Citat:
Ursprungligen postat av
PamBam
Hon är så osäker. Sorgligt.
Jag tänkte att även om man som vuxen har en bra kosthållning enligt sig själv, och tandläkaren säger det till en, vem fan blir sådär sprallig och har behov av att skryta om det till sociala medier? Det är ju som ett småbarn.
Som vuxen är man väl trygg i sig själv att man inte behöver beröm för en sån basal sak som att äta bra, och dessutom är ”bra kosthållning” så jävla subjektivt. Ingen kan enas om vad som är en exakt perfekt kost.
Förutom att inte knarka, inte röka, inte ha bulimi och kräkas, inte ha näringsbrist under uppväxten och att borsta tänderna så är tandhälsa genetik (allt det där uppfyller de flesta vuxna 2025. Rökning är inte ens populärt längre).
En del sköter sig bra och tänderna bara går sönder hela tiden. Andra har tänder av stål.
Hennes tänder är inte bra pga av hennes kost. Hon är tydligen duktig att ta hand om tänderna..
Man ser inte på tänderna vad jag äter. Hon jävla funtad hon. Lustigt att hennes följare inte inser att hon är en puckad person. Undrar vad det är för fel på dom. Jag gillade Ellie i början men sen hon flytta blev hon knepigare 🤣🤣