emot sig själv i var och varannan video.
Citera
2026-04-09, 23:09
Medlem
Ca 40 minuter in i videon när som ska baka kladdkaka med sprutgrädde så säger Mellon ”mamma, jag vill ha en smörbit” Då skär hon en bit som hon slänger på bänken framför honom. Varför inte säga varsågod och ge till honom i handen. Såg väldigt nonchalant och otrevligt ut.
Citera
2026-04-09, 23:35
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
Ca 40 minuter in i videon när som ska baka kladdkaka med sprutgrädde så säger Mellon ”mamma, jag vill ha en smörbit” Då skär hon en bit som hon slänger på bänken framför honom. Varför inte säga varsågod och ge till honom i handen. Såg väldigt nonchalant och otrevligt ut.

Hon gör så hela tiden, inte bara mot Mellon utan i allt hon gör. Kastar och slafsar med allt, oskönt sätt och för mig ser det ut som inre kaos/stress.
Citera
2026-04-09, 23:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja, vid 1:05 typ, trodde jag skulle dö när hon dessutom tittade på innehållet. Trodde hon skulle drabbas av insikt , men icke! 😂😂
Haha jag missade den videon. Äter hon kokosbollar med typ 90% ägg? Vet hon inte vad de innehåller eller var ägg allergin bara hittepå? Allt blir bara mer och mer tokigt.
Citera
2026-04-10, 06:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Haha jag missade den videon. Äter hon kokosbollar med typ 90% ägg? Vet hon inte vad de innehåller eller var ägg allergin bara hittepå? Allt blir bara mer och mer tokigt.
Precis, det är ju det. Hon påpekade dock tydligt att det var glutenfria
Att det är glutenfritt är tydligen väldigt viktigt nu!
Hon har förvisso sagt att hon äter allt nu, men jag vill ändå minnas att just ägg är sådant hon sagt att hon inte vågar äta (annars tror jag hon hade ätit det mycket och ofta)
*Allt = Ellie
Citera
2026-04-10, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen

Ja hon var uttråkad då. Hon kunde ha sagt nej du får inget smör.
Det var mycket mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, igår.
Citera
2026-04-10, 07:08
Medlem
Citat:
Hon gör så hela tiden, inte bara mot Mellon utan i allt hon gör. Kastar och slafsar med allt, oskönt sätt och för mig ser det ut som inre kaos/stress.

Ja. Hon mår skit dåligt tror jag. Vilken attityd hon har.
Citera
2026-04-10, 07:09
Medlem
https://www.instagram.com/reel/DW8C8MvRFpp/

Lyssna.
Citera
2026-04-10, 07:51
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammi37
https://www.instagram.com/reel/DW8C8MvRFpp/

Lyssna.
Jag kommer inte in på länken. Är det dagens ord?

...mindre saker.... men hela hemmet är överbelamrat av saker
Citera
2026-04-10, 08:17
Medlem
Citat:
Jag kommer inte in på länken. Är det dagens ord?

...mindre saker.... men hela hemmet är överbelamrat av saker

Just!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in