2026-04-08, 17:16
Medlem
askungens avatar
Det dök upp i mitt flöde en gammal video "leva med asperger?"
Alltså ä har hon asperger, autism och adhd. Förutom det så är diagnoserna jag hört under det året jag följt henne, ts-dubbelV, pots, ibs, allergi mot flera olika livsmedel och så har hon ju sömnsvårigheter och är deprimerad nu då..
Citera
2026-04-08, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Den ända antidepressiva man går upp mycket av är mirtazapin.

Jag har inte gått upp i vikt av den
Citera
2026-04-09, 09:51
Medlem
Senaste reelvideon ”5 saker hon inte accepterar efter 40”
OMG!!!! Hon gillar inte drama, respektlöstbehandlad, stress mm
Är inte hon Queen of drama. Otroligt respektlös mot bland annat Stefan. Hon kör med honom som en hund. Och stress??!! Trots att hon bara går hemma hela dagarna så stressar hon ju runt konstant. Lyssnar inte på kroppen, gnäller om trötthet och sen går hon ut med viktväktarna. Förutom i sista videon då hade hon ingen viktväst.
Vi skulle nästan ha vadslagning om när Pots, ibs o allergierna är tillbaka. 😂
Hon tål ju tydligen ägg numera efter att ha tryckt i sig x- antal kokosbollar…… men de va ju GLUTENFRIA 😂.
Alltså jag orkar inte. Det är en ren parodi att se henne. Desperat 40-årig ”tant” som leker desperat influenser.
Bästa är nog när hon gör en HAUL 😂😂😂 för det hon veckohandlat 😂😂😂😂
Citera
2026-04-09, 10:03
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara
Är inte hon Queen of drama. Otroligt respektlös mot bland annat Stefan. Hon kör med honom som en hund. Och stress??!! Trots att hon bara går hemma hela dagarna så stressar hon ju runt konstant. Lyssnar inte på kroppen, gnäller om trötthet och sen går hon ut med viktväktarna. Förutom i sista videon då hade hon ingen viktväst.
Hon tål ju tydligen ägg numera efter att ha tryckt i sig x- antal kokosbollar…… men de va ju GLUTENFRIA 😂.
Alltså jag orkar inte. Det är en ren parodi att se henne. Desperat 40-årig ”tant” som leker desperat influenser.
När åt hon kokosbollar? Hon var ju absolut dödsallergisk mot ägg (och kiwi)
Citera
2026-04-09, 10:07
Medlem
askungens avatar
Nevermind, såg nu! Hon är helt j***a otroligt!
Citera
2026-04-09, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmeliaTara

Ja, rena parodin. Jag tycker det är skitkul. Alltså hon säger emot sig hela tiden.
Citera
2026-04-09, 11:00
Medlem
Hur blev det med sådden som hon sådde??Den har hon inte visat.
Det var för att hon sådde för tidigt. Fattade hon inte det.
Citera
2026-04-09, 11:21
Avslutad
Var tvungen att kolla om hon åt kokosbollar, men herregud, vad håller hon på med. Hela hon är ju bara drama hela tiden!

Sen säger hon att hon smörjer in sig typ hela tiden men ändå ser jag att hon inte gjort det i ansiktet. Om hon inte vill se ut som nästan 80 år i ansiktet så bör hon börja ta hand om huden och smörja in den, det finns hur mycket bra medel som helst med få ingredienser att ta till.

Jag börjar faktiskt tycka synd om henne för hon verkar inte veta sitt egna bästa och famlar runt, testar massor för att sen sluta. Hur ska hon veta vad som är rätt eller fel, det är bara kaos och gissningar.
Citera
2026-04-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Var tvungen att kolla om hon åt kokosbollar, men herregud, vad håller hon på med. Hela hon är ju bara drama hela tiden!

Sen säger hon att hon smörjer in sig typ hela tiden men ändå ser jag att hon inte gjort det i ansiktet. Om hon inte vill se ut som nästan 80 år i ansiktet så bör hon börja ta hand om huden och smörja in den, det finns hur mycket bra medel som helst med få ingredienser att ta till.

Jag börjar faktiskt tycka synd om henne för hon verkar inte veta sitt egna bästa och famlar runt, testar massor för att sen sluta. Hur ska hon veta vad som är rätt eller fel, det är bara kaos och gissningar.

Problemet är ju inte att hon är vilsen och famlar runt. Problemet är att hon har massa följare som litar blint på vad hon säger.
Många personer med bipolär sjukdom saknar sjukdomsinsikt. Hon förstår inte själv hur sjuk och skev hon är.
Däremot borde hennes närmaste vänner och familj se, förstå och hjälpa henne.
Citera
2026-04-09, 16:17
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
Problemet är ju inte att hon är vilsen och famlar runt. Problemet är att hon har massa följare som litar blint på vad hon säger.
Många personer med bipolär sjukdom saknar sjukdomsinsikt. Hon förstår inte själv hur sjuk och skev hon är.
Men verkligen! Har tänkt att hennes stora barn borde reagera, men sånt kan vara svårt när man växer upp med en person och har nära relation. Men det finns ju folk runt henne som borde kunna prata med henne.

Och alla människor som skriver till henne och verkar tro att hon är någon sorts hälsoguru skrämmer mig minst lika mycket som hon...

Skulle inte hon fortsätta med cap-behandlingar? 😄
Citera
2026-04-09, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
När åt hon kokosbollar? Hon var ju absolut dödsallergisk mot ägg (och kiwi)
Tror det var i förra videon. Stefan hade köpt hem GLUTENFRIA 😂
Citera
2026-04-09, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
För henne är det ju ändå ett stort problem. Hon har ingen insikt och borde inte förmedla till alla följare om ditt och datt när mycket bara är eget påhitt och spekulationer. Hon verkar bara omge sig med ja-sägare. Jag kan inte tänka mig henne som någon som klarar att rådgiva andras psykiska hälsa, hon visar ju på att hon själv har stora problem och ältar alltid samma saker om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in